2023-04-18, 22:32
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Lampard. Vilken trött jävla tränare. Underläge 2-0. Laget helt under isen. Sista chansen till redemption. Ställer upp med samma trista spelare. Samma trista system och taktik. Som inte fungerat senaste 40 matcherna man spelat under säsongen. Varför skulle det funka nu.

Hellre förlora 10-0 och försökt än försvara sitt 2-0 underläge. Satsa allt framåt. 3back. 3 CM. 4 attackers. Försök någonting iallafall. Så fort jag såg elvan bytte jag fokus till Napoli-Milan. Två riktiga fotbollslag.

Påtal om plastlagen. City vill öka sin arenas kapacitet till 60 000. Trots att man inte ens fyller nuvarande. Snart börjar man om i amatörligan när man straffas för sitt fusk. Men klubben saknar verklighetsuppfattning. Snor denna från BBC

Citat:
With cash-strapped councils constantly getting rid of public spaces, it's great to see Man City providing the community with somewhere you can go on a weekend to sit by yourself and enjoy the peace and quiet.
Om inget annat har dom humor brittiska fansen iallafall.
Citera
2023-04-19, 08:35
Moderator
zanteras avatar
Man såg ju redan på startelvan igår att Chelsea hade gett upp. Vem startar 5-4-1 när man behöver göra mål? Okej om Chelsea hade haft 2-0 ledning från första matchen men nu behövde man ju gå framåt.
Citera
2023-04-19, 09:12
Medlem
EnLitenFryss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Du svarar inte ens på mitt inlägg ordentligt och sen det där med kasta dynga och speciellt sten i glashus verkar du vara lite av en världsmästare på.

Jag ifrågasätter ett oerhört korkat domslut och att analysen av detta domslut gällande Liverpool är extremt enögd från vissa användare och suprise suprise lilla frysen blev kränkt och surar som ett litet barn.

Sen börjar du svamla om konspirationsteorier och att jag skulle vara bitter för att Liverpool ligger åtta i tabellen. Varför i helvete skulle jag bry mig om att ni ligger åtta, tror du en åttondeplats hade gjort så att jag blivit mer nöjd med Chelseas fiaskosäsong eller?

Nu när jag nämner det här med Sten i glashus, är det inte lilla frysen som brukar böla mest om fusk och mygel kring andra lag? 🤔

Jag gör exakt som du: Jag svarade inte på frågor du ställde och skrev vad jag själv hade lust till. Lagom strösslat med hån, förolämpningar och halmgubbar. Du får göra det, men inte andra?

Jag frågade dig vilken situation Chelsea inte fick med sig när Liverpool fick med sig 1-0 mot Leeds. Inget svar.

Du kom med ett antal "pull shit out of my ass"-påståenden i affekt i ditt första inlägg:

* Ligan är uppgjord (till Liverpools & andras fördel och Chelseas nackdel, får vi anta)
* Trent hade avsiktligt armen i den position han hade för att slå bort bollen (dynga)
* Invektiv: "Liverscum" och "fools"
* Påstår att inkompetenta Liverpool-supportrar ljuger eller hittar på för att rättfärdiga domslutet
* Påstår att linjemannens armbåge på Robertson är oavsiktlig (träffen måhända, men rörelsen är fullt avsiktlig)

Glider du in med sån dynga kommer du få svar på tal. Exakt så enkelt är det.

Du kunde valt att vara saklig: "Tycker Trent rör armen mot boll, gör sig större och att det ska dömas bort. Chelsea har fått ett sånt domslut emot sig LÄNK, och då var det frispark. Tycker inte regeln är tillräckligt tydlig/domarnivån för dålig" osv osv. Det hade man kunnat diskutera.

Men du glider in och vill bara skriva skit, och då får du skit tillbaka. Det kan du inte ta. Du får göra det, men andra får inte göra det mot dig.

Jag ignorerar normalt dina hatfulla inlägg, men denna gång ville jag testa hur du reagerar när folk beter sig mot dig som du gör mot andra. Surprise, du kan inte ta det.

-----------------------

Väntad exit för Chelsea igår. Real City kan bli sjukt tajt. Pest eller kolera för egen del. Hellre Real dock så City får fortsätta vänta.
Citera
2023-04-19, 12:55
Medlem
bananjukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenFrys
Jag gör exakt som du: Jag svarade inte på frågor du ställde och skrev vad jag själv hade lust till. Lagom strösslat med hån, förolämpningar och halmgubbar. Du får göra det, men inte andra?

Jag frågade dig vilken situation Chelsea inte fick med sig när Liverpool fick med sig 1-0 mot Leeds. Inget svar.

Du kom med ett antal "pull shit out of my ass"-påståenden i affekt i ditt första inlägg:

* Ligan är uppgjord (till Liverpools & andras fördel och Chelseas nackdel, får vi anta)
* Trent hade avsiktligt armen i den position han hade för att slå bort bollen (dynga)
* Invektiv: "Liverscum" och "fools"
* Påstår att inkompetenta Liverpool-supportrar ljuger eller hittar på för att rättfärdiga domslutet
* Påstår att linjemannens armbåge på Robertson är oavsiktlig (träffen måhända, men rörelsen är fullt avsiktlig)

Glider du in med sån dynga kommer du få svar på tal. Exakt så enkelt är det.

Du kunde valt att vara saklig: "Tycker Trent rör armen mot boll, gör sig större och att det ska dömas bort. Chelsea har fått ett sånt domslut emot sig LÄNK, och då var det frispark. Tycker inte regeln är tillräckligt tydlig/domarnivån för dålig" osv osv. Det hade man kunnat diskutera.

Men du glider in och vill bara skriva skit, och då får du skit tillbaka. Det kan du inte ta. Du får göra det, men andra får inte göra det mot dig.

Jag ignorerar normalt dina hatfulla inlägg, men denna gång ville jag testa hur du reagerar när folk beter sig mot dig som du gör mot andra. Surprise, du kan inte ta det.

-----------------------

Väntad exit för Chelsea igår. Real City kan bli sjukt tajt. Pest eller kolera för egen del. Hellre Real dock så City får fortsätta vänta.

Ah, vägen till semifinal är redan lottad alltså, det hade jag missat. Känns roligare i så fall att det blir ett dubbelmöte mellan City-Real och att förhoppningsvis Milan kan ta sig till final.
Citera
2023-04-19, 13:10
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bananjukka
Ah, vägen till semifinal är redan lottad alltså, det hade jag missat. Känns roligare i så fall att det blir ett dubbelmöte mellan City-Real och att förhoppningsvis Milan kan ta sig till final.

Att det skulle bli en repris från förra året kom knappt som någon överraskning igår, sett till alla misstag Boehly gjort under kort tid så lär det dröja mer än ett år tills vi ser Chelsea spela Champions League.

Sen tycker jag vissa är lite dramatiska i sin kritik mot Boehly, det är inte Glazers vi snackar om vilket du som Unitedfan minst sagt kan skriva under.

Boehly är regelbundet på plats för att kolla på matcher går även in i omklädningsrummet och snackar med spelarna vilket inte hör till det normala med jänkare i PL. Glazers tar ut pengar för att kunna värva den bästa Quarterbacken genom alla tider Tom Brady och samtidigt försöker tillfredsställa fansen i United med CR7 när kritiken blir för mycket.
Citera
2023-04-19, 14:49
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Frank Lampard's second spell makes him the first manager in Chelsea's 118-year history to lose his first four games in charge.

Citat:
Manchester City prepare to offer Erling Haaland new contract as £150m release clause is removed

Lite roliga nyheter.
Citera
2023-04-19, 17:11
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Lite roliga nyheter.

Spelar det någon större roll egentligen? Haaland ger ju intrycket av en spelare som vill ha en Ronaldo/Zlatan karriär med titlar i olika ligor, City är ju heller inte klubben som brukar tvinga kvar spelare när de vill lämna.
Citera
2023-04-19, 22:21
Medlem
goseigens avatar
Hur är det med TAAs eventuella hands och målet mot Leeds? Kan VAR ens flagga för det?

Kan det vara så att när domaren väl har släppt det, så är det för sent att ändra domslutet för den situationen?
Citera
2023-04-19, 22:24
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Spelar det någon större roll egentligen? Haaland ger ju intrycket av en spelare som vill ha en Ronaldo/Zlatan karriär med titlar i olika ligor, City är ju heller inte klubben som brukar tvinga kvar spelare när de vill lämna.

Hur ska vi veta det?

Fram till nu har han väl haft en tämligen normal karriär för en ung och bra spelare?

Det skulle lika gärna kunna vara så att han stannar i Man C tills han är över 30. I ett nytt kontrakt lär han ha en grundlön på över 500 000 pund i veckan.
Citera
2023-04-19, 22:25
Medlem
laddkingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Hur ska vi veta det?

Fram till nu har han väl haft en tämligen normal karriär för en ung och bra spelare?

Det skulle lika gärna kunna vara så att han stannar i Man C tills han är över 30. I ett nytt kontrakt lär han ha en grundlön på över 500 000 pund i veckan.

han verkar vilja spela i real någon gång
Citera
2023-04-19, 22:27
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laddkingen
han verkar vilja spela i real någon gång

Vi får se.
Citera
2023-04-20, 02:22
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goseigen
Hur ska vi veta det?

Hans agent har gått ut och sagt att "alla spelare vill spela för Real" plus att det sas innan han skrev på för City att han inte ville skriva på för Real för det är en klubb man stannar i "för alltid" men han kände att han ville testa på en liga till innan han gick dig. Sen är frågan hur intresserade Real är när det väl kan bli dags, Mbappe lär ju skriva på snart och kan dom ha båda? Endrick ska in när han fyller 18 och där ryktas det finnas en överenskommelse om att han inte ska behöva konkurrera med Håland.

Aldrig att han stannar i City tills över 30 oavsett. Han kommer röra på sig om 2-3 år sen är frågan om Real har plats eller om han måste planera om..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in