Citat:
Ursprungligen postat av
bohonos
Tora är enda vettiga och checkar alla viktiga boxar för hur en människa bör vara. Lugn, klok, smart, händig, rationell. Några av de övriga uppfyller en eller fåtal av alla Toras förmågor. Tyckte synd om henne när som nyinkommen till Farmen och de dysfunktionella deltagarna härjade.
Citat:
Ursprungligen postat av
blackniggeryoe
Jag gillar Tora...för mig får hon gärna vinna..resten är sopor.
Vi vet ju inte ens vem hon är än. Folk känns alltid vettiga och empatiska när de inte tar så mycket plats och håller käft.. Men det enda anledningen att hon inte tar mycket plats är för att hon är ny, vi har ingen aning als vem hon är och vad för behov som döljer sig där bakom. Och att hon är händig och jobbar i byggbranschen visar för fan inte att man är vettig heller. Har ni satt in foten i en byggbod någon gång i er liv och hört på vettigetsnivån?
Jag menar det är exakt så 99% av alla människor hade bettet sig när de kommer in i en ny grupp av människor. Ofta så kommer de aldrig in helt heller som de andra så vi kommer antagligen aldrig se riktigt hur hon är eftersom att hon har kommit in efter halva tiden. Men det man vet om man har sett hennes insta är att hon festar mycket med sunkiga raggare, röker, super, poserar naken och lägger upp det på insta, hon retuscherar sönder sina bilder på insta som visar på dålig självkänsla och självinsikt och hon jobbar i byggbranschen.. Vettig människa?... Knappast.. Säkert en av dem mest fucket up där inne, frågan är bara om vi kommer få se nått av det.
En perfekt exempel på det där "fenomenet" är Christoffer (fast han gjorde det i tvärtom ordning). Från början var han rätt högljudd och pratade mycket och då hatade tittarna honom, sen efter bråket med statisten så blev han tyst och mer tillbakadragen och då började folk tycka att han var en favorit och att han är den enda vettiga där och borde vinna.