Citat:
Ursprungligen postat av
JSelwyn
Jag har tidigare skrivit och de under en mycket lång tid att det är något fuffens vad gäller föräldrarna och Maddie's försvinnande.
Men nu har jag ändrat mig förutsatt dock att det stämmer [Disclaimer].
Såg en dokumentär härförleden att Maddie's Cuddle Cat fortfarande var i rummet. Hon skulle aldrig gå ifrån den. Dessutom har jag tittat och lyssnat på föräldrarna ur en annan synvinkel och jag tror ärligt talat att det INTE ligger bakom Maddie's försvinnande.
Istället. Det här var/är en hörnlägenhet och därmed så utgjorde den en perfekt placering för att gå in och snabbt föra iväg ett barn. Det tar inte mer än dryga 10 sekunder. Också, lär stället ha varit under uppsikt ett antal dagar innan samt en händelse (sorry, kom inte ihåg precis när i tiden) men att en Man ringde på hos en kvinna (mamma) för att samla in pengar till ett barnhem som inte fanns. Mamman tyckte att mannen såg oroväckande på hennes barn. Så visst fanns det personer som var ute efter barn.
Det var föräldrarna själva!!! Bara det faktum att mamman kom springades ner till dom vuxna och skrek: "någon har tagit Madeleine!" När ett barn försvinner så är den naturliga instinkten att barnet vandrat iväg. Hon var redan död. Dom ville avleda åskådarna. Vilken jävla cirkus, att folk fort tror att hon blivit kidnappad!