2023-02-20, 00:32
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Så gulligt med Flashbacks egna kärlekspar https://imgur.com/VTtEltA
Mycket pricksäkert, ytterst få kvinner på Flashback kan IRL vara lika unga & snygga som Sandra Ö eller Tora
2023-02-20, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Ja, jag skrev fel.
Tror dock Eddie övertalat negressen...

Nej, tror faktiskt inte det. Det sista vi får höra från Tova är att hon skriver "Gör mig stolt". Det skulle hon aldrig skriva till någon av killarna. Det är Tora som hon har tagit under sina vingar och blivit kompis med, absolut alla gånger. Vi får ju också höra att Tora har knutit ett starkt band till Tova under deras gemensamma tid och hon verkar vara den enda som uppskattar Tova på riktigt (under tiden på farmen).
2023-02-20, 00:43
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Tova säger nu att det var läggmatch:

Det stämmer nog att hon ville åka hem. Sade inte Viktor något om det i bråket med Sebbe att han hade hört Tova säga på torpet att hon skulle lägga sig?

Och skulle ju även förklara hur Eddie kan prata öppet inför Tova om att hon skall åka ut.
Hm...hon lät ju iaf verkligen uppriktigt förvånad och uppbragt över att få höra Eddie säga att hon skulle väljas till AK och inte alls införstådd i det.

Kanske Eddie fick fuktiga armhålor när Christoffer då lugnade Tova beträffande det uttalandet? Kanske var det uppgjort eller iaf av Eddie bestämt att Christoffer då skulle fylla i med en bekräftelse på att han bestämt sig för att välja Tora och då skulle det vara grönt för Eddie att bli vald till SB av Tova?

Eddie sa, så att säga, bara rent ut vad Christoffer redan sagt till honom. Att det var Tova han bestämt sig för att välja till AK. Något som Tova bara skulle finna som juste och ärligt av Eddie att hon fick veta. Ja om nu bara Christoffer enligt Eddies plan hade bekräftat.

Kan det ha varit så att Eddie då övertalade Tora att lägga sig platt, för på så sätt själv vara riktigt säker på att klara sig från att bli vald till AK? Alltså erbjöd Tova få möjlighet att åka hem en vecka tidigare istället för att Eddie, efter att ha förlorat i tinget, skulle välja Viktor till SB som då skulle sätta henne som FK en vecka senare.

Tyckte Eddie sa nåt till Tora om att han hade skänkt henne något - dvs slippa en vecka till på den i hennes ögon jävla tråkiga Farmen.

Hennes släpande på snedbänken hon tog med sig hem vittar hur som på att hon var på hemväg redan innan Tinget.
2023-02-20, 01:22
Medlem
Herregud vad jag skrattar av det som skrivs här 😂
Allt med Tova har redan blivit sagt.. skämdes av att kolla på kampen. Är det möjligt att vara sådär korkad? Måste säga att det är helt sinnessjukt.
Garvade när Sebbe sa att han inte ätit kakor på 4 år, duktig pojke!! Han är bäst och vackrast i hela världen och är lugn o fin(!) 😂
Roligt hur han var så nöjd med sin fågelholk och att den inte alls var godkänd.

Nu slipper vi höra ”liksom o så” liksom liksom.. och hoppas att Sebastian åker snart. Sen glömmer man nästan av dem som är på torpet. Börjar nästan bli löjligt och det känns inte som många vill vinna? Som Tova sa typ ”jag kom hit för att lära mig saker, som såga o spika, nu kan jag spika på lägenheten”.

Vilka är era favoriter av dem som är kvar? Jag har inte haft en enda genom hela programmet faktiskt. Men just nu är det nog Christoffer.

Viktor är ganska underhållande med sina konstiga uttalande.

Eddie tror att han styr hela världen, hade varit roligt att se honom i kamp.

Sandra är ju väldigt hård och ärlig, men har blivit alldeles för mycket ibland.

Sen förstår jag inte hur många har Nebil som favorit, jag stör mig otroligt på hans röst.. Har han en groda i halsen? Och när han ”leker cool” med sin hatt.

Har inte riktigt fått en bild av vem Asiatou är förutom en kock.

Och Artin.. veganen. Vad skulle han gjort om han var på farmen när det var slakt? Att han inte ens kunde laga ett fiskenät eller göra fiskespön var urlöjligt.

Tora vet jag inte riktigt.. hon skrattade mest med Tova bara.
Kommer ta upp en halv sida här med min långa text känns det som 😅
2023-02-20, 01:33
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejheh
Allt med Tova har redan blivit sagt.. skämdes av att kolla på kampen. Är det möjligt att vara sådär korkad? Måste säga att det är helt sinnessjukt.
Garvade när Sebbe sa att han inte ätit kakor på 4 år, duktig pojke!! Han är bäst och vackrast i hela världen och är lugn o fin(!) 😂

Nu slipper vi höra ”liksom o så” liksom liksom.. och hoppas att Sebastian åker snart. Sen glömmer man nästan av dem som är på torpet. Börjar nästan bli löjligt och det känns inte som många vill vinna? Som Tova sa typ ”jag kom hit för att lära mig saker, som såga o spika, nu kan jag spika på lägenheten”.

Vilka är era favoriter av dem som är kvar? Jag har inte haft en enda genom hela programmet faktiskt. Men just nu är det nog Christoffer.

Sen förstår jag inte hur många har Nebil som favorit, jag stör mig otroligt på hans röst.. Har han en groda i halsen? Och när han ”leker cool” med sin hatt.

Och Artin.. veganen. Vad skulle han gjort om han var på farmen när det var slakt? Att han inte ens kunde laga ett fiskenät eller göra fiskespön var urlöjligt.

Ja jävla Liksom&så, äntligen slippar vi den dödskalleapan!

Mina favoriter atm: Christoffer & Tora.. Viktor också men han tabbade sig när han avslöjade att han ville blåsa Christoffer! Ser helst att Christoffer eller att Rockabilly-Tora vinner.

Ang. Nebil så har han både en slemmig groda i halsen & är laddtorsk. Därav resultatet av hans sjukt störande stämma!
2023-02-20, 01:35
Medlem
BalderNords avatar
Citat:

Jag har inga favoriter men det är bara för att mitt hjärta är gjort av mörk materia och jag ser bara det negativa hos folk. Och vem jag hatar minst ändras från dag till dag men just nu skulle jag nog också säga Christoffer..
Assi ser ut som predator : https://imgur.com/RELVy4o skulle vara kul att se henne i en riktig kamph!
2023-02-20, 02:07
Medlem
Citat:

Viktor är stor favorit för mig. Han håller distans till programmet och påminner om Master Plan Tobbe för tre år sedan. Han satt också och drog ironiska kommentarer i synkarna. Vilket även då flög över huvudet på många tittare som trodde att han var seriös. Sedan är Viktor sansad och lugn, det ger pluspoäng. Om han vinner Farmen må det vara hänt, för det han missar i reellt Farmenarbete tar han igen i spelandet.

Tora gillar jag också, som verkar ha bred kunskap och är även hon lugn. Adderat rationell och trygg i sig själv är hon svår att provocera. Potentiell vinnare, i alla fall värdig.

Eddie är svår att ogilla även om han är jobbig ibland. Han vill inkludera och månar om deltagarna. Om han sedan är värdig vinnare är väl tveksamt. Det är roligt med hans förmåga att vara med överallt men mest stå och underhålla de som jobbar.

Asi verkade smart från början men efter att ha sett henne trassla till snyggt ihoprullat fisknät framstår hon som trögtänkt. Är för gnällig också.

Christoffer har klockrena analyser om de övriga deltagarna och genomskådar bulllshit. Är liksom Eddie expert på att glida runt.

Sebbe är hemsk människa. Tonläget, inställsamma, överlägsna attityden, högtravande utläggningarna. Suck!
Senast redigerad av bohonos 2023-02-20 kl. 02:10.
2023-02-20, 02:26
Medlem
AayanshGandhis avatar
Ang. dagens avsnitt och Tova's val av storbonde:

2023-02-20, 02:45
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Dagens avrunkning:

2023-02-20, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Ja jävla Liksom&så, äntligen slippar vi den dödskalleapan!

Mina favoriter atm: Christoffer & Tora.. Viktor också men han tabbade sig när han avslöjade att han ville blåsa Christoffer! Ser helst att Christoffer eller att Rockabilly-Tora vinner.

Ang. Nebil så har han både en slemmig groda i halsen & är laddtorsk. Därav resultatet av hans sjukt störande stämma!

Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Jag har inga favoriter men det är bara för att mitt hjärta är gjort av mörk materia och jag ser bara det negativa hos folk. Och vem jag hatar minst ändras från dag till dag men just nu skulle jag nog också säga Christoffer..
Assi ser ut som predator : https://imgur.com/RELVy4o skulle vara kul att se henne i en riktig kamph!

Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Viktor är stor favorit för mig. Han håller distans till programmet och påminner om Master Plan Tobbe för tre år sedan. Han satt också och drog ironiska kommentarer i synkarna. Vilket även då flög över huvudet på många tittare som trodde att han var seriös. Sedan är Viktor sansad och lugn, det ger pluspoäng. Om han vinner Farmen må det vara hänt, för det han missar i reellt Farmenarbete tar han igen i spelandet.

Tora gillar jag också, som verkar ha bred kunskap och är även hon lugn. Adderat rationell och trygg i sig själv är hon svår att provocera. Potentiell vinnare, i alla fall värdig.

Eddie är svår att ogilla även om han är jobbig ibland. Han vill inkludera och månar om deltagarna. Om han sedan är värdig vinnare är väl tveksamt. Det är roligt med hans förmåga att vara med överallt men mest stå och underhålla de som jobbar.

Asi verkade smart från början men efter att ha sett henne trassla till snyggt ihoprullat fisknät framstår hon som trögtänkt. Är för gnällig också.

Christoffer har klockrena analyser om de övriga deltagarna och genomskådar bulllshit. Är liksom Eddie expert på att glida runt.

Sebbe är hemsk människa. Tonläget, inställsamma, överlägsna attityden, högtravande utläggningarna. Suck!

I have found my people! 😂 ser framemot att diskutera mer i veckan 🫶✌️
2023-02-20, 03:28
Medlem
Puma006s avatar
Farmen dagens avsnitt

Torpet dagens avsnitt
2023-02-20, 08:48
Medlem
Mr.KlockRingares avatar
Angående söndagens husförhör var det en fråga som jag inte tycker hör till vad som är relevanta kunskaper på en gård.
Det var frågan om Dackefejden. Den frågan tillhör i stället svensk historia.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in