Citat:
Ursprungligen postat av
namzox
Därav skrev jag "helt sjukt OM". Hela händelsen är sjuk iofs. Sen betyder det inte att GM visste exakt när han skulle komma tillbaka, bara att han inte var där just då.
Själva gärningen i sig tror jag absolut kan ha varit planerad, han kanske sket i om farsan var där eller inte. Speciellt om det stämmer att han synts i närheten tidigare, tror jag läste det i tråden. Man åker inte 3 mil hejvilt och dottern är ju inte ens skriven på den adressen. Så på något sätt hade han koll.
Sorry, missade ditt "Om".
Ja, alltså, det kan vara planerat ändå, trots att farsan var hemma. Antingen har han bestämt sig att åka dit och göra det här, kränkt eller whatever, oavsett vilka som var hemma, eller så uppstod någon form av tjafs och han menar att han försvarat sig mot dem. Vilket ter sig jävligt märkligt med tanke på hur brottsplatsen såg ut.
Självförsvar är ju att man handlar i nöd. Känns långsökt att en 50-åring och en 23-årig tjej tillfogas såna pass svåra skador vid självförsvar... Dessutom i sitt hem, där den här typen inte har något att göra från första början.
Övervåld så det skriker om det.