2023-02-17, 03:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Sebbe the Hutt's sit ups idag var riktigt pinsamma:

https://imgur.com/a/HkNpOnV

https://getyarn.io/yarn-clip/ee81d721-88c8-4a40-9d1f-8280bf92fcbb
2023-02-17, 04:17
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Varför är det bara dom svarta deltagarna som är elaka mot djuren ? Måste vara någon defekt empatigen där!

För att dom är korkade överlag helt enkelt! Saknas mycket i deras ärthjärnor..
Blä!!
2023-02-17, 05:03
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
https://imgbox.com/q9EJTAvi Och den obligatoriska kvinnodödskallen som ska visa på hennes offerroll i livet! Dead Serrlad....står det oavgjort

Vad uppvisar Mimmi Pigg för kvinnlig styrka då utöver att blåsa Musse?, i jämförelse med Musses styrka som privatspanare och assistansfusk till Kommissarie Karlssons haffande av kvinnomördare och gängkriminella

Superkroppen
https://imgbox.com/j3ft4Qaq
https://imgur.com/a/OJ3xrnp "Dead serious" tatueringen visar på att hon är dödsallvarlig när det gäller vissa saker så som kuksugande och att bli påsatt i baksätet på gamla jänkare av smutsiga killar som luktar diesel och snus. Hon är stolt över sitt W.T-arv och därför räds hon inte för att ha en dödskalle på sig.
Minni pigg tatueringen antar jag är nån typ av symbol på att hon är "stolt att vara en kvinna" grej. Vilket jag kan tycka är lite bättre än bullfittans förnekelse. Sen kan man gräva i det där i evigheter, i slutändan handlar det mer om självkänsla än feminism som antagligen inga av dessa kvinnor vet vad det är.
Vilket fall som helst så skulle en styrke-kamp mellan dessa två vara otroligt spännande att se.
2023-02-17, 09:03
Medlem
Citat:
Jag tycker att årets deltagare är minst intresserade/bryr sig om djuren om man jämför med tex förra året. Ser dem bara som djur att äta inte som varelser med själ som Artin skulle sagt. Med undantag av Eddies larviga dyrkan av korna som enligt honom räddat hans liv genom att bli hamburgare.
Tuppsparken var inte trevlig att se.

Sandra tog bra hand om Scarvey också.
2023-02-17, 10:54
Medlem
Tora är PAWG!
2023-02-17, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Tova får väljas till A.K, den enda som är fredad från det är Tora

Jaha ok, de är så jävla snurrigt. Ja men då väljer han ju henne då
2023-02-17, 12:36
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnflingan
Varför är det bara dom svarta deltagarna som är elaka mot djuren ? Måste vara någon defekt empatigen där!

Ja dom är ju inte på samma nivå som oss andra, dom är mer åt det djuriska hållet..
Hon lär ryka ut med huvudet före efter att hon sparkade på hönan. Idioti!!!
Mår illa av att se henne, hennes hudfärg skrämmer mig. Så hoppas hon får lämna!!!
Senast redigerad av Glitterfian 2023-02-17 kl. 12:41.
2023-02-17, 12:54
Medlem
Tora är enda vettiga och checkar alla viktiga boxar för hur en människa bör vara. Lugn, klok, smart, händig, rationell. Några av de övriga uppfyller en eller fåtal av alla Toras förmågor. Tyckte synd om henne när som nyinkommen till Farmen och de dysfunktionella deltagarna härjade.
2023-02-17, 12:58
Medlem
Jag gillar Tora...för mig får hon gärna vinna..resten är sopor.
2023-02-17, 13:39
Medlem
Christoffer kan välja Sebbe, Tova eller Eddie.

Han har sagt att han tror att han skulle vinna mot Sebbe. Vilket bör betyda att han tror sig kunna slå vem han än väljer av de tre eftersom Sebbe borde vara den svåraste motståndaren.

Slår han ut Eddie så blir Viktor SB
Slår han ut Tova så väljer hon nog Tora eller Sebbe eftersom hon nu vet att Viktor och Eddie vill ha ut henne.
Slår han ut Sebbe så är det väl högst oklart vem han väljer. Möjligen Eddie för att få det att se ut som om han fortsatte hålla VENS-pakten in i det sista. Men om Sebbe själv åker ut så tror jag inte han bryr sig så mycket vad som händer sedan. Och de han eventuellt skulle vilja gynna är på Torpet.

Ur Christoffers synvinkel kan man undra vad som är bäst. Han tycks ganska ensam mot alla de övriga i dagsläget.
2023-02-17, 13:57
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Tora är enda vettiga och checkar alla viktiga boxar för hur en människa bör vara. Lugn, klok, smart, händig, rationell. Några av de övriga uppfyller en eller fåtal av alla Toras förmågor. Tyckte synd om henne när som nyinkommen till Farmen och de dysfunktionella deltagarna härjade.
Citat:
Ursprungligen postat av blackniggeryoe
Jag gillar Tora...för mig får hon gärna vinna..resten är sopor.
Vi vet ju inte ens vem hon är än. Folk känns alltid vettiga och empatiska när de inte tar så mycket plats och håller käft.. Men det enda anledningen att hon inte tar mycket plats är för att hon är ny, vi har ingen aning als vem hon är och vad för behov som döljer sig där bakom. Och att hon är händig och jobbar i byggbranschen visar för fan inte att man är vettig heller. Har ni satt in foten i en byggbod någon gång i er liv och hört på vettigetsnivån?

Jag menar det är exakt så 99% av alla människor hade bettet sig när de kommer in i en ny grupp av människor. Ofta så kommer de aldrig in helt heller som de andra så vi kommer antagligen aldrig se riktigt hur hon är eftersom att hon har kommit in efter halva tiden. Men det man vet om man har sett hennes insta är att hon festar mycket med sunkiga raggare, röker, super, poserar naken och lägger upp det på insta, hon retuscherar sönder sina bilder på insta som visar på dålig självkänsla och självinsikt och hon jobbar i byggbranschen.. Vettig människa?... Knappast.. Säkert en av dem mest fucket up där inne, frågan är bara om vi kommer få se nått av det.

En perfekt exempel på det där "fenomenet" är Christoffer (fast han gjorde det i tvärtom ordning). Från början var han rätt högljudd och pratade mycket och då hatade tittarna honom, sen efter bråket med statisten så blev han tyst och mer tillbakadragen och då började folk tycka att han var en favorit och att han är den enda vettiga där och borde vinna.
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-17 kl. 14:03.
2023-02-17, 14:16
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Asi sparkar höna i nästa avsnitt. Det måste väl ändå va kicken. Regel 1 på Farmen är att visa respekt mot djuren.

Citat:
Ursprungligen postat av snurrelisa123
Tuppsparken var inte trevlig att se.

Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Hon lär ryka ut med huvudet före efter att hon sparkade på hönan. Idioti!!!
Mår illa av att se henne, hennes hudfärg skrämmer mig. Så hoppas hon får lämna!!!
Torpet nästa vecka. Då det visats lite inför nästa vecka, men lägger ändå detta i en spoiler!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in