2023-02-15, 16:46
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tom verkar ha någon form av avtal med TV4 då han tidigare varit med i både Bonde söker fru och Kärleken flyttar in..

Jag tyckte väl att man kände igen honom. Bättre program antar jag i alla fall än den där Kevin som varit med i Ex on the beach.
Tråkig Casa Amor att följa, men resten av programmet känns förvisso rätt segt och tråkigt med så...
2023-02-15, 16:48
Medlem
Cents4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av net10
Jag tror ingen kommer hålla med mig nu, men jag har jättesvårt för Lisa. Jag tycker inte hon ser bra ut alls (klart minst attraktiv av alla tjejer, hon är pinsam, tillgjord, falsk (som det verkar) och extremt dryg.
OM Andreas skulle byta ut villan finaste/bästa tjej Nicci mot den fjanten gör han verkligen ett riktigt nerköp!

Lisa gör bra TV. Det får man ändå ge henne. Rör alltid om i grytan i samtliga program hon varit med om, blir annars för förutsägbart om man inte får in såna karaktärer till Reality TV. Kan däremot hålla med om att hon är ganska överskattad rent utseendemässigt.
2023-02-15, 16:53
Avslutad
Alltså jag är kvinna. Vill inte dömma. Men att Celine typ 20 år säger att hon har legat med 40 personer? Ljög hon? Ville hon verka cool? Hur har hon hunnit? Är det hälsosamt? Hon verkar så oerfaren och jag tror det är en av anledningarna till att Adrian gillar henne, hade han hört det hade han nog tänkt om. Och ja jag hade ifrågasatt en kille med i samma ålder.
2023-02-15, 16:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zachwaro
Att Celine är 20 år och öppet medger att hon redan har hunnit ligga med 40 killar borde vara något som får varningsklockorna att ringa hos Adrian. Jag tror att hon fortfarande är i "ligga runt" fasen och kanske inte för något seriöst ännu.

Sorry såg inte att du redan skrivit om detta , men det bevisar bara att jag inte var ensam om att tänka det haha
2023-02-15, 16:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Hon är i den fasen och bättre låta hon rasa av sig den där perioden skulle jag säga, För får dem barn så krisar det då hon blir 30 och ska ta tillbaka sina förlorade år liksom...

Skulle hoppas att TV4 behöll Sara i bakgrunden in case off för jag tror hon kommer falla dit för en av killarna som kom.....

Men alltså jag är inte kysk och fin i kanten, men mitt bodycount i samma ålder var kanske 5? är det såhär det är nuförtiden? Bara jag som är för gammal?
2023-02-15, 17:02
Avslutad
Kevin ser ut som grinchen, säger inte att han är ful för tycker han ser bra ut. Men han ser ut som grinchen
2023-02-15, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Men alltså jag är inte kysk och fin i kanten, men mitt bodycount i samma ålder var kanske 5? är det såhär det är nuförtiden? Bara jag som är för gammal?
Yes, dekadensen vet inga gränser bland dagens ungdom.
2023-02-15, 17:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Yes, dekadensen vet inga gränser bland dagens ungdom.

2023-02-15, 17:16
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Alltså jag är kvinna. Vill inte dömma. Men att Celine typ 20 år säger att hon har legat med 40 personer? Ljög hon? Ville hon verka cool? Hur har hon hunnit? Är det hälsosamt? Hon verkar så oerfaren och jag tror det är en av anledningarna till att Adrian gillar henne, hade han hört det hade han nog tänkt om. Och ja jag hade ifrågasatt en kille med i samma ålder.

Har du sett filmerna på Celine?
Hon är med på massa TikTok där hon festar, åker raggarbil, hoppar på bilar mm.
Jag har skrivit tidigare i tråden att hon inte är äkta utan låtsas vara "fin flicka".
Hon kom bara ihåg 40 sexpartners sa hon så förmodligen fler.

I hennes värld är det kanske normalt att tillfälligt sex för hon har väl aldrig haft någon relation?

Jag är några år äldre än Celine och har haft två, min första kärlek som dog och nu min nuvarande partner men alla är vi olika som du skriver.

Jag hoppas att Adrian väljer Sara, hon passar honom bättre och de pratar och har det trevligt tillsammans!
Celine och Adrian verkar inte ha kul eller något at prata om vad vi har fått se.

Sara är den gulligaste av alla tjejerna tycker jag!
2023-02-15, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Så intensivt som Andreas flirtade med Lisa är ju bara pinsamt att han försöker förneka! Sen begriper jag inte för Lisa och Nicci är ju varandras raka motsatser och Nicci är ju valet alla killar borde göra. Supergo tjej - och nej jag följer de inte i influenservärlden - men hittills har hon inte gjort något som får mig att tänka illa om henne. Hon känns äkta övriga fillers och botoxstela brudar är bara sorgliga att se. Lisa framför allt, i PH var hon iaf söt, nu ser hon ut som att hon fått stryk.

Håller med om de, inga tjejer är speciellt vackra. Men Nicci är fruktansvärt vacker, sen som person vet man ju inte. Hon har ju inte lyckats hålla ihop de med varken Ben eller Mathias. Hon nämnde att något ex varit otrogen, vet inte om hon syftar på någon av dom. Men då är ju frågan, varför är man otrogen mot henne, var han/dom idioter eller var de fel på henne. Jag förespråkar att innan man ens kommer på tanken om otrohet så ska man göra slut. Men de hände inte här bevisligen
2023-02-15, 17:28
Medlem
Inte speciellt roligt avsnitt. Och dom killarna som kom in håller inte måttet för att rubba dom upptagna tjejernas känslor. Men kul för både Frida och hon göteborgaren som inte har känslor för någon därinne och kan free basea lite. Jag väntar fortfarande på skogshuggaren
2023-02-15, 17:30
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Har du sett filmerna på Celine?
Hon är med på massa TikTok där hon festar, åker raggarbil, hoppar på bilar mm.
Jag har skrivit tidigare i tråden att hon inte är äkta utan låtsas vara "fin flicka".
Hon kom bara ihåg 40 sexpartners sa hon så förmodligen fler.

I hennes värld är det kanske normalt att tillfälligt sex för hon har väl aldrig haft någon relation?

Jag är några år äldre än Celine och har haft två, min första kärlek som dog och nu min nuvarande partner men alla är vi olika som du skriver.

Jag hoppas att Adrian väljer Sara, hon passar honom bättre och de pratar och har det trevligt tillsammans!
Celine och Adrian verkar inte ha kul eller något at prata om vad vi har fått se.

Sara är den gulligaste av alla tjejerna tycker jag!
Allt hänger på om någon av killarna lyckas få napp på Celine och bryta upp henne och Adrian, Då kommer produktionen peta in Sara till 100%..
Man såg att det var på ett annat plan då dem pratade och jag tror hade dem fått vara inne en dag till tror jag dem kunde kommit närmre, Känslan var sådan då man såg dem båda att det finns något där och då är jag ärlig här!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in