2022-06-04, 06:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Det finns en teori om att Madeleine varit död långt innan middagen, därför kunde föräldrarna fortsätta ”den som vanligt”. Finns ett fotografi där M är otäckt mycket sminkad där det spekuleras i att hon inte lever. Som jag har förstått det har de kunnat använda bilen utan någon direkt bevakning, eftersom detta var flera veckor efter M:s försvinnande och som sökhundarna markerade.

Fast de var verkligen under konstant bevakning, var de inte det? Menar inte specifikt av polis men av media. Journalister ffa i UK var helt besatta och följde varenda steg. Har svårt att se hur föräldrarna skulle VÅGA.

Var kan de ha haft Maddie gömd någonstans enligt den teorin?
Har aldrig sett en bild där hon ser sminkad ut, finns det någonstans?
Citera
2022-06-04, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easycomeeasygo
Fast de var verkligen under konstant bevakning, var de inte det? Menar inte specifikt av polis men av media. Journalister ffa i UK var helt besatta och följde varenda steg. Har svårt att se hur föräldrarna skulle VÅGA.

Var kan de ha haft Maddie gömd någonstans enligt den teorin?
Har aldrig sett en bild där hon ser sminkad ut, finns det någonstans?

Här är bilden:

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/madeleine-mccann-make-up-pic-aids-218494
Citera
2022-06-06, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Här är bilden:

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/madeleine-mccann-make-up-pic-aids-218494

Menar man att den skulle ha tagits när hon var död? Av vilken anledning skulle de göra så, i så fall?
Citera
2022-07-04, 01:23
Avslutad
Dom är läkare båda två. Döda människor är inger som ger dom superpanik. Troligtvis också psykopater.
Så de kom undan. Var en olycka dock!
Citera
2022-07-19, 19:58
Medlem
Ni som fortfarande tror att föräldrarna är oskyldiga bör se denna intervju med Peter Hyatt. Denna länk är en kortare på ca 10 min men hela finns och den är ca 2 timmar! Mest intressanta jag har sett på länge! Jag har från början misstänkt hennes föräldrar och efter denna intervju fick jag den bekräftelsen jag har väntat på.

https://www.youtube.com/watch?v=tHUhPsmH05s
Citera
2022-07-20, 16:44
Medlem
Föräldrarna ligger bakom detta.
Citera
2022-07-20, 17:54
Medlem
Crime-boy2s avatar
Blev det alldeles tyst om pedofilen?
Citera
2022-08-31, 11:28
Medlem
Sägs att när ett barn försvinner så är sannolikheten väldigt stor att det är föräldrarna som är inblandade. Kanske inte så konstigt, med tanke på att de står ungen allra närmst i de flesta fallen. Kan såklart ha varit nåt peddo som klättrat in precis när de är på middag och snott henne. Men att föräldrarna ska ha varit tjuven i detta drama anses rimligare.
Senast redigerad av getupnow 2022-08-31 kl. 11:39.
Citera
2022-08-31, 22:56
Avslutad
Hon dog av olyckliga omständigheter med nån sömnmedicin men föräldrarna ville inte sitta i fängelse och förlora hela familjen.
Läkare är psykopater och har annat förhållningssätt till döden
Senast redigerad av Hinku 2022-08-31 kl. 22:58.
Citera
2022-09-11, 14:23
Medlem
JSelwyns avatar
Jag har tidigare skrivit och de under en mycket lång tid att det är något fuffens vad gäller föräldrarna och Maddie's försvinnande.

Men nu har jag ändrat mig förutsatt dock att det stämmer [Disclaimer].

Såg en dokumentär härförleden att Maddie's Cuddle Cat fortfarande var i rummet. Hon skulle aldrig gå ifrån den. Dessutom har jag tittat och lyssnat på föräldrarna ur en annan synvinkel och jag tror ärligt talat att det INTE ligger bakom Maddie's försvinnande.

Istället. Det här var/är en hörnlägenhet och därmed så utgjorde den en perfekt placering för att gå in och snabbt föra iväg ett barn. Det tar inte mer än dryga 10 sekunder. Också, lär stället ha varit under uppsikt ett antal dagar innan samt en händelse (sorry, kom inte ihåg precis när i tiden) men att en Man ringde på hos en kvinna (mamma) för att samla in pengar till ett barnhem som inte fanns. Mamman tyckte att mannen såg oroväckande på hennes barn. Så visst fanns det personer som var ute efter barn.
Citera
2022-09-11, 15:54
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JSelwyn
Jag har tidigare skrivit och de under en mycket lång tid att det är något fuffens vad gäller föräldrarna och Maddie's försvinnande.

Men nu har jag ändrat mig förutsatt dock att det stämmer [Disclaimer].

Såg en dokumentär härförleden att Maddie's Cuddle Cat fortfarande var i rummet. Hon skulle aldrig gå ifrån den. Dessutom har jag tittat och lyssnat på föräldrarna ur en annan synvinkel och jag tror ärligt talat att det INTE ligger bakom Maddie's försvinnande.

Istället. Det här var/är en hörnlägenhet och därmed så utgjorde den en perfekt placering för att gå in och snabbt föra iväg ett barn. Det tar inte mer än dryga 10 sekunder. Också, lär stället ha varit under uppsikt ett antal dagar innan samt en händelse (sorry, kom inte ihåg precis när i tiden) men att en Man ringde på hos en kvinna (mamma) för att samla in pengar till ett barnhem som inte fanns. Mamman tyckte att mannen såg oroväckande på hennes barn. Så visst fanns det personer som var ute efter barn.

Föräldrarna har del i försvinnandet oavsett. Man lämnar inte tre barn ensamma.
Citera
2022-09-12, 23:18
Medlem
JSelwyns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crime-boy2
Föräldrarna har del i försvinnandet oavsett. Man lämnar inte tre barn ensamma.
Håller helt med. O visst att det just lämnades ensamma och dessutom satt >50 m bort skymd av ett buskage möjliggjorde kidnappningen för den/de som hade föräldrarna under uppsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in