2023-02-19, 09:11
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillies
Hahaha, nu kom jag att tänka på att jag träffat en fransk kund som verkade vara bosatt här i Sverige och som hade en medelstor penis (ev. lite över snittet dock) men alltid tog med sig sina egna XXXL-kondomer som han specialbeställt. Han verkade väldigt stolt över att han ”behövde” specialbeställda kondomer till sin ”jättepenis”. Behöver jag ens säga att kondomerna satt på tok för löst? Det var rent av farligt att ha försöka ha säkert sex med dem, så löst satt de. Båda jag och han var intresserade av mat och vin, så vi pratade en del om det, men jag upplevde honom som rätt pretto utanför sängen. I sängen pushade han på en gräns. Ingen toppenkund enligt mig. Jag blev väldigt förvånad när jag insåg att han tydligen verkade vara vän med en annan sexarbetare. Han visade mig bilder på henne och allt, när de var ute och åt och drack öl. Men jag vet inte, kanske var det också, i likhet med kondomgrejen, mer skryt än sant.

Det är ju det som är grejen, det funkar inte att ha säkert sex när kondomen inte passar. Fattar liksom inte alls hur vissa kunder inte märker att den sitter alldeles sladdrigt.

Jag träffar inga nya kunder nu och ingen av mina stammisar trasslar med kondom men jag är förvånad över hur många det är som genom åren har velat köra oskyddat. Extra skumt när de är gifta/sambo/har en partner som de antagligen ligger med ibland.
Citera
2023-02-19, 09:12
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Jag kommer ihåg en kund som skrev att han "har en stor kuk med ett stort och skönt ollon". Jag brukar normalt sett inte träffa de som skryter om sitt könsorgan, kanske för att de oftast är time wasters, men av någon anledning träffade jag honom iaf. Hans kuk var alldeles normalstor, kanske åt det mindre hållet till och med, men det stämde att han hade ett stort ollon.

En annan kund som jag har träffat några gånger brukar alltid prata om att han har så liten kuk och att han är orolig att jag inte kommer njuta p.g.a. det. Hans kuk är helt normal i storleken, jag skulle absolut inte säga att den är liten och en normalstor kondom sitter helt perfekt. Han pratar om det hela tiden under träffarna iaf. Han kanske går igång på "small dick humiliation", men vågar inte säga det. Jag har sagt till honom flera gånger att han inte har liten kuk, men han tar inte till sig det.

Vilket stolpskott! Snacka om att slösa sin egen tid också. Tänk att han körde 5 timmar bara för att börja bråka om regler han kände till innan.

En tidigare stammis frågade mig en gång om det går bra att han kommer in bara lite grann utan kondom och sedan drar ut. Jag frågade honom då "Vill du verkligen bli pappa till mitt barn?" och då tog han tillbaka det fort som fan och tog aldrig upp det igen.

En annan kund sa en gång att "vi kan köra utan kondom om du vill". Jag sa då, helt neutralt, "näe, det är lugnt" och satte på kondomen. 😁
Men hallå om du vill så kan vi ju köra utan . Vilket stolpskott det med! Varför antar många kunder att man tar preventivmedel? För mig funkar det inte alls då alla hormonella preventivmedel antingen gör mig deprimerad, gör att jag får hår på bröstet, har ingen sexlust alls eller ger mig 3 veckors blödningar per månad. Har gett upp helt på det! Kondom funkar utmärkt, speciellt om man har tillfälliga kontakter såsom kunder. I relationer kör jag också kondom för det mesta om jag inte är 100% säker på att jag redan haft min ägglossning.

Citat:
Ursprungligen postat av Honeybae
Jag har med mig sjukt många olika kondomer, allt från små till grande XL, durex, RFSL och skyr bla, latex och latexfria. Jag har också köpt svindyra japanska (?) Kondomer som är 0,01 mm tunna som jag tänkte använda på nästa kuk som gnäller över att det är skönare utan.

Alla mina kunder senaste typ 6 månaderna har varit så himla duktiga med kondom så minns knappt varför jag köpte dom.
Du får skriva när du testat dem och hur de är. Har testat eXs "Air thin" kondomer som har spruckit vid något tillfälle Och skulle gärna vilja testa några andra tunna kondomer utan att vara rädd för att de ska spricka.

Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Hahahah

Jag som trodde att du var en orädd människa, men iofs så vet jag ju inte vad du har skrivit...

Det som jag skrev står jag för iaf.

Allt jag läst av er workinggirls hittills stämmer exakt överräns med vad jag tänker om er iaf, så inget har förvånat mig. Dock antar jag att många av er har en självbild där ni i slutändan ser er som en aning toxiska.☣️
Toxiska? Varför då?
Citera
2023-02-19, 09:20
Medlem
majaparonpajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sokoke.Cute
Det är ju det som är grejen, det funkar inte att ha säkert sex när kondomen inte passar. Fattar liksom inte alls hur vissa kunder inte märker att den sitter alldeles sladdrigt.

Jag träffar inga nya kunder nu och ingen av mina stammisar trasslar med kondom men jag är förvånad över hur många det är som genom åren har velat köra oskyddat. Extra skumt när de är gifta/sambo/har en partner som de antagligen ligger med ibland.
Ja verkligen! Skulle aldrig ha en stammis som bråkade om kondom. Varken du eller jag vill nog bli förälder eller riskera vår hälsa på något annat sätt. De kunder som bråkar om det brukar jag inte träffa igen. Och som du skrev, undra hur de med partner har tänkt... . Kan ofta tycka synd om deras partner, fast jag aldrig träffat personen. Får säkert dåligt sex, utsätter henne för risker hon inte känner till, är otrogen, osv. Å andra sidan kan jag känna att det inte är mitt ansvar överhuvudtaget att hennes man köper sex av mig.
Citera
2023-02-19, 09:26
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majaparonpaj
Ja verkligen! Skulle aldrig ha en stammis som bråkade om kondom. Varken du eller jag vill nog bli förälder eller riskera vår hälsa på något annat sätt. De kunder som bråkar om det brukar jag inte träffa igen. Och som du skrev, undra hur de med partner har tänkt... . Kan ofta tycka synd om deras partner, fast jag aldrig träffat personen. Får säkert dåligt sex, utsätter henne för risker hon inte känner till, är otrogen, osv. Å andra sidan kan jag känna att det inte är mitt ansvar överhuvudtaget att hennes man köper sex av mig.

Om det är nån som under träffen har börjat förhandla om oskyddat så har jag inte träffat personen igen. Urk! Men är det nån som bara frågat om det ok att köra utan men sen accepterat ett nej så har det hänt att jag träffat dem igen.

Jag tycker inte heller att det är mitt ansvar att upptagna män köper sex av mig men som du säger så är det ju ruttet att utsätta sin partner för risker hon inte känner till. Det säger ganska mycket om en människa.
Citera
2023-02-19, 09:50
Medlem
Vilken trevlig och rolig läsning det har varit i denna tråd. Hoppas fler sexarbetare ansluter sig.

Har några frågor som vem som helst får svara på om Ni vill.

1) Har det hänt att ni gjort undantag och kört oskyddat med kund?
2) Har ni någon gång haft könssjukdom som ni vet varit från kund?
3) Är ni förberedda på om en kund skulle försöka råna, misshandla eller våldta er? Alltså har ni med typ kniv eller pepparspray till träffar?
4) Vad brukar ni ha på er under träffar? Från ytterkläder, väska till underkläder I filmer och sånt så ser man ju ut som en... ja. Men anar att ni är mer diskreta än vad som målas upp
Citera
2023-02-19, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonasost
Vilken trevlig och rolig läsning det har varit i denna tråd. Hoppas fler sexarbetare ansluter sig.

3) Är ni förberedda på om en kund skulle försöka råna, misshandla eller våldta er? Alltså har ni med typ kniv eller pepparspray till träffar?
4) Vad brukar ni ha på er under träffar? Från ytterkläder, väska till underkläder I filmer och sånt så ser man ju ut som en... ja. Men anar att ni är mer diskreta än vad som målas upp

Om du läser de tidigare inläggen i tråden, så hittar du svar på de flesta av dom frågorna.
Citera
2023-02-19, 14:19
Medlem
Det här kanske passar bättre i en egen tråd men tänkte ändå kolla eftersom jag behöver lite råd från personer som kanske varit i liknande sits.

Är det någon av er som försörjt sig 100% på sexarbete i perioder och sen lyckats få ett vanligt jobb? Jag har en del luckor i mitt CV där jag bara sålt sex. Hur fan förklarar man det för en ev framtida arbetsgivare? ”Jo den där luckan på 6 månader, ja alltså jag pallade inte med att jobba 40h i veckan för en lön som jag kan få ihop på max 4h jobb i veckan om jag säljer sex istället” går nog inte hem.
Citera
2023-02-19, 15:41
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orangesoundcloud
Det här kanske passar bättre i en egen tråd men tänkte ändå kolla eftersom jag behöver lite råd från personer som kanske varit i liknande sits.

Är det någon av er som försörjt sig 100% på sexarbete i perioder och sen lyckats få ett vanligt jobb? Jag har en del luckor i mitt CV där jag bara sålt sex. Hur fan förklarar man det för en ev framtida arbetsgivare? ”Jo den där luckan på 6 månader, ja alltså jag pallade inte med att jobba 40h i veckan för en lön som jag kan få ihop på max 4h jobb i veckan om jag säljer sex istället” går nog inte hem.

Reste? Snickrade på ett torp? Tog hand om en sjuk släkting? Går säkert att hitta någon ursäkt? Hela mitt CV är fullt av hål på grund av fängelse och missbruk men jag har lyckats få jobb ändå. Det måste vara en riktigt petig arbetsgivare som kommenterar sånt?
Citera
2023-02-19, 16:41
Bannlyst
Citat:

1) & 2) Har inte oskyddat sex med kunder och har inte fått könssjukdomar från dem. Testar mig en gång i månaden.

3) Min erfarenhet är inte att kunder utsätter en för brott, så det är inget jag är förberedd på och går inte runt beväpnad. Däremot har jag några säkerhetsrutiner för att sålla bort dåliga kunder och motverka arbetsplatsolyckor.

-Vill veta kundens identitet innan. Har varit med om att en kund varit våldsam en gång, han var väldigt noggrann med att han ville vara anonym, så ser det som en röd varningssignal.

-Berättar för en närstående om jag ska träffa en ny kund. Skulle jag inte vara anträffbar efter utan är försvunnen får den kontakta polis.

-Träffas i 95% av fallen på hotell, och i enstaka fall hos kunder boende i tätbyggd. Känns tryggt träffas där det finns folk omkring och grannar som hör om det förs oväsen.

4) Brukar ha vanliga kläder, jeans, sneakers och t-shirt. Hotellen brukar fråga saker som ”ska din pappa också ha en meny?”, så oskyldig ser jag ut. Har snygga underkläder och tar med en liten klänning att byta om till på rummet om kunden så önskar.
Senast redigerad av strangegirl 2023-02-19 kl. 17:17.
Citera
2023-02-19, 16:51
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:

1) Nej
2) Nej
3) Nej det har jag inte. Inga vapen, vill inte torska för det om det skulle hända nåt. Däremot så är jag noggrann i min screening och träffar bara kunder jag kan kolla upp ordentligt innan träff eller så gör jag träffar på hotell och det känns ganska så safe. Nu gör jag dessutom i stort sett aldrig träffar med nya personer.
4) Jag har alltid mina vanliga civila kläder eftersom det skulle vara skumt om jag träffar nån jag känner och jag går runt och ser utklädd ut. Ska vi ut och äta eller liknande så anpassar jag kläderna efter kunden och stället vi ska till. Underkläder väljer jag efter önskemål men det är få av mina stammisar som bryr sig så mycket om sånt. Några har lite klädfetischsaker för sig och då brukar jag byta om på plats. Vilken väska jag använder beror på hur mycket saker jag ska ha med mig och vad som passar till kläderna. Jag har ingen särskild jobbväska om det är det du undrar.

Citat:
Ursprungligen postat av Friese
Om du läser de tidigare inläggen i tråden, så hittar du svar på de flesta av dom frågorna.

Nej?
Citera
2023-02-19, 17:02
Medlem
johnthedickholmess avatar
Ni som är sex workers. 2 frågor? Vad är:
1.) Det mesta ni tjänat?
2.) Har ni någon gång haft bra sex med en torsk?
Citera
2023-02-19, 17:19
Medlem
Sokoke.Cutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Tex att många män kan hamna i ett sexmissbruk
Att endel kunder blir känslomässigt och fysiskt beroende av er där spelet egentligen är falskt och ni utnyttjar männens behov av sex för att ni vill ha pengar vilket skapar en skev kvinnobild och självbild.

Ungefär som att droger inte är bra för människor i det stora hela kan prostituerade likställas som droger.
Och då kanske man kan känna sig omoralisk/toxisk om man är den som ger drogen till personer som kanske egentligen inte klarar av den/bör ta den.
Nu pratar jag rent generellt, självklart behöver det inte alltid vara så här precis som att det finns folk som kan ta droger och fortfarande ha välfungerande liv. Men de flesta skulle nog säga att droger är komplicerade och lömska och att de alltid kommer mer ett pris i form av baksmälla eller liknande.
Har knarklangaren något ansvar för kunden som konsumerar drogen?

Personligen är jag för prostitution och tycker att det är bättre än tex porrkonsumtion men att det ändå är problematiskt likt andra droger är nog omöjligt att komma ifrån.

Jag har aldrig nånsin hört en sexarbetare uttrycka nåt sånt och har själv aldrig tänkt på det viset.

Visst förstår man att det finns de som missbrukar sex men det är absolut inte nåt som påverkar min självbild eller min bild av andra (oavsett kön). Det är liksom ingen sexarbetare som går runt och likställer sig med en herionsil och känner att man en amoralisk skurk som utnyttjar kunder som absolut inte kan hålla sig borta från en.

Fattar inte hur du ens kan tro det.

Det är inte mitt ansvar att stävja sexmissbruk eller ta ansvar för kunders eventuella kärlekskänslor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in