2023-02-16, 20:01
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Idioten Eddie råkar försäga sig när Tova sitter framför honom och säger till Christoffer "men det blir inga problem för dig att ta ut Tova" . Tova reagerar "jaha så jag kommer blir vald". Och Christoffer gör en desperat försök att rädda situationen..
Nu kan "mastermind"-Eddie glömma att Tora väljer honom till storbonde. För riktigt så blåst tror jag inte hon(nån) är.
En skärmdump på nyvaken rockabilly-bruden i underkläder är ett måste när möjligheten ges
https://imgur.com/a/kk0nbht

Aaaaww yeah cowboy!! Runkdags! Fan har du varit senaste dygnet förresten?? Har saknat dina visa kloka inlägg något ENORMT
2023-02-16, 20:03
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Idioten Eddie råkar försäga sig när Tova sitter framför honom och säger till Christoffer "men det blir inga problem för dig att ta ut Tova" . Tova reagerar "jaha så jag kommer blir vald". Och Christoffer gör en desperat försök att rädda situationen..
Nu kan "mastermind"-Eddie glömma att Tora väljer honom till storbonde. För riktigt så blåst tror jag inte hon(nån) är.
En skärmdump på nyvaken rockabilly-bruden i underkläder är ett måste när möjligheten ges
https://imgur.com/a/kk0nbht
Jaså det var därför han krävde ett utvecklingssamtal med Tova där han skulle dementera sina avsikter

Varför har man subban Mimmi Pigg som tatuering? det ska väl förfan vara Musse som är förebilden för kvinner, hon är född 1963! tydligen
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-16 kl. 20:05.
2023-02-16, 20:03
Medlem
AayanshGandhis avatar
Sebbe the Hutt's sit ups idag var riktigt pinsamma:

https://imgur.com/a/HkNpOnV

2023-02-16, 20:04
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Sebbe the Hutt's sit ups idag var riktigt pinsamma:

https://imgur.com/a/HkNpOnV

HAHA, sluta inte med Hutten's Huttese textning! Priceless!! 😍😍
2023-02-16, 20:05
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
Aaaaww yeah cowboy!! Runkdags! Fan har du varit senaste dygnet förresten?? Har saknat dina visa kloka inlägg något ENORMT
Tillochmed jag kan ha annat att göra ibland
2023-02-16, 20:12
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Tillochmed jag kan ha annat att göra ibland

Jofan vad dum jag är, de e ju klart! Välkommen tillbaka hursomhelst!
2023-02-16, 20:15
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
HAHA, sluta inte med Hutten's Huttese textning! Priceless!! 😍😍

Hahaha. Sebbe kommer textas till Huttese tills fetknoppen åkt ut.
2023-02-16, 20:16
Avslutad
Fyfan vad jag stör mig på den jävla veganen. Kunde inte Sandra ha tagit med sig lite grisblod från slakten bara för att jävlas med honom.
2023-02-16, 20:18
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Sojapojken bär Tofu keps (tjena blixten!)

Sätt igång och odla sojaböner bums
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-16 kl. 20:20.
2023-02-16, 20:26
Medlem
[quote=BalderNord|83505376]Idioten Eddie råkar försäga sig när Tova sitter framför honom och säger till Christoffer "men det blir inga problem för dig att ta ut Tova" . Tova reagerar "jaha så jag kommer blir vald". Och Christoffer gör ett desperat försök att rädda situationen..
Nu kan "mastermind"-Eddie glömma att Tora väljer honom till storbonde. För riktigt så blåst tror jag inte hon(nån) är./QUOTE]

Hur smart menar du att en chimpans är?
Hon är för fan dummare än dum. Chimpanser är ju Einstein i jämförelse.
2023-02-16, 20:27
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Sojapojken bär Tofu keps (tjena blixten!)

Sätt igång och odla sojaböner bums

Hahaha hans Tofu kepa har jag stört mig på till världens ände.. Men Artin är för jävla skum. Ena sekunden hatar jag fanskapet och andra sekunden vill jag typ att han ska vinna?
Senast redigerad av TurboSvenne1994 2023-02-16 kl. 20:34.
2023-02-16, 20:27
Medlem
BalderNords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Jaså det var därför han krävde ett utvecklingssamtal med Tova där han skulle dementera sina avsikter

Varför har man subban Mimmi Pigg som tatuering? det ska väl förfan vara Musse som är förebilden för kvinner, hon är född 1963! tydligen
Tatueringen "1963" är för att hylla det fina bilåret då många jänkarbilar som har fått ikonstatus byggdes.
Mimmi Pigg har hon för att hon tror på riktig kvinnlig styrka tillskillnad från bullfittan som tror att allt kvinnligt är lika med svaghet.
Tora skulle behöva ta en kurs med bullfittan och visa henne att hon inte behöver skämmas för sitt kön.
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-16 kl. 20:32.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in