2023-02-16, 22:47
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Jag fick inte intrycket att Tova tog in vad Eddie sade under samtalet i Storbondestugan, det där med att Christoffer tar Tova i tvekamp. Hon är ständigt uppjagad och okoncetrerad, precis som tjattriga tonåringar kan vara.

De sade ju rakt ut att hon skulle bli andrekämpe och därmed åka ut. Varför ifrågasatte hon inte det? Är ju samma sak som att de ser henne som lätt byte och lite dum i huvudet (vilket hon verkar). Att de ens säger detta rakt ut till henne är ju skumt. Vad hade de väntat sig?
2023-02-16, 22:55
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Rykten går att Tuppen på Torpet inte kommer få förnyat kontrakt för nästa säsong. Hans uppförande mot de afrikanska deltagarna strider mot TV4:s värdegrund.

Haha! Jag tror Tuppen har förväxlat Asiatou med Tova. Tuppen lackade ju på Tova från början p.g.a att hon baxat hans ägg och slukat dem framför ögonen på honom.. Så skulle säga att Tuppen inte är rasist egentligen utan han tror endast att Asiatou är Tova.

För övrigt är Asiatou en äkta blånegress och Tova är något mer Latte kaffe-brun.
Senast redigerad av AayanshGandhi 2023-02-16 kl. 22:58.
2023-02-16, 23:01
Medlem
.-.-.s avatar
Asi sparkar höna i nästa avsnitt. Det måste väl ändå va kicken. Regel 1 på Farmen är att visa respekt mot djuren.
Senast redigerad av .-.-. 2023-02-16 kl. 23:09.
2023-02-16, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Tova sparkar höna i nästa avsnitt. Det måste väl ändå va kicken. Regel 1 på Farmen är att visa respekt mot djuren.

Det är nog Asi som parerar utfall fr tuppen på Torpet.
2023-02-16, 23:04
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Tova sparkar höna i nästa avsnitt. Det måste väl ändå va kicken. Regel 1 på Farmen är att visa respekt mot djuren.

Det var dock Asiatou som sparkar mot Tuppen inte Tova! Det var i slutet av Torpet avsnittet.
2023-02-16, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Haha! Jag tror Tuppen har förväxlat Asiatou med Tova. Tuppen lackade ju på Tova från början p.g.a att hon baxat hans ägg och slukat dem framför ögonen på honom.. Så skulle säga att Tuppen inte är rasist egentligen utan han tror endast att Asiatou är Tova.

För övrigt är Asiatou en äkta blånegress och Tova är något mer Latte kaffe-brun.

Tuppen är antagligen färgblind, ser inte skillnad på nyanserna. ”De ser ju ändå likadana ut allihopa” sade han när konfronterad.
2023-02-16, 23:07
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Tuppen är antagligen färgblind, ser inte skillnad på nyanserna. ”De ser ju ändå likadana ut allihopa” sade han när konfronterad.

Hahahaha jaman det låter rimligt! Jag är dock på Tuppens sida i detta fallet, ska man sluka hans ägg på dedär viset så får man fan ta konsekvenserna!
2023-02-16, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Det var dock Asiatou som sparkar mot Tuppen inte Tova! Det var i slutet av Torpet avsnittet.

Jag tycker att årets deltagare är minst intresserade/bryr sig om djuren om man jämför med tex förra året. Ser dem bara som djur att äta inte som varelser med själ som Artin skulle sagt. Med undantag av Eddies larviga dyrkan av korna som enligt honom räddat hans liv genom att bli hamburgare.
Tuppsparken var inte trevlig att se.
2023-02-16, 23:39
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurrelisa123
Jag tycker att årets deltagare är minst intresserade/bryr sig om djuren om man jämför med tex förra året. Ser dem bara som djur att äta inte som varelser med själ som Artin skulle sagt. Med undantag av Eddies larviga dyrkan av korna som enligt honom räddat hans liv genom att bli hamburgare.

Jo men jag håller med dig ang. Eddie och Tuppen. Trodde negressen var vettigare än så men icke tydligen.
2023-02-17, 00:19
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurrelisa123
Sök på Sven-Åke Wahlström sparkar ett får i röva
från säsong 1 och den här afrikanska jiujitsun framstår som en spark i luften
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-17 kl. 00:30.
2023-02-17, 00:39
Medlem
Citat:
Asi sparkar höna i nästa avsnitt. Det måste väl ändå va kicken. Regel 1 på Farmen är att visa respekt mot djuren.
Varför är det bara dom svarta deltagarna som är elaka mot djuren ? Måste vara någon defekt empatigen där!
2023-02-17, 00:57
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Idioten Eddie råkar försäga sig när Tova sitter framför honom och säger till Christoffer "men det blir inga problem för dig att ta ut Tova" . Tova reagerar "jaha så jag kommer blir vald". Och Christoffer gör ett desperat försök att rädda situationen..
Nu kan "mastermind"-Eddie glömma att Tora väljer honom till storbonde. För riktigt så blåst tror jag inte hon(nån) är.
En skärmdump på nyvaken rockabilly-bruden i underkläder är ett måste när möjligheten ges
https://imgur.com/a/kk0nbht

Nja, är mer att han är van vid undergivna kvinnor. Tova är ju riktigt ointelligent så Eddie bara säger som det är för hon är så pass lågt i rang.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in