2023-02-20, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Farmen dagens avsnitt

Torpet dagens avsnitt

Gunvald!!! ♥
2023-02-20, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Angående söndagens husförhör var det en fråga som jag inte tycker hör till vad som är relevanta kunskaper på en gård.
Det var frågan om Dackefejden. Den frågan tillhör i stället svensk historia.

Låt oss istället fokusera på gårdens största komedienn Tova som drog till med 1970-talet som gissning!
2023-02-20, 09:43
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.KlockRingare
Angående söndagens husförhör var det en fråga som jag inte tycker hör till vad som är relevanta kunskaper på en gård.
Det var frågan om Dackefejden. Den frågan tillhör i stället svensk historia.
Nej, men stod säkerligen omnämnd i deras bondepraktika då det var ett bondeuppror som slogs ned och innebar både nya skatter och böter för bönderna.
2023-02-20, 09:53
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
Dagens avrunkning:

Hahahahaha! Eddie: "Bäääääääähh!!!"
2023-02-20, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Viktor är stor favorit för mig. Han håller distans till programmet och påminner om Master Plan Tobbe för tre år sedan. Han satt också och drog ironiska kommentarer i synkarna. Vilket även då flög över huvudet på många tittare som trodde att han var seriös. Sedan är Viktor sansad och lugn, det ger pluspoäng. Om han vinner Farmen må det vara hänt, för det han missar i reellt Farmenarbete tar han igen i spelandet.

Tora gillar jag också, som verkar ha bred kunskap och är även hon lugn. Adderat rationell och trygg i sig själv är hon svår att provocera. Potentiell vinnare, i alla fall värdig.

Eddie är svår att ogilla även om han är jobbig ibland. Han vill inkludera och månar om deltagarna. Om han sedan är värdig vinnare är väl tveksamt. Det är roligt med hans förmåga att vara med överallt men mest stå och underhålla de som jobbar.

Asi verkade smart från början men efter att ha sett henne trassla till snyggt ihoprullat fisknät framstår hon som trögtänkt. Är för gnällig också.

Christoffer har klockrena analyser om de övriga deltagarna och genomskådar bulllshit. Är liksom Eddie expert på att glida runt.

Sebbe är hemsk människa. Tonläget, inställsamma, överlägsna attityden, högtravande utläggningarna. Suck!

Senast redigerad av Lokatten66 2023-02-20 kl. 10:37.
2023-02-20, 10:39
Medlem
Verkar som de blev lite pinsamt för tova efter gårdagens avsnitt, talar ut om att hon gjorde en "läggmatch" och att hon mådde dåligt.,Vad anser ni? 😂
https://www.hant.se/noje/tova-tvingas-lamna-farmen-nu-berattar-hon/9140346
2023-02-20, 10:43
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gieethorn
Verkar som de blev lite pinsamt för tova efter gårdagens avsnitt, talar ut om att hon gjorde en "läggmatch" och att hon mådde dåligt.,Vad anser ni? 😂

Trodde på artikeln igår men sen blev jag påmind av Glitterfian och kukflash att nej hon har ju faktiskt varit råkordad sen start så i call bullshit på den där PK-artikeln! 😂
2023-02-20, 10:46
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Trodde på artikeln igår men sen blev jag påmind av Glitterfian och kukflash att nej hon har ju faktiskt varit råkordad sen start så i call bullshit på den där PK-artikeln! 😂

Hon har ett huvud i samma storlek som en silkesapas så klart hon inte kan va speciellt smart då det bara får plats med MAX en jävla hjärncell i den skallen som du skrev tidigare!!
2023-02-20, 10:53
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66

2023-02-20, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gieethorn

Läggmatch. 😂🤣 En sann fegis som kallar förlust beroende på att hon är korkad för läggmatch. 🤣😂 Hon har ju visat sig vara smart genomgående i programmet. Not. 🤣🤣🤣
Senast redigerad av Dormouse 2023-02-20 kl. 10:58.
2023-02-20, 11:16
Medlem
Skrattade så jag grät av att Victor och Sebastian på allvar trodde att det var någon som snarkade (jo, katter kan låta så!) och sen går de med Toras hemmagjorda kratta i högsta hugg för att mota bort spöket/hustomten där uppe!

Sen Eddies uppspärrade blick och uttalande om Victor:
"Han börjar börjar bli galen va...ibland på kvällarna. Det är köttet."

Skrattar så jag gråter!!!
Senast redigerad av Zebrima 2023-02-20 kl. 11:41.
2023-02-20, 11:17
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994

Du kommer inte bli besviken sålänge Sebbe the Hutt bara inte fakking vinner.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in