Citat:
Han lär väl även få ett arvode för att vara med i TV-serien.
Tar man bort Åke är serien död.
Håller med dig om Alex. Han är ju väldigt omtänksam och omhändertagande, samtidigt som han även pushar på Jonte.
Han har nog blivit sämre i sin sjukdom. De flesta med en CP-skada brukar leva kortare än genomsnittet.
Tar man bort Åke är serien död.
Håller med dig om Alex. Han är ju väldigt omtänksam och omhändertagande, samtidigt som han även pushar på Jonte.
Han har nog blivit sämre i sin sjukdom. De flesta med en CP-skada brukar leva kortare än genomsnittet.
Möjligt att deltagarna får ett arvode, men det är inget som är bekräftat (vad jag vet). Vet inte vad han får i lön heller, men han klarar sig nog relativt bra i vardagen. Om han har råd att ha EPA. Även om det är möjligt att någon hjälpte till ekonomiskt med att betala för reparation.
Jag har uppfattat Alex på samma vis. Men uppenbarligen kan folk få andra intryck.
Serien vore inte alls död utan Åke. Jag gillade En annan del av Köping. Även om Åke dök upp i enstaka avsnitt, så hade han inte alls samma framträdande roll som Välkommen till Köping. Förra serien var ju rätt trevlig att titta på, även utan Åke. Jag har inget emot att folk kommer och går. Ibland kommer det nya ansikten som jag gillar, tex. Men Åke är den enda som jag fullkomligt avskyr. Han framstår verkligen som en jobbig och odräglig jävel, och jag kan knappt tro på något som han säger. Det är så illa att jag knappt vill se serien på grund av honom. Men jag tittar ändå, eftersom det finns andra deltagare som jag ändå gillar. Så jag personligen skulle inte tycka att serien vore död utan Åke. Snarare att det blir bättre.
Möjligt. Oavsett anledning så är det väldigt tråkigt att se Frasse sådan. Det är nästan plågsamt. Skulle nog vara värre om vi fick se mer av honom.