Citat:
Ursprungligen postat av
DidierDrogba02
Du svarar inte ens på mitt inlägg ordentligt och sen det där med kasta dynga och speciellt sten i glashus verkar du vara lite av en världsmästare på.
Jag ifrågasätter ett oerhört korkat domslut och att analysen av detta domslut gällande Liverpool är extremt enögd från vissa användare och suprise suprise lilla frysen blev kränkt och surar som ett litet barn.
Sen börjar du svamla om konspirationsteorier och att jag skulle vara bitter för att Liverpool ligger åtta i tabellen. Varför i helvete skulle jag bry mig om att ni ligger åtta, tror du en åttondeplats hade gjort så att jag blivit mer nöjd med Chelseas fiaskosäsong eller?
Nu när jag nämner det här med Sten i glashus, är det inte lilla frysen som brukar böla mest om fusk och mygel kring andra lag? 🤔
Jag gör exakt som du: Jag svarade inte på frågor du ställde och skrev vad jag själv hade lust till. Lagom strösslat med hån, förolämpningar och halmgubbar. Du får göra det, men inte andra?
Jag frågade dig vilken situation Chelsea inte fick med sig när Liverpool fick med sig 1-0 mot Leeds. Inget svar.
Du kom med ett antal "pull shit out of my ass"-påståenden i affekt i ditt första inlägg:
* Ligan är uppgjord (till Liverpools & andras fördel och Chelseas nackdel, får vi anta)
* Trent hade avsiktligt armen i den position han hade för att slå bort bollen (dynga)
* Invektiv: "Liverscum" och "fools"
* Påstår att inkompetenta Liverpool-supportrar ljuger eller hittar på för att rättfärdiga domslutet
* Påstår att linjemannens armbåge på Robertson är oavsiktlig (träffen måhända, men rörelsen är fullt avsiktlig)
Glider du in med sån dynga kommer du få svar på tal. Exakt så enkelt är det.
Du kunde valt att vara saklig: "Tycker Trent rör armen mot boll, gör sig större och att det ska dömas bort. Chelsea har fått ett sånt domslut emot sig LÄNK, och då var det frispark. Tycker inte regeln är tillräckligt tydlig/domarnivån för dålig" osv osv. Det hade man kunnat diskutera.
Men du glider in och vill bara skriva skit, och då får du skit tillbaka. Det kan du inte ta. Du får göra det, men andra får inte göra det mot dig.
Jag ignorerar normalt dina hatfulla inlägg, men denna gång ville jag testa hur du reagerar när folk beter sig mot dig som du gör mot andra. Surprise, du kan inte ta det.
-----------------------
Väntad exit för Chelsea igår. Real City kan bli sjukt tajt. Pest eller kolera för egen del. Hellre Real dock så City får fortsätta vänta.