Du trollar på du i samma gamla hjulspår.
Citat:
men enligt en viss klan här inne så skulle ju Liverpool ta och sätta en helt ny standard för vad dominans inom fotbollsvärlden faktiskt är efter att de vann covid-titeln.. och deras första ligatitel på 30 år var ju bara början på en 10+ års lång epok med Liverpool dominans, och enda klubben som ville ha ngn chans öht mot Liverpool de kommande åren var City. Lol
Detta sa exakt ingen. Hitta inläggen där någon skrev det?
"Tänker jag inte göra, jag vet att det skrevs och det är fakta" zzzzzz
Det som skrevs, bland annat av mig, var att Liverpool hade en unik möjlighet att bygga en dynasti. Man hade med en fenomenal sportslig strategi tagit sig ikapp och förbi City, och kunde från den utgångspunkten värva spelare på översta hyllan. Kunde man utnyttjat det försprånget, hade man kunnat se titlarna komma med regelbundenhet. Men det kunde man inte - istället har man stagnerat, värvningar har inte helt fallit väl ut, och laget är nu förbisprunget av konkurrenterna.
Att du skarvar så mycket på vad som skrevs så att du ljuger, det är som vanligt det. zzzzz.
Citat:
Inte att det bryr mig, men att du som neutral väljer att ”heja” på Man City i titelfighten över en långt mer ärorik klubb som Arsenal, säger bara allt om dig som person.
Och att du kallar Liverpools titel för "covid-titel" när man ledde ligan med en miljon poäng när uppehållet kom, säger allt om dig. Precis som "Ole-Gollum", "Tiny Tots" och andra fåniga epitet du håller på med och sen har fräckheten att kalla dig balanserad och fakta-baserad. zzzzzz, troll.
Förresten, kallar du Arteta för Legohead än?
Citat:
Men en sak ska du ha klart för dig, om vi inte kommer vinna titeln så kommer du aldrig att få se några ursäkter/birtförklaringar e.l till det från min sida.
hahahahahahahahahahahahahahaha

What are you smoking over at the emirates?

Du är den okrönte kungen av bortförklaringar och offerkofta. Hela matchtråden igår är full av din dynga: City skulle haft rött kort, ni skulle haft straff, yadda yadda. Hela säsongen där du var 130% säker på att Arsenal skulle fixa topp 4 och missade, då var det skadornas fel, Legoheads fel, domarnas fel, vädret och stjärntecknens fel.
Det finns bara två möjliga förklaringar till att du uttrycker en sån mening som ovan, som går rakt emot typ allt du någonsin skrivit:
1. Du baitar medvetet och älskar att se folk bli sura på dig
2. Du är spritt språngande galen och tror faktiskt att det förhåller sig på det vis du beskriver, fast ingen annan håller med dig. Solen är blå, för du VET att den är det och alla andra har fel.
Som alltid kul att se dig gå på copium dagen efter en förlust. Kämpa, Generalen!
Att Klopp är bättre manager än vad Pep är, att Liverpool kommer bara att bli bättre o bättre, att covid-titeln var bara starten på en långvarig ny era av Liverpool dominans både i England såväl som i Europa, att enda laget som ev kan komma att hota Liverpool de kommande åren var Man City - för varken Arsenal, Man United, Chelsea och övriga klubbar ville ju 0% chans mot ”världens bästa lag” och/eller Man City de kommande 5-10 åren