• 4
  • 5
2023-02-15, 20:02
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Du menar att ingen kvinna från ett västland vill ha TS?

Verkar inte ha gått så bra hittills
Citera
2023-02-15, 20:10
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Verkar inte ha gått så bra hittills

Så TS ska skaffa en neger eller asiat som bara vill åt hans pengar och sedan sticker?
Citera
2023-02-15, 21:57
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Så TS ska skaffa en neger eller asiat som bara vill åt hans pengar och sedan sticker?

Hur vet du att just hans utländska brudar sticker, e du siare? Jag försökte bara gräva i vad han kan göra. Om det du säger blir så fick han i varje fall ligga.
Citera
2023-02-17, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bogotabanditen
Mina förslag och knep: sök dig till en flock med liknande livssyn och intressen, och var ihärdig. Där finns de fina fiskarna du kan håva upp. Jag är också under 1.70 och ser inte heller speciellt bra ut. Dock har jag haft tämligen gott om kvinnor genom åren. Långa förhållanden, korta förhållanden och rätt många s k one night stands. Och inte nog med det, många av tjejerna har varit snygga, en
del t o m lite längre än mig! I dag är jag gift med en kvinna som visserligen är något kortare än jag, men vacker till utseendet och dessutom en trevlig livspartner och bra mamma till våra barn. Fler än en som undrat "hur fan jag kunnat få de där brudarna på kroken?". Underförstått: trots utseendet och brist på centimetrar! Som sagt, likande intresse och livssyn. Jag har ett stort intresse för samhällsfrågor, sport och kultur. Jag sökte mig främst till kulturtjejerna, de är ofta frigjorda och gillar boys som kan förstå de "mjuka, mer intellektuella" värdena. Men har också träffat tuffare sporttjejer och lite alldagligare typer. Men en sak är säker, jag har fått göra det mesta jobbet själv, väldigt lite har varit gratis. Har såklart även blivit dumpad men också raggad på några få gånger. Jag har en snygg polare som var tvungen gå på styrdans för att våga ta kontakt med tjejer, för mig har insnackandet på krog eller andra ställen, t ex på resor burit frukt. Lär dig å våga vara social, det är betydligt lättare än att bli snygg eller lång - och sök din flock! Du är ff ung, jämfört med mig...
Hm jag har tidigare varit aktiv på intressen, i 20-28 årsåldern var jag aktiv i ett politiskt ungdomsförbudn som var väldigt kul men träffade ingen där heller. Sedan har jag varit på många idrottsevenemang och sådant och där träffar jag inte heller någon efter tio år. Och dessa har varit mina intressen. Idag vet jag inte vart jag ska leta.

Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
TS, finn en hobby, något du gillar och utöva den. Där kommer du träffa andra med samma intresse och det kommer rulla på från det. Kurser är också på samma tema men man kan pröva på, måste inte vara så seriöst.
Jag har gjort detta mellan 20-30 men det hjälpte inte. Vad för kurser skulle tänker du på?
Citera
2023-02-17, 13:43
Medlem
Bret-Harts avatar
Släpp det hela och lev ditt liv istället, slösa inte bort det på massa struntsaker
Citera
2023-02-18, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bret-Hart
Släpp det hela och lev ditt liv istället, slösa inte bort det på massa struntsaker
Denna brist på närhet gör att jag mår psykiskt dåligt.
Citera
2023-02-19, 09:31
Medlem
Bret-Harts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justcase
Denna brist på närhet gör att jag mår psykiskt dåligt.

Learn from it and move on, livet pågår nu och du är stjärna i din egna film
Citera
2023-02-19, 22:44
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girlnextdoor751
Du behöver jobba på dig själv. Skaffa lite självförtroende och charm, menar det kan väll inte kännas så bra att endast få sex genom att man betalar för det. Det är väll mer tillfredställande att ha sex med en kvinna som genuint är kåt i dig.

Bara förlorare som bryr sig om vad kvinnan tycker. Själv knullar jag kvinnan på det sätt som är skönast för mig och min kuk. Det blir t.ex. analsex varje gång för att töja ut analen vare sig hon gillar det eller inte. Min erfarenhet är att kvinnor går igång på det.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in