2023-02-16, 09:23
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Dynga

Du trollar på du i samma gamla hjulspår.

Citat:
men enligt en viss klan här inne så skulle ju Liverpool ta och sätta en helt ny standard för vad dominans inom fotbollsvärlden faktiskt är efter att de vann covid-titeln.. och deras första ligatitel på 30 år var ju bara början på en 10+ års lång epok med Liverpool dominans, och enda klubben som ville ha ngn chans öht mot Liverpool de kommande åren var City. Lol

Detta sa exakt ingen. Hitta inläggen där någon skrev det?
"Tänker jag inte göra, jag vet att det skrevs och det är fakta" zzzzzz

Det som skrevs, bland annat av mig, var att Liverpool hade en unik möjlighet att bygga en dynasti. Man hade med en fenomenal sportslig strategi tagit sig ikapp och förbi City, och kunde från den utgångspunkten värva spelare på översta hyllan. Kunde man utnyttjat det försprånget, hade man kunnat se titlarna komma med regelbundenhet. Men det kunde man inte - istället har man stagnerat, värvningar har inte helt fallit väl ut, och laget är nu förbisprunget av konkurrenterna.

Att du skarvar så mycket på vad som skrevs så att du ljuger, det är som vanligt det. zzzzz.

Citat:
Inte att det bryr mig, men att du som neutral väljer att ”heja” på Man City i titelfighten över en långt mer ärorik klubb som Arsenal, säger bara allt om dig som person.

Och att du kallar Liverpools titel för "covid-titel" när man ledde ligan med en miljon poäng när uppehållet kom, säger allt om dig. Precis som "Ole-Gollum", "Tiny Tots" och andra fåniga epitet du håller på med och sen har fräckheten att kalla dig balanserad och fakta-baserad. zzzzzz, troll.

Förresten, kallar du Arteta för Legohead än?

Citat:
Men en sak ska du ha klart för dig, om vi inte kommer vinna titeln så kommer du aldrig att få se några ursäkter/birtförklaringar e.l till det från min sida.

hahahahahahahahahahahahahahaha

What are you smoking over at the emirates?

Du är den okrönte kungen av bortförklaringar och offerkofta. Hela matchtråden igår är full av din dynga: City skulle haft rött kort, ni skulle haft straff, yadda yadda. Hela säsongen där du var 130% säker på att Arsenal skulle fixa topp 4 och missade, då var det skadornas fel, Legoheads fel, domarnas fel, vädret och stjärntecknens fel.

Det finns bara två möjliga förklaringar till att du uttrycker en sån mening som ovan, som går rakt emot typ allt du någonsin skrivit:

1. Du baitar medvetet och älskar att se folk bli sura på dig
2. Du är spritt språngande galen och tror faktiskt att det förhåller sig på det vis du beskriver, fast ingen annan håller med dig. Solen är blå, för du VET att den är det och alla andra har fel.

Som alltid kul att se dig gå på copium dagen efter en förlust. Kämpa, Generalen!
Citera
2023-02-16, 09:44
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:

Men racet om titeln är långt ifrån över för våran del.

Inte att det bryr mig, men att du som neutral väljer att ”heja” på Man City i titelfighten över en långt mer ärorik klubb som Arsenal, säger bara allt om dig som person.

Men en sak ska du ha klart för dig, om vi inte kommer vinna titeln så kommer du aldrig att få se några ursäkter/birtförklaringar e.l till det från min sida. Till skillnad från Liverpool-kåren (som tar på sig offerkoftan för allt o ingenting), så är inte vi Arsenal fans några lättsaltade individer.

HAHAHAHAHAHAHA!

Finns ingen som är lika salty här inne som du är just nu. Får bara Chelsea och Liverpool ihop sin skit till nästa säsong så är ordningen återställd med Arsenal utanför topp 4, till och med Newcastle kommer vara före i näringskedjan det vet du om.
Citera
2023-02-16, 10:00
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Pundits, Arsenalhatare och många Arsenalfans är roliga. Mig själv inkluderad, för känslan när jag gick och lade mig igår var att nu är säsongen över.

Va fan, formen är inte bra. Vi faller på egna misstag. Men så när som på målskillnad och färre matcher spelade leder vi fortfarande ligan. Jesus är tillbaka i träning och vinsterna kommer att komma igen. Visst, går City rent har de det i egna händer nu. Men de går inte rent, det kan jag lova.

Nope! Arsenal har en match till godo!
Citera
2023-02-16, 10:04
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Nope! Arsenal har en match till godo!

Fast om City går rent innebär det att de slår Arsenal en gång till och då är matchen till godo inget värt.

Men det är ju så klart hypotetiskt, City kommer inte att vinna 15 matcher i rad.
Citera
2023-02-16, 10:23
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Fast om City går rent innebär det att de slår Arsenal en gång till och då är matchen till godo inget värt.

Men det är ju så klart hypotetiskt, City kommer inte att vinna 15 matcher i rad.

Ah, du tänkte så. Jo iofs, bägge lagen har allt i egna händer.
Citera
2023-02-16, 10:33
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Du trollar på du i samma gamla hjulspår.

Detta sa exakt ingen. Hitta inläggen där någon skrev det?
"Tänker jag inte göra, jag vet att det skrevs och det är fakta" zzzzzz

Det som skrevs, bland annat av mig, var att Liverpool hade en unik möjlighet att bygga en dynasti. Man hade med en fenomenal sportslig strategi tagit sig ikapp och förbi City, och kunde från den utgångspunkten värva spelare på översta hyllan. Kunde man utnyttjat det försprånget, hade man kunnat se titlarna komma med regelbundenhet. Men det kunde man inte - istället har man stagnerat, värvningar har inte helt fallit väl ut, och laget är nu förbisprunget av konkurrenterna.

Att du skarvar så mycket på vad som skrevs så att du ljuger, det är som vanligt det. zzzzz.

Och att du kallar Liverpools titel för "covid-titel" när man ledde ligan med en miljon poäng när uppehållet kom, säger allt om dig. Precis som "Ole-Gollum", "Tiny Tots" och andra fåniga epitet du håller på med och sen har fräckheten att kalla dig balanserad och fakta-baserad. zzzzzz, troll.

Förresten, kallar du Arteta för Legohead än?

hahahahahahahahahahahahahahaha

What are you smoking over at the emirates?

Du är den okrönte kungen av bortförklaringar och offerkofta. Hela matchtråden igår är full av din dynga: City skulle haft rött kort, ni skulle haft straff, yadda yadda. Hela säsongen där du var 130% säker på att Arsenal skulle fixa topp 4 och missade, då var det skadornas fel, Legoheads fel, domarnas fel, vädret och stjärntecknens fel.

Det finns bara två möjliga förklaringar till att du uttrycker en sån mening som ovan, som går rakt emot typ allt du någonsin skrivit:

1. Du baitar medvetet och älskar att se folk bli sura på dig
2. Du är spritt språngande galen och tror faktiskt att det förhåller sig på det vis du beskriver, fast ingen annan håller med dig. Solen är blå, för du VET att den är det och alla andra har fel.

Som alltid kul att se dig gå på copium dagen efter en förlust. Kämpa, Generalen!
1. Ironiskt att du stämplar andra för troll när du svarar på ngt som inte jag ens har skrivit.

2. Jasså..? Var det inte så att Liverpool, som ju trots allt var tidernas bästa PL-vinnande lag, som lätt skulle gå och krossa alla möjligt tänkbara rekorder under covid-säsongen, och som hade ett lag som fick Barca’s 2010/11 lag att se ut som ett gäng med amatörer - fotbollsvärlden hade ju aldrig sett makan till ett såpass mäktigt lag tidigare Att Klopp är bättre manager än vad Pep är, att Liverpool kommer bara att bli bättre o bättre, att covid-titeln var bara starten på en långvarig ny era av Liverpool dominans både i England såväl som i Europa, att enda laget som ev kan komma att hota Liverpool de kommande åren var Man City - för varken Arsenal, Man United, Chelsea och övriga klubbar ville ju 0% chans mot ”världens bästa lag” och/eller Man City de kommande 5-10 åren

Härligt hur du nu har ”justerat” lite på vad du/ni skrev här för en 2-3 år sen

3.Yep. Liverpools covid-titel går under det namnet enbart p g a att alla, förutom Liverpool fansen, kommer att komma ihåg den säsongen för pandemin och det faktumet att säsongen stoppades, Liverpools titel den säsongen är 100% ointressant - that’s how it is. Och enda skälet till att varför Liverpool ledde/vann ligan med så stor marginal, var kort o gott p g a Citys skadebekymmer den säsongen, samt att Arsenal, Chelsea, Man United, Tottenham genomgick alla en B-säsongen i 2019/20.

4. Absolut inte. Jag är bara allt för rakryggad och har för mkt stolthet o ära i mig till att bete mig på det viset det. Jag har aldrig ljugit om någonting, och de få tillfällena där jag har tagit fel i ngt, så har jag alltid varit den första till erkänna det. Det ligger bara inte i min natur att ta en Liverpool.
_ _ _

1. Fel. Jag försöker inte att ”baita”, ej heller försöker jag att provocera några. Däremot så sitter jag på unik kunskap och solid erfarenhet, och jag tror nog att både du och vissa andra småvalpar ofta blir sura för att jag har som oftast alltid rätt i allt det som jag skriver här inne.

2. Är man sprängande galen om man förhåller sig till fakta?

BTW, ”Legohead” är ett smeknamn som Arteta fick på Arsenal Mania forumet redan under spelkarriären p g a att hans frisyr alltid såg så perfekt ut. Är det ngt mer som jag skall ta och skola dig i?

Well, anyway. Have a day, ALittleFreezer.
Senast redigerad av Generalandersson 2023-02-16 kl. 10:45.
Citera
2023-02-16, 10:39
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:

Exakt. Och därför så menar jag att det fortfarande är fördel oss i titelfighten.. detta är liksom våran titel att tappa. Och självklart så kommer även Man City att tappa poäng mer än en gång i deras resterande matcher.
Citera
2023-02-16, 14:00
Medlem
Tintin.i.Kongos avatar
Citat:
Exakt. Och därför så menar jag att det fortfarande är fördel oss i titelfighten.. detta är liksom våran titel att tappa. Och självklart så kommer även Man City att tappa poäng mer än en gång i deras resterande matcher.

Spelbolagens odds för ligaguldet ser nu ut så här: City 1,58 Arsenal 2,80. Hahaha!

Och Arsenal-supportarna visar sin klass igen:

The Football Association has launched an investigation after Manchester City's Kevin de Bruyne had objects thrown at him during their 3-1 win at Arsenal on Wednesday evening.

https://www.bbc.com/sport/football/64659792
Citera
2023-02-16, 18:13
Medlem
feldgraus avatar
Skärp er, höj nivån. Diskutera trådens ämne, inte (främst) användare som skriver i tråden. Det är inte mot reglerna att ha åsikter, oavsett om ni tycker att de är verklighetsfrånvända eller något sorts trollande. Man måste inte svara på allt man tycker är korkat. /Moderator

/feldgrau
Citera
2023-02-16, 19:50
Medlem
MosesMetares avatar
Citat:

De har gjort det förut, så det är ingen omöjlighet.
Citera
2023-02-16, 20:20
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tintin.i.Kongo
Spelbolagens odds för ligaguldet ser nu ut så här: City 1,58 Arsenal 2,80. Hahaha!

Och Arsenal-supportarna visar sin klass igen:

The Football Association has launched an investigation after Manchester City's Kevin de Bruyne had objects thrown at him during their 3-1 win at Arsenal on Wednesday evening.

https://www.bbc.com/sport/football/64659792
Enig, och jag har hela vägen skrivit att jag menar att Man City är favoriter till att ta hem titeln. Men eftersom att vi fortfarande har en match till godo, så är det (efter mitt tycke) ändå knapp fördel oss i racet.
Citera
2023-02-16, 20:24
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MosesMetare
De har gjort det förut, så det är ingen omöjlighet.
Inget är ju omöjligt, men att City ska nu gå och vinna 15 matcher i rad har iaf jag väldigt svårt för att se. Man City är inte fullt så bra denna säsong som det de har varit under tidigare säsonger.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in