2023-02-14, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Adrian vet vi han är SVÅR att få ned garden på men jag vet fan inte hur och vad Sara gjorde med han men muren revs som berlinmuren då den föll, Vid daten slog det mig han är på väg hem till Skåne igen samt man såg det var en helt annan energi mellan dem båda..
Sedan höll han om henne det var som han fick upp ögonen för en annan värld liksom, Jag har svårt förklara vad som hände love at firts sight eller...

Andreas han vågade inte lägga sig med Lisa så var det bara för han visst lägger dem sig i samma säng blir det åka av direkt, Man ser han vill så jäkla ha Lisa som där på "festen" så det var bara henne han höll om och då dem gick in då par daten skulle höll han om henne så den herren kommer åka dit!

Adrians mur är inte ens Berlinmuren den är lika hög som Mount everest, och jag har svårt att se att han nån gång kommer skaffa sig en flickvän. I Big brother ville han inte ens lämna Lund utan kan komma på besök till Stockholm nån gång och sova hos hans syster. Nu har han förvisso dumpat mössan, men framsteg som person har de inte hänt mkt. Han kommer hänga kvar tack vare att så många brudar tycker han är snygg.

Andreas, han har något och är betydligt mognare. Visst, han ger dubbla signaler just nu. Men tror allt ändras när Nicci kommer tillbaka då är han där igen, frågan är hur förlåtande Nicci är, hon är extra känslig när de kommer till otrohet och tillit. Men som jag skrev, håller han i de att inte låta någon sova bredvid honom så tror jag han grejar de
2023-02-14, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallonsylten1
Vilka killar är det som kommer in?

De vet jag inte fören imorgon, men de var inga skogshuggare precis. Utan tatuerade PH wannabes, sen kanske dom faller vissa tjejer i smaken (läs Frida) men inte så många fler.
2023-02-14, 23:03
Medlem
Det är också kul hur produktionen skickar in mer alkohol just nu 🙋🏼‍♀️ syns ju att de flesta är mer( betydligt) berusade än vanligt haha
Senast redigerad av Casmir 2023-02-14 kl. 23:07.
2023-02-15, 00:31
Medlem
Jag hoppas verkligen att Adrian satsar på Sara istället. Hon känns som en bra matchning med tanke på ålder, båda kommer från skåne, hon tar otroligt mycket intiativ (vilket jag tror att han behöver).

Två personer som tar intiativ typ en gång i veckan blir inte så bra i slutändan och kanske inte med åldersskillnaden också…

Nu tror jag att tråkiga love island kommer iallafall bli mer underhållande (speciellt med nya killar imorgon
2023-02-15, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Adrian vet vi han är SVÅR att få ned garden på men jag vet fan inte hur och vad Sara gjorde med han men muren revs som berlinmuren då den föll, Vid daten slog det mig han är på väg hem till Skåne igen samt man såg det var en helt annan energi mellan dem båda..
Sedan höll han om henne det var som han fick upp ögonen för en annan värld liksom, Jag har svårt förklara vad som hände love at firts sight eller...

Andreas han vågade inte lägga sig med Lisa så var det bara för han visst lägger dem sig i samma säng blir det åka av direkt, Man ser han vill så jäkla ha Lisa som där på "festen" så det var bara henne han höll om och då dem gick in då par daten skulle höll han om henne så den herren kommer åka dit!

Exakt vad jag tänkte, det måste vara för att Andreas vet att han hade inte kunnat motstå om Lisa va i samma säng som honom med tanke på hur han betedde sig dagen efter
2023-02-15, 07:38
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flasbackekul
Jag hoppas verkligen att Adrian satsar på Sara istället. Hon känns som en bra matchning med tanke på ålder, båda kommer från skåne, hon tar otroligt mycket intiativ (vilket jag tror att han behöver).

Två personer som tar intiativ typ en gång i veckan blir inte så bra i slutändan och kanske inte med åldersskillnaden också…

Nu tror jag att tråkiga love island kommer iallafall bli mer underhållande (speciellt med nya killar imorgon
Ska jag gå på magkänsla och realist så tror jag han gör det ärligt talat för man såg lite han blev mer nyfiken på Sara det var inte så stelt heller som man kunde tro, Sedan visar hon saker som jag tror han gillar också den där glädjen och framåtandan hon har Sara för hon tog han off gard så att säga och det brukar vara bra saker då dom sker!
2023-02-15, 07:40
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flasbackekul
Exakt vad jag tänkte, det måste vara för att Andreas vet att han hade inte kunnat motstå om Lisa va i samma säng som honom med tanke på hur han betedde sig dagen efter
Hade Andreas & Lisa hamnat i samma säng hade han aldrig någonsin klarat av utan att sätta på henne så enkelt är det bara, Man ser han vill ha henne och man ser det så väl så väl lite alkohol och enskildhet på dem två där han torsk på Lisa
Senast redigerad av DjPutte 2023-02-15 kl. 08:05.
2023-02-15, 11:25
Medlem
Jag hoppas Celine faller pladask för någon av de nya killarna så hon kan byta ut Adrian, för han kommer då aldrig byta ut henne p.g.a tråkig med stort T. Adrian borde för övrigt kanske stanna i villan och hänga med de nya killarna för att ha bäst chans till romans lol. Att Andreas skulle byta ut Nicci är givetvis enbart önsketänkande, och samma med henne - hon kommer bara leka med någon av de nya killarna som ger henne uppmärksamhet för att få Andreas att reagera sen ska vi följa en tröttsam katt- och råtta-lek under x antal avsnitt. SNARK.
2023-02-15, 11:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag hoppas Celine faller pladask för någon av de nya killarna så hon kan byta ut Adrian, för han kommer då aldrig byta ut henne p.g.a tråkig med stort T. Adrian borde för övrigt kanske stanna i villan och hänga med de nya killarna för att ha bäst chans till romans lol. Att Andreas skulle byta ut Nicci är givetvis enbart önsketänkande, och samma med henne - hon kommer bara leka med någon av de nya killarna som ger henne uppmärksamhet för att få Andreas att reagera sen ska vi följa en tröttsam katt- och råtta-lek under x antal avsnitt. SNARK.
Problemet jag HOPPADES men nu nej jag tror inget kommer ske med vare sig Adreas & Nicci el Adrian & Celine liksom, Det är för mycket investerat i dessa relationer för att dem ska byta ut men jag tror Adrian var nära med Sara allt hänger på om Celine åker dit på ngt sätt då gör han bytet!
2023-02-15, 11:49
Medlem
Tom verkar ha någon form av avtal med TV4 då han tidigare varit med i både Bonde söker fru och Kärleken flyttar in..
2023-02-15, 11:52
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Tom verkar ha någon form av avtal med TV4 då han tidigare varit med i både Bonde söker fru och Kärleken flyttar in..
Seriöst enkel casting då kärleken inte flyttat in ännu!
2023-02-15, 11:53
Avslutad
Jag hoppas de behåller ALLA 4 nya tjejer och ALLA 4 nya killar för att det ska bli riktig Love Island känsla, har varit för lite folk för länge.. plus det bäddar för mer drama om alla är kvar! Tror även det kan bli par mellan de nya. Love Island produktion, om ni läser här-behåll alla oavsett vad originalarna väljer! Det har hänt i andra länders Love Island, ni har ändå haft för lite folk. Tack hej.
Senast redigerad av Cha-Cha-Boys 2023-02-15 kl. 12:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in