2023-02-15, 21:59
Medlem
När Viktor blev storbonde så fick han en amulett? Har alla som varit storbonde fått det eller när började det? Sandra var väl storbonde och fick ingen amulett? Fick Nebil amulett när han var storbonde? En del grejer känns väldigt oklara..
2023-02-15, 22:14
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivalaboeg
När Viktor blev storbonde så fick han en amulett? Har alla som varit storbonde fått det eller när började det? Sandra var väl storbonde och fick ingen amulett? Fick Nebil amulett när han var storbonde? En del grejer känns väldigt oklara..

Ja, alla får en amulett om de blir storbonde, så Nebil & Viktor fick amulett när de blev storbonde. Nej, Sandra-Bullfitta har ej varit storbonde. Jag har ett minne som en raketforskare så jag har stenkoll.
Senast redigerad av TurboSvenne1994 2023-02-15 kl. 22:26.
2023-02-15, 22:57
Medlem
kubuns avatar
Hade en komplicerad teori om att Eddie av taktiska skäl skulle vilja bli FK och kanske är det så men Viktor kanske anar att Tova då, som Eddie väljer som AK, väljer att efter förlust sätta Tora som SB då ju dom klickade så gott på Torpet. Sätter han Sebbe som FK så blir det samma visa. Tova blir AK som förlorar och väljer Tora som SB. Därför kan Viktor komma att välja Christoffer och (i lönndom) hoppas på att han väljer Eddie som AK, som sen återväljer Viktor som SB efter det att han förlorat i tinget mot Christoffer. Väljer Christoffer också Tova som AK och vinner så har ju ändå inte Viktor förlorat något. Christoffer kan vara osäker på sin kunskapskapacitet och väljer därför Eddie.
2023-02-15, 23:36
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gribbegrabben
Borde räcka med att psykologen och läkarteamet gör sitt jobb istället.
Japp. Ha inte med någon över 50 år heller för dessa lämnar alltid eller åker ut tidigt. Det enda som borde vara okej att lämna för är ifall det är av hälsoskäl där läkarna tvingar en att lämna eller för att någon närstående dött/är döende. Alla andra skäl borde göra att deltagaren åläggs med ett saftigt vite.
2023-02-15, 23:56
Medlem
picapicans avatar
Nämnde inte Nebil något om halalslakt i sitt hemland Egypten i gårdagens avsnitt? Tyckte han sa det.
2023-02-16, 00:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Japp. Ha inte med någon över 50 år heller för dessa lämnar alltid eller åker ut tidigt. Det enda som borde vara okej att lämna för är ifall det är av hälsoskäl där läkarna tvingar en att lämna eller för att någon närstående dött/är döende. Alla andra skäl borde göra att deltagaren åläggs med ett saftigt vite.

Jag har för mig att JC nämnde något om det att han inte fick vara kvar av hälsoskäl.
2023-02-16, 00:31
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gohei65
Är det ingen som skrivit något om Toras enormt härliga och sexiga röv? Finns det någon vänlig själ som kan lägga upp en bild på den?
Jag har skrivit om röven innan. Hittade en bild på hennes Instagram där hon visar sina välformade päron-skinkor utan spetsbroderi som täcker. Varsågod
https://www.instagram.com/p/_qgqG1Axms/?igshid=YmMyMTA2M2Y=

Förövrigt så måste jag säga att det var ett jävla avhoppande denna säsong. Hoppas nästan att Viktor vinner allting, han är den enda karaktären där inne.
2023-02-16, 01:23
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Nu när JC åkte ut då behöver man inte köra text tv och 199, men jag stör mig fortfarnde på snubben som är förkyld hela tiden Nebil, lite nässpray skulle Vincent behöva komma med till honom
Hjälper inte bara med nässpray, Nebil behöver också allergimedicin.
2023-02-16, 01:26
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Nämnde inte Nebil något om halalslakt i sitt hemland Egypten i gårdagens avsnitt? Tyckte han sa det.
Hur skiljer man mellan Egypten och Tunisien?
2023-02-16, 01:37
Medlem
Puma006s avatar
Skönt att J-C lämnade, en person mindre att störa sig på.

Finns några till irriterande personer som ska ut.
2023-02-16, 05:16
Medlem
Miys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
Hjälper inte bara med nässpray, Nebil behöver också allergimedicin.

Nebil är ju helt blåst han ska inte ha någon medicin!
2023-02-16, 07:07
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Jag förstår inte riktigt hur Viktor & CO tänker när de skickar Sandra och Nebil till torpet. Då är ju dessa utom fara för att bli utslagna i tinget i två veckor och de kan ha med sig fler amuletter när de kommer tillbaka, mycket närmare finalen, och därigenom vara mycket farligare motspelare i tinget och framför allt en final. På samma sätt fattar jag inte att Sebastian inte vill till torpet. Han kan ju inte räkna med att bli storbonde en massa gånger, för det är ju enda sättet att skaffa sig amuletter på farmen.

Det de säger är att det blir lugnt och skönt på farmen ett par veckor. Det är ju väldigt kortsiktigt tänkt. Fast det är klart, Viktor och Eddie har ju inte utmärkt sig för att vara smarta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in