2023-03-06, 19:06
  #4213
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han blir ju inte smalare för att jag kallar honom för spinkig. Tycker nog att han är ganska självgod och ser sig själv som lite finare än alla andra. En äkta pösmunk på ren svenska. Om han inte vore en knasboll så skulle han inte ens bli antagen till såpan.
Det kan ju finnas intressantare saker att kommentera än nåns utseende . Nåns handlingar t ex. Men fortsätt du med dina ”djupa” kommentarer om Sebbes utseende. Igen. Och igen. Och igen. Och igen. Dina kommentarer är så originella - varje gång du skriver en likadan.
2023-03-06, 19:13
  #4214
Medlem
Dagens dos av gråtporr.
2023-03-06, 19:19
  #4215
Medlem
SodaFointains avatar
Vet nån vinnaren? Har det kommit ut kanske.
2023-03-06, 19:34
  #4216
Medlem
DyslexiKungens avatar
Sebbe ser ut som en farmen gris, ansiktet har han redan och beteendet👌
2023-03-06, 19:35
  #4217
Medlem
NiccoJs avatar
Årets vinnare?
https://familyguyaddicts.com/2015/05/11/where-the-hell-bird-beard-peter/
2023-03-06, 19:43
  #4218
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Vet nån vinnaren? Har det kommit ut kanske.

Har sett att det postats två gånger att Harmynt vinner och en gång att Tora vinner.
2023-03-06, 19:47
  #4219
Medlem
Värdiga vinnare:
Asiato - spelat rent och kung på maten
Christoffer - varit i fler kamper än någon
Artin - ärlig och reko
Tora - vunnit flera kamper


Resten är ovärdiga i mina ögon. Rent fulspel, inga kamper osv. Bara glidit igenom.
2023-03-06, 20:06
  #4220
Medlem
trevliga tjejer, sandra gillar att dricka grisblod och assiato ser glatt fram emot att slakta en kalkon
tora har varit på slakt förr och helt iskall inför det
2023-03-06, 20:06
  #4221
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Det kan ju finnas intressantare saker att kommentera än nåns utseende . Nåns handlingar t ex. Men fortsätt du med dina ”djupa” kommentarer om Sebbes utseende. Igen. Och igen. Och igen. Och igen. Dina kommentarer är så originella - varje gång du skriver en likadan.
Jag har inte ens kommenterat pösmunken mer än i ett par citat. Vad får du allt ifrån? Däremot har du visat din förtjusning över den rultige i inlägg efter inlägg. Oh, han är så fin och underbar typ..bla bla bla Det är bara du som avgudar honom hela tiden. Be honom om en autograf och en idolbild att sätta på ditt dass!
2023-03-06, 20:12
  #4222
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lisebergskanin
Haha så klockrent.
Det är så pinsamt hur Anna suger i sig Viktors blaskiga honungslena komplimanger
Fast det verkar bli för mycket av det goda? i nästa avsnitt när Victor erbjuder sig att slakta Artin när han kommer hem

Hade det varit Hasse Fahlen eller Paula Roberto som programledde som sannolikt inte hade varit lika kär i Victor så hade han blivit diskat för hot där, tänk på hur beskedlig Sebastian Dawkins lät när han hota Kitty i Clug goa men ändå fick rött kort


Nu ska jag testa det här perverst överskattade i att vara ödmjuk inför en solklar situation
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Språk komplexitets-talangen Asiato vägrade skratta med svensken åt Stefan & Krister buskisen? https://imgbox.com/H4EmMIyB här börjar språkbarriären för den mest tillsynes integrerade, you got me falling for you skulle Victor måsta sagt

Fast hennes rim-jobb på Wincent tidigare var förvisso ganska avancerat
Allt blev perfekt bakningen lite defekt, dom andra sög pung
Vad tror ni andra?

Skrattade inte Asiato för att hon inte förstod meningen "du fick mig på fall igen" på svenska eller för att hon skydde alla i rummet? och därav var stängd känslomässigt som vanliga människor kan bli tydligen? trots grupptryck, är hon Black Wonderwoman?
__________________
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-06 kl. 20:25.
2023-03-06, 20:16
  #4223
Medlem
Känns som att fullt fokus kommer vara på Torpet kommande dagar, där händer de iaf grejer än slö gänget på Farmen. Inte kunde man tro att Victor och lill Blondie skulle komma varandra så nära, synd att de bara är en som återvänder till Farmen, hade köpt om alla tre fick en ny chans eftersom så många lämnat under säsongen frivilligt. Då kan man bjussa på de tycker jag
2023-03-06, 20:59
  #4224
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Känns som att fullt fokus kommer vara på Torpet kommande dagar, där händer de iaf grejer än slö gänget på Farmen. Inte kunde man tro att Victor och lill Blondie skulle komma varandra så nära, synd att de bara är en som återvänder till Farmen, hade köpt om alla tre fick en ny chans eftersom så många lämnat under säsongen frivilligt. Då kan man bjussa på de tycker jag
Rekordmånga som lämnat denna säsong. Även rekordmånga nya deltagare som tagits in i denna säsong, några av de för att kompensera några som lämnat. Final näste vecka, då rätt att bara en av töntarna får komma tillbaka.

Torpet dagens avsnitt:

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in