2023-02-16, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
10 deltagare kvar. Denna säsong uppe i 20 deltagare. Normalt brukar det vara 17 - 19 deltagare.

Farmen:
Christoffer
Eddie
Sebastian
Tora
Tova
Viktor

Torpet:
Artin
Asiatou
Nebil
Sandra
Såg det nu. Räknade inte in de två där det stod "Flyttade in på Farmen" i Wikipedia-artikeln.

Men det är anmärkningsvärt att sju av de tio som lämnat gjorde det utan att åka ut tävlingsvis.
Senast redigerad av Heymid 2023-02-16 kl. 18:10.
2023-02-16, 18:17
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Hon vill stå ut helt klart. Precis som hennes fina röv gör.

Tyvär var ju röven ganska så platt när hon låg i string i gyttjan med grisarna, så dom där tightsen gör jobbet bra att luras.
2023-02-16, 18:40
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Avslöjar vem som blev FK

Hon är en amazonkvinna och alltså ingen pimpinetta. Tyckte hon sa att hon lovat sin unge att bada med grisarna.

Mynt-Sebbe kommer sig av hans Harmynt/Gomspalt, därav
Mynt-Sebbe som korrekt nickname på honom.
Ringaren av Notre Dame fungerar också, eller som tidigare kloka inlägg kallar honom, Sebbe-TheHutt även det spot on.
2023-02-16, 18:45
Medlem
Snabbadojors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AayanshGandhi
Ang. dagens avsnitt & fetknoppen Sebbe the Hutt's tafatta prestation:

Hur många situps kan mynt-Sebbe göra?
ALLA enligt honom själv...
2023-02-16, 18:49
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Frågan är om Sandra har varit karl och blivit kvinna eller om det är tvärtom. Finns inget kvinnligt alls mer än att hon satt dit några rastaflätor. Stör mig på att hon tog Hannah då det hade varit mer rättvist att kämpa mot en karl. Dags att införa tester på folk nu vad dom egentligen är för kön. Och därefter följa reglerna.
Den här delen är väldigt kvinnlig https://imgbox.com/49iHr0J2 breda axlar, hals & stora armar är könsneutralt, ögonens form samt öronens storhet, röven, svankryggen är av kvinnlig anatomi, även läpparna är lite för svulstiga
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-16 kl. 18:54.
2023-02-16, 18:55
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Dagens avsnitt
Senast redigerad av kubun 2023-02-16 kl. 18:57.
2023-02-16, 19:05
Medlem

2023-02-16, 19:27
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snabbadojor
Hur många situps kan mynt-Sebbe göra?
ALLA enligt honom själv...

Ja tjocksmocken påstår ju att han är så jävla stark ju! Konstigt då varför Sebbe the Hutt endast vill ta kunskap när han väl hamnar i tinget och inte styrka.. Näe endast massa bullshit snack från den klossen!

Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

2023-02-16, 19:34
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Skulle gissat på Tova. Hon brukade ju sno ägg om morgnarna så varför inte smutta på mjölkspenarna när ingen ser på?
Vi har ju sett i en veckas förhandsvisningar att "Ja tror jag ska BAJSA!!!" från Tova.
Otroligt att Tora ens bemötte detta nonsensprat, hon får skärpa sig med kvinnliga konformismen eller så får hon inte rida mig som icke rockabillity snubbe

Nu ska Eddie ta Tovas myshuvud åt sidan för lite Klartext i P1 hon är lika förmögen
att ta in spelet som mig

Var sitter bacon och revben på Sebbe?
Det visar sig att han har ett svart hjärta
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-16 kl. 19:54.
2023-02-16, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux

2023-02-16, 19:57
Medlem
AayanshGandhis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
Den tanken har slagit mig också. Inte minst nu efter deras gemensamma träningspass när han märkte vilket dåligt flås Sebbe har. Även om Sebbe är duktig på kunskap så har vi ju faktiskt ingen aning om hur mycket Christoffer kan. 4.42 in i senaste programmet säger Christoffer att han vill gå upp mot Sebbe i styrka eller teknik och att han är säker på att han slår Sebbe i kunskap eller styrka. Skulle inte vara säker på att han lyder Eddie och Viktor.

Jag hoppas du har rätt här alltså. Är bara rädd för att Christoffer är för rädd för att inte göra som Viktor säger. Men hade jag varit Christoffer hade jag kört på Sebbe helt klart, så blir man av med en stor fet Hutt till kloss förhoppningsvis.
2023-02-16, 19:58
Medlem
BalderNords avatar
Idioten Eddie råkar försäga sig när Tova sitter framför honom och säger till Christoffer "men det blir inga problem för dig att ta ut Tova" . Tova reagerar "jaha så jag kommer blir vald". Och Christoffer gör ett desperat försök att rädda situationen..
Nu kan "mastermind"-Eddie glömma att Tora väljer honom till storbonde. För riktigt så blåst tror jag inte hon(nån) är.
En skärmdump på nyvaken rockabilly-bruden i underkläder är ett måste när möjligheten ges
https://imgur.com/a/kk0nbht
Senast redigerad av BalderNord 2023-02-16 kl. 20:03.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in