Citat:
Ursprungligen postat av
dialektiker
Det man stör sig på är om Björn-Lee ska bli en sorts talesperson "för det nya normala" att vi ska ha massa halvkönade individer som varken vet om de ska vara män eller kvinnor.
Från början så slår de på stora trumman "Jag är född i FEL kropp!" sen möblerar de om och karvar i kroppen på ett oåterkalleligt sätt, sen halvvägs så tror de att de är det ursprungliga könet iallafall (i Björn-Lees fall så är han ändå lite man ändå, som troligtvis vill vara med kvinnor framöver, som han då uttryckt det. Utefter vägen så har han kommit fram till att han är en hen.)
Okej, jag tycker faktiskt det är lite coolt att han blev en hen. Samtidigt så gillar jag inte om samhället normaliserar trans och hen.
Och om samhället med massa translobbyister influerar folk att bli hen och genomgår könskorrigeringar i en ren pandemi.
SÅ många ville inte bli det från början.
Det har blivit något modernt.
Och det som irriterar lite med BjörnLee är att han får massor med uppmärksamhet nu (och kommer vara pk-medias kelgris framöver).
Bara den uppmärksamheten kan ju andra vilsna själar bli sugna på och därför transformerar sig själva i förhastade operationer, antingen bara genom att genomgå könskorrigeringar eller så lägger de till ytliga skönhetsoperationer för att uppnå Björn-Lees status.
Vill vi ha den utvecklingen?
Ska det ses som vardagsmat att bli hen?
Det nya normala för människan?
Ska var och varannan medborgare genomgå könskorrigeringar?
Varför är det tre tjejer i mitt kvarter (kring 20-års-åldern) som bytt till killnamn, varav två av dem genomgått könskorrigering?
Utvecklingen är konstlad, pådriven av translobbyismen och påhejad av den svenska pk-istiska känsligheten.
-----
Vi är nu i en väldigt intressant tid av evolutionistisk utveckling där allt fler människor inte längre orkar hålla uppe sina fasader med att försöka fungera i gamla invanda beteenden som kopplas med denna
yttre bild av vad en man och kvinna "anses vara".
Eftersom
den yttre bilden bara består av självförtroende.
Det blir en väldig panik att först upptäcka detta faktum att man faktiskt inte längre fungerar i denna företeelse.
Hela det som varit ens yttre själv raserar som en ridå.
För att undfly faktumet så försöker man fortsätta leva så som man blivit lärd sen barnsben.
För att lyckas så överdriver man för att övertyga sig själv och få bekräftelse av andra, så att man inte känner detta obehag. Som ett ångestpiller.
Det är en otrolig kraftansträngning och man kör på tills man går in i väggen.
När man sen inser att det är så här det är, så slappnar kroppen av.
Man känner sig oerhört ensam och utkastad för att man är helt tom på egen känsla eftersom man ju fostrats med detta tänk att den djupare känslan inte får ha någon plats i ens liv.
Man söker sen efter sig själv utifrån denna egen känsla som man börjar känna allteftersom den växer sig stark, där man efter behov förändrar sitt yttre så att det ska hamna i balans med ens inre känsla.
Därav denna nya utveckling av transformering. 🙂