2023-02-15, 19:54
Medlem
DyslexiKungens avatar
Nu när JC åkte ut då behöver man inte köra text tv och 199, men jag stör mig fortfarnde på snubben som är förkyld hela tiden Nebil, lite nässpray skulle Vincent behöva komma med till honom
2023-02-15, 19:54
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gohei65
Är det ingen som skrivit något om Toras enormt härliga och sexiga röv? Finns det någon vänlig själ som kan lägga upp en bild på den?
Varför pratar ingen om hennes trevliga stora saggiga tyngdlags boobs
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-15 kl. 19:56.
2023-02-15, 20:00
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Eddies hamburgare har inte fått tillräckligt underhåll, den här tallriken mår inte bra! salladen ser ofräsch ut osv
2023-02-15, 20:05
Medlem
Streethouses avatar
Är det fortfarande den som tidigare spoilades som vinner Farmen eller har annan info kommit fram?
2023-02-15, 20:05
Medlem
7 stycken har nu lämnat programmet. Det är mer än en tredjedel av det totala antalet som varit med i årets Farmen (19). Är det rekord för programmet i antal eller andel av samtliga deltagare?
2023-02-15, 20:10
Medlem
Herr Bökbergs avatar
fel tråd!
2023-02-15, 20:14
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
7 stycken har nu lämnat programmet. Det är mer än en tredjedel av det totala antalet som varit med i årets Farmen (19). Är det rekord för programmet i antal eller andel av samtliga deltagare?
Lösningen får bli att dom får skriva på ett kontrakt nästa säsong där dom ålägger sig att inte hoppa av i förtid under några omständigheter för då stämmer tv4 dom på 120 miljoner
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-02-15 kl. 20:17.
2023-02-15, 20:32
Medlem
Noxyls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Victor försöker smita undan, men blir överfallen & infångad
https://imgbox.com/CxQK8MKZ

Många har talat om att blicken skulle vara släkt, det stämmer inte
https://imgbox.com/bCEgJIN2

Citat:
Detta hade aldrig hänt om inte https://www.hant.se/noje/anna-brolin-och-jesper-rodhborn-skiljer-sig-efter-9-ar-som-gifta/8396337
lagom till sommarflörten

Underbar spaning, du är helt klart något på spåren.
Väntar fortfarande på det där "Det blir värre" angående Vikors beteende...
2023-02-15, 21:23
Medlem
Jag blir sjukt irriterad på Viktors fusk! Nu måste dom fan ta medaljen han fuskade till sig på torpet! Tora har ju suttit och erkänt att han inte virkade...
2023-02-15, 21:38
Medlem
Citat:
Lösningen får bli att dom får skriva på ett kontrakt nästa säsong där dom ålägger sig att inte hoppa av i förtid under några omständigheter för då stämmer tv4 dom på 120 miljoner
Borde räcka med att psykologen och läkarteamet gör sitt jobb istället.
2023-02-15, 21:40
Medlem
Tråkigt att JC lämnade, börjar väl närma oss av nån form av rekord snart av folk som avbryter under en säsong. Och jag säger åter igen, varför söker man in till såna här program om man inte tror att man ska kunna greja de, man måste ju ha sätt tidigare säsonger och förstå vad de innebär. Jag har sett en jävla massa säsonger och inte ångrat mig ännu om att jag aldrig skulle söka till programmet, för jag hade klarat max 2 veckor, de borde även andra inse innan man söker till programmet.
2023-02-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillaMonsterMy
Jag blir sjukt irriterad på Viktors fusk! Nu måste dom fan ta medaljen han fuskade till sig på torpet! Tora har ju suttit och erkänt att han inte virkade...

Står det i reglerna att just personen som får uppdraget ska göra uppdraget eller räcker det inte att uppdraget blir utfört så spelar det ingen roll vem som är utförarens? Dock så kan medaljen bara gå till en av de två som fick uppdraget med sig.

Men du verkar ha koll, så länka reglerna här så kan jag också få läsa dem!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in