Citat:
Ursprungligen postat av
Jahre30
Systerns son dömdes ju för mord/mordförsök... Det finns mer att rota i när det kommer till denna yrkeskriminella släkt
Utvisning är redan försent. Enligt 1990 års folkbokföring fanns det endast 17 stycken av dessa, 2000 fanns det 239 stycken (inkl barn under 16 år).
Enligt ratsit idag finns det totalt 473 stycken (exkl barn under 16 år)
Jag börjar fundera över om mörderskans farsa verkligen bor i Sverige. En postare i tråden skrev att han bodde i ett väldigt sunkigt hyreshus, men bor han där? Eftersom det här är en väldigt kriminell släkt så kan han vara folkbokförd där men ändå bo i ett annat land, och samtidigt få pengar från soc som är mer värda någon annanstans.
Varför tänker jag så? Jo, när jag tittat på farsans fb så undrar jag om han öht vet att hans dotter har matchats med dna från brottet. Skulle han i så fall inte ta bort bilden där mörderskan är med på 60 års kalaset? Det finns också flera bilder där han är i Turkiet i slutet av 2022 och där får man mycket för pengarna. Om han bodde i Sverige skulle han inte vara medveten om att dotter mörderska hade avslöjats? Skulle han inte göra sin fb dold?
Vore ju bra om någon som bor i området kan hålla lite span på farsan ( folkbokföringsbrott bidragsbrott?
Tillägg;
Lägenheten är alltså på 26 kvm med kokvrå och även en annan man är skriven där. förmodligen sonen på 46 år. Hur troligt är det att två personer bor i lägenheten?