2023-02-15, 14:46
Medlem
Ingen som vet vad MGM jobbar med? Har sett att han inte är legitimerad inom något vårdyrke och av bilderna får jag vibbar om att han skulle kunna arbeta som skötare inom psykiatrin. Böckerna han lagt upp pekar ju på ett sådant intresse också.
OM det är så hoppas jag man tar det i beaktande under RPU då det eventuellt kan göra det lättare för honom att fejka sjukdom.
Citera
2023-02-15, 15:09
Medlem
silbersky007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pagojuice
Ingen som vet vad MGM jobbar med? Har sett att han inte är legitimerad inom något vårdyrke och av bilderna får jag vibbar om att han skulle kunna arbeta som skötare inom psykiatrin. Böckerna han lagt upp pekar ju på ett sådant intresse också.
OM det är så hoppas jag man tar det i beaktande under RPU då det eventuellt kan göra det lättare för honom att fejka sjukdom.

Jag undrar samma om grigor jobbat inom psyk vården eller vanliga vården och även där om BO mamman jobbat eller dottern och hamnat i konflikt med varandra på jobbet avundsjuka eller något .
Citera
2023-02-15, 15:16
Medlem
Något stämmer inte, känns sjukt som fan om han bara gick till någon random. Men det tror jag inte. Det ska krävas mycket för att man ska ha ihjäl nästan två kvinnor på det viset.

Måste finnas någon relation, fast tiden får avgöra.
Citera
2023-02-15, 15:22
Medlem
Här kommer hela protokollet ifrån tingsrätten igår, står mera information här.

https://files.fm/u/9apafbb4y

Han hävdar alltså att han på något eller annat sätt åtskakommit skador i "självförsvar" eller liknande.

Roligt grabb, "Jag åker till dom men jag tar med ett par knivar utifall om dom skulle attackera mig"

Ska bli otroligt spännande att se vad hans motiv var . Sjuka jävel alltså
Citera
2023-02-15, 15:22
Medlem
silbersky007s avatar
Jag kollar på GM youtube han fanns i Stockholm för 7 år sedan på instagram är han reggat 2021 .
Citera
2023-02-15, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av silbersky007
Jag undrar samma om grigor jobbat inom psyk vården eller vanliga vården och även där om BO mamman jobbat eller dottern och hamnat i konflikt med varandra på jobbet avundsjuka eller något .

Mamman jobbade inom hemtjänsten.
Dottern studerade till sjuksköterska, man har väldigt mycket praktik under skolans gång.
G och M har gått i samma gymnasium.
G var förmodligen kär i henne sedan tidigare, hon råkade hamna på samma ställe som G jobbar på, Gs kärlek blir nekad eller så har G gjort något olämpligt och riskerar att bli dömd? Kom för att hämnas..
detta är enda banden somJAG KAN SE
Citera
2023-02-15, 15:32
Medlem
silbersky007s avatar
Någon som vet är den här bilden tagen i Karlskoga där GM bor eller är bilden tagen I BO’s trappuppgång

https://ibb.co/c2RkSvz
Citera
2023-02-15, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBAyoungboy

Han hävdar alltså att han på något eller annat sätt åtskakommit skador i "självförsvar" eller liknande.

Roligt grabb, "Jag åker till dom men jag tar med ett par knivar utifall om dom skulle attackera mig"

Ska bli otroligt spännande att se vad hans motiv var . Sjuka jävel alltså

Han mördade muslimska kvinnor. Hatbrott.
Citera
2023-02-15, 15:38
Medlem
När kom han till Sverige? Varför fick har uppehållstillstånd?
Citera
2023-02-15, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NBAyoungboy

Ser ingenstans att han kommenterar det hela, att det står att han tagit med "ett par" knivar, eller hävdar självförsvar? Har jag missat någon del i PDFen eller är det av vad du har hört?

"Han anser emellertid att det skett under sådana omständigheter att han inte ska bära straffrättsligt ansvar." dvs kan innebära att han kör på kortet om psykiskt sjuk. Inte per automatik självförsvar. Återstår att se.
Citera
2023-02-15, 15:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenhaul
Hmm.. Pappa alltså mördade kvinnans sambo var på semester samtidigt som deras gemensamma 10 åriga barn var på fotboll som det här fruktansvärda sker, får mig att börja spekulera och tro att sambon kanske vet mer.

Gärningsmannen väntade tills kvinnorna var ensamma utan att en man kan stoppa de. De kvinnomisshandlare och mördare är fega och går på svagare personer.
Citera
2023-02-15, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av namzox
Ser ingenstans att han kommenterar det hela, att det står att han tagit med "ett par" knivar, eller hävdar självförsvar? Har jag missat någon del i PDFen eller är det av vad du har hört?

"Han anser emellertid att det skett under sådana omständigheter att han inte ska bära straffrättsligt ansvar." dvs kan innebära att han kör på kortet om psykiskt sjuk. Inte per automatik självförsvar. Återstår att se.

Krävs 10IQ att förstår att det är något jag själv sa med tanke på ""

Ja antigen psykistsjuk eller självförsvar, det sa Leif gw också igår.

Om du inte vill eller anser att bära straffrättsligt, innebär att du inte anser dig själv ha gjort något olagligt för att använda så pass mycket våld, vilket brukar menas att man använt självförsvar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in