Citat:
Ursprungligen postat av
Lisebergskanin
Haha så klockrent.
Det är så pinsamt hur Anna suger i sig Viktors blaskiga honungslena komplimanger
Fast det verkar bli för mycket av det goda? i nästa avsnitt när Victor erbjuder sig att slakta Artin när han kommer hem
Hade det varit Hasse Fahlen eller Paul
a Roberto som programledde som sannolikt inte hade varit lika kär i Victor så hade han blivit diskat för hot där, tänk på hur beskedlig Sebastian Dawkins lät när han hota Kitty i Clug goa men ändå fick rött kort
Nu ska jag testa det här perverst överskattade i att vara ödmjuk inför en solklar situation
Citat:
Ursprungligen postat av
Herr Bökberg
Språk komplexitets-talangen Asiato vägrade

skratta med svensken åt Stefan & Krister buskisen?
https://imgbox.com/H4EmMIyB här börjar språkbarriären för den mest tillsynes integrerade, you got me falling for you skulle Victor måsta sagt
Fast hennes rim-jobb på Wincent tidigare var förvisso ganska avancerat
Allt blev perfekt bakningen lite defekt, dom andra sög pung
Vad tror ni andra?
Skrattade inte Asiato för att hon inte förstod meningen "du fick mig på fall igen" på svenska eller för att hon skydde alla i rummet? och därav var stängd känslomässigt som vanliga människor kan bli tydligen? trots grupptryck, är hon Black Wonderwoman?