Citat:
Ursprungligen postat av
jonasost
Vilken trevlig och rolig läsning det har varit i denna tråd. Hoppas fler sexarbetare ansluter sig.
Har några frågor som vem som helst får svara på om Ni vill.
1) Har det hänt att ni gjort undantag och kört oskyddat med kund?
2) Har ni någon gång haft könssjukdom som ni vet varit från kund?
3) Är ni förberedda på om en kund skulle försöka råna, misshandla eller våldta er? Alltså har ni med typ kniv eller pepparspray till träffar?
4) Vad brukar ni ha på er under träffar? Från ytterkläder, väska till underkläder

I filmer och sånt så ser man ju ut som en... ja. Men anar att ni är mer diskreta än vad som målas upp

1) & 2) Har inte oskyddat sex med kunder och har inte fått könssjukdomar från dem. Testar mig en gång i månaden.
3) Min erfarenhet är inte att kunder utsätter en för brott, så det är inget jag är förberedd på och går inte runt beväpnad. Däremot har jag några säkerhetsrutiner för att sålla bort dåliga kunder och motverka arbetsplatsolyckor.
-Vill veta kundens identitet innan. Har varit med om att en kund varit våldsam en gång, han var väldigt noggrann med att han ville vara anonym, så ser det som en röd varningssignal.
-Berättar för en närstående om jag ska träffa en ny kund. Skulle jag inte vara anträffbar efter utan är försvunnen får den kontakta polis.
-Träffas i 95% av fallen på hotell, och i enstaka fall hos kunder boende i tätbyggd. Känns tryggt träffas där det finns folk omkring och grannar som hör om det förs oväsen.
4) Brukar ha vanliga kläder, jeans, sneakers och t-shirt. Hotellen brukar fråga saker som ”ska din pappa också ha en meny?”, så oskyldig ser jag ut. Har snygga underkläder och tar med en liten klänning att byta om till på rummet om kunden så önskar.