Citat:
Ursprungligen postat av
FestligPersika
Jag brukar ta med mig små, normal, stor och XL. Även några latexfria (bara normalstora) ifall jag skulle stöta på någon latexallergiker, vilket iofs aldrig har hänt. Det har heller aldrig hänt att jag har behövt använda de små kondomerna, men jag gillar att vara förberedd.
När jag fortfarande var ny hade jag bara med mig normalstora kondomer och då träffade jag en gång en kund med stor kuk och kondomen sprack när jag skulle trä på den. Då lärde jag mig att det är bäst att ta med sig lite olika storlekar. 😁
Det har bara hänt mig en gång att en kund bett om specifika kondomer. Han ville att jag skulle ta med fördröjande kondomer. Jag hade aldrig hört talas om det, så jag fick googla. De innehåller något bedövningsmedel tydligen. 😅 Jag köpte det iaf, men har inte efter det varit med om att någon annan har velat ha det.
Det är ju bra.
De få gånger det har hänt mig så är det oftast kunder som säger att de behöver en extra stor. De älskar att prata om sin sak där nere, om det är sant eller inte vet jag inte. Varje gång en kund skrutit för mycket och bett mig ta med stora kondomer har de inte ens dykt upp. Så står man där med stora kondomer i bakfickan.
Extra små har jag stött på många gånger. De kanske skäms över att säga eller be om det men det blir liksom som att kondomen glider av alldeles för lätt för att det ska kännas säkert. Jag vill inte bli mamma eller får STI

Har en stammis med en mycket liten sak, även de små kondomerna brukar jag vara rädd för ska åka av. Vid ett tillfälle så sa han till och med med ledsen mig "Jag såg att kondomerna du tog med var extra small

". Blev lite ställd, visste inte hur jag skulle svara på ett bra sätt. Sa bara "det är viktigt att de sitter ordentligt

! ".
Latexallergier har jag aldrig heller stött på. Har dock haft kunder som använt det som argument för att köra utan

. Men har då erbjudet latexfria varpå kunden antingen inte velat alls, tyckt jag var jobbig etc... Fyfan. Hade en kund som kört från Borlänge, typ 5h från min stad då. När jag kom till hotellet tog jag betalt och han började bråka om kondom. Sa att jag kommer inte att fullfölja träffen om du ska bråka, han ville ha tillbaka pengarna, jag sa att jag avvarat denna timme åt honom och fixat mig samt att han var väl medveten om reglerna innan. Slutade med att jag gick efter att ha argumenterat med honom i 10min och han bönade och bad på kik att jag skulle gå tillbaka, att han ångrat sig.. men jag var redan i taxin på väg hem - BLOCKAD!