Citat:
Ursprungligen postat av
justcase
Jag har nu fyra år kvar till 40 och jag har aldrig haft ett aktivt sexliv. Jag hade sex någon enstaka gång för ca 15 år sedan med en tjej jag träffade via nätet. Sedan dess är det helt dött även fast jag fortsatt att nätdejta enda sedan dess. På alla sorters sidor.visst
Jag är väl kanske en femma när jag klär upp mig och jag har inte talets gåva heller. Mitt stora handikapp är att jag är kortare än 90% av männen. Jag minns inte ens hur det är att vara intim med en kvinna och det var flera år sedan jag ens fick en kram.
Jag har nu börjat fundera på det där med eskort för att få känna på igen hur det är att vara med en kvinna. Är det något jag kanske skulle må bra utav? Jag är rädd för att jag ska bli beroende. Men jag har ju samtidigt ett sexuellt behov jag behöver ta tag i.
Mina förslag och knep: sök dig till en flock med liknande livssyn och intressen, och var ihärdig. Där finns de fina fiskarna du kan håva upp. Jag är också under 1.70 och ser inte heller speciellt bra ut. Dock har jag haft tämligen gott om kvinnor genom åren. Långa förhållanden, korta förhållanden och rätt många s k one night stands. Och inte nog med det, många av tjejerna har varit snygga, en
del t o m lite längre än mig! I dag är jag gift med en kvinna som visserligen är något kortare än jag, men vacker till utseendet och dessutom en trevlig livspartner och bra mamma till våra barn. Fler än en som undrat "hur fan jag kunnat få de där brudarna på kroken?". Underförstått: trots utseendet och brist på centimetrar! Som sagt, likande intresse och livssyn. Jag har ett stort intresse för samhällsfrågor, sport och kultur. Jag sökte mig främst till kulturtjejerna, de är ofta frigjorda och gillar boys som kan förstå de "mjuka, mer intellektuella" värdena. Men har också träffat tuffare sporttjejer och lite alldagligare typer. Men en sak är säker, jag har fått göra det mesta jobbet själv, väldigt lite har varit gratis. Har såklart även blivit dumpad men också raggad på några få gånger. Jag har en snygg polare som var tvungen gå på styrdans för att våga ta kontakt med tjejer, för mig har insnackandet på krog eller andra ställen, t ex på resor burit frukt. Lär dig å våga vara social, det är betydligt lättare än att bli snygg eller lång - och sök din flock! Du är ff ung, jämfört med mig...