2022-10-17, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JSelwyn
Jag har tidigare skrivit och de under en mycket lång tid att det är något fuffens vad gäller föräldrarna och Maddie's försvinnande.

Men nu har jag ändrat mig förutsatt dock att det stämmer [Disclaimer].

Såg en dokumentär härförleden att Maddie's Cuddle Cat fortfarande var i rummet. Hon skulle aldrig gå ifrån den. Dessutom har jag tittat och lyssnat på föräldrarna ur en annan synvinkel och jag tror ärligt talat att det INTE ligger bakom Maddie's försvinnande.

Istället. Det här var/är en hörnlägenhet och därmed så utgjorde den en perfekt placering för att gå in och snabbt föra iväg ett barn. Det tar inte mer än dryga 10 sekunder. Också, lär stället ha varit under uppsikt ett antal dagar innan samt en händelse (sorry, kom inte ihåg precis när i tiden) men att en Man ringde på hos en kvinna (mamma) för att samla in pengar till ett barnhem som inte fanns. Mamman tyckte att mannen såg oroväckande på hennes barn. Så visst fanns det personer som var ute efter barn.

Det var föräldrarna själva!!! Bara det faktum att mamman kom springades ner till dom vuxna och skrek: "någon har tagit Madeleine!" När ett barn försvinner så är den naturliga instinkten att barnet vandrat iväg. Hon var redan död. Dom ville avleda åskådarna. Vilken jävla cirkus, att folk fort tror att hon blivit kidnappad!
Citera
2022-11-10, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av devilspie
Det var föräldrarna själva!!! Bara det faktum att mamman kom springades ner till dom vuxna och skrek: "någon har tagit Madeleine!" När ett barn försvinner så är den naturliga instinkten att barnet vandrat iväg. Hon var redan död. Dom ville avleda åskådarna. Vilken jävla cirkus, att folk fort tror att hon blivit kidnappad!
Håller med av 2 starka skäl. Hunden som markerade för liklukt i kofferten. Sen hennes gossedjur som mamman hela tiden gosade med. Se dokumentären. När de sen hörde att en hund var på väg då stoppa hon gossedjuret i tvättmaskin!!! Fick frågan o svarade att den blivit sandig. Tvättade bort sista lukten av flickan.
Citera
2022-11-27, 09:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Blev det alldeles tyst om pedofilen?

Ja, märkligt. Jag undrar också när det ska komma någon information. Mig veterligen har inget sagts ens om vad kopplingen innehåller. Foto? Biologiskt material?
Citera
2022-11-28, 20:23
Medlem
Frustrerande att aldrig få veta vad som hände flickan. Det är lätt att tro att föräldrarna dolde dödsfallet genom att hitta på en historia om kidnappning för att rädda resterna av familjen.

Det hade varit förödande för dem om en utredning kom fram till att hon och tvillingarna var drogade. Karriärer ryker och säkert ett fängelsestraff och förlorad vårdnad. All social- och ekonomisk status bortblåst på ett dygn.

Om dom nu fejkade allting så tror jag det här blev mycket större än vad dom någonsin kunde tänka sig. Och sen var valet bara att köra på eller ge upp. Men det är inte lätt att veta och vi kommer nog aldrig att få veta även om den här historien kommer leva många år till. När tvillingars vuxit upp och behöver pengar så kommer säkert en bok, sen deras barn osv. osv.
Citera
2023-02-19, 00:22
Medlem
Hmm sminkbilden ger mig rysningar
Citera
2023-02-19, 12:10
Medlem
Zoofs avatar
Polska Julia tror sig vara försvunna Madeleine McCann

I nytt konto på instagram säger Julia;
Citat:
Help me, I need to talk with Kate and Gerry McCann I think i can be madeleine. I need DNA test. Police investigators from UK and Poland try to ignore me. I will tell my story in posts here. Help me.

#iammadeleinemccann

https://www.dailystar.co.uk/news/girl-who-says-shes-maddie-29250933

https://twitter.com/MMastenbroek/status/1626869835698257926?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5 Etweetembed%7Ctwterm%5E1626869835698257926%7Ctwgr% 5Efc319837c512e33b1cfd9ce26c6dfc01cbf9896f%7Ctwcon %5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Feuroweeklynews.com%2F 2023%2F02%2F18%2Fgerman-woman-claims-to-be-madeleine-mcca nn-in-online-video%2F

Hon har postat olika 'bevis'. Den märkliga pupillen, ansiktsformen och födelsemärken.

Tjejen mår inte bra. Jag hoppas verkligen att det är visar sig vara Maddie och att hon ska kunna gå vidare i Livet.

Vad tror ni?
Senast redigerad av Zoof 2023-02-19 kl. 12:20. Anledning: Fler bilder
Citera
2023-02-19, 12:14
Bannlyst
Jag tror tyvärr Maddie är död och att många vill göra allt för att tjäna lite pengar på andras olycka.

Slik mit numsehul!
Citera
2023-02-19, 12:19
Moderator
Maviels avatar
Helt omöjligt att svara på - men det har ju funnits några liknande fall genom åren? Det finns ju likheter. De får DNA testa henne för att få svar.
Citera
2023-02-19, 12:20
Medlem
Tomtatpolls avatar
Knappast. Hennes kropp ligger nedgrävd i någon pedofils trädgård någonstans.
Citera
2023-02-19, 12:20
Avstängd
GIMP-SUITs avatar
Det tror jag inte, hon är mycket fulare än vad riktiga McCann-flickan var på bilderna
Citera
2023-02-19, 12:25
Medlem
Zoofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GIMP-SUIT
Det tror jag inte, hon är mycket fulare än vad riktiga McCann-flickan var på bilderna

Hahahaha vem fan är inte fulare nu än när man var en gullig liten unge. Hon har ju även lagt på sig en del... Jag tycker ändå hon har nått.
Citera
2023-02-19, 12:27
Moderator
pudelluss avatar
Ämne infogat.

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem