Citat:
Ursprungligen postat av
zantera
Fan vad tråkigt om City vinner igen. Hellre något av de andra 19 lagen. Synd att Arsenal sumpade en 8 (?) Poäng ledning.
Manchester Oil, så länge de har Pep och samma resurser som de har i dag, kommer alltid att vara det laget som de övriga måste jaga för att vinna titeln. Detta har jag poängterat i flera år nu, men enligt en viss klan här inne så skulle ju Liverpool ta och sätta en helt ny standard för vad dominans inom fotbollsvärlden faktiskt är efter att de vann covid-titeln.. och deras första ligatitel på 30 år var ju bara början på en 10+ års lång epok med Liverpool dominans, och enda klubben som ville ha ngn chans öht mot Liverpool de kommande åren var City. Lol
Men racet om titeln är långt ifrån över för våran del.
Citat:
Ursprungligen postat av
EnLitenFrys
Det är ju pest eller kolera för oss som inte håller på något av lagen.
Men City känns som det minst dåliga alternativet. De har sin utredning hängande över sig, de har ekonomiskt dopat sig dit de är idag istället för att bygga organiskt, de har vunnit flera gånger förr och ingen bryr sig om de gör det igen.
Medan Arsenal inte vunnit på 19 år, och det är roligt att läsa den totala utter denial som sker i denna tråd om eller när de sumpar det.
Tycker det är kul att racet lever igen. Riktigt så kul som att United blandar sig i titelstriden, hoppas jag inte att vi har dock

Inte att det bryr mig, men att du som neutral väljer att ”heja” på Man City i titelfighten över en långt mer ärorik klubb som Arsenal, säger bara allt om dig som person.
Men en sak ska du ha klart för dig, om vi inte kommer vinna titeln så kommer du aldrig att få se några ursäkter/birtförklaringar e.l till det från min sida. Till skillnad från Liverpool-kåren (som tar på sig offerkoftan för allt o ingenting), så är inte vi Arsenal fans några lättsaltade individer.