Citat:
Adrian vet vi han är SVÅR att få ned garden på men jag vet fan inte hur och vad Sara gjorde med han men muren revs som berlinmuren då den föll, Vid daten slog det mig han är på väg hem till Skåne igen samt man såg det var en helt annan energi mellan dem båda..
Sedan höll han om henne det var som han fick upp ögonen för en annan värld liksom, Jag har svårt förklara vad som hände love at firts sight eller...
Andreas han vågade inte lägga sig med Lisa så var det bara för han visst lägger dem sig i samma säng blir det åka av direkt, Man ser han vill så jäkla ha Lisa som där på "festen" så det var bara henne han höll om och då dem gick in då par daten skulle höll han om henne så den herren kommer åka dit!
Sedan höll han om henne det var som han fick upp ögonen för en annan värld liksom, Jag har svårt förklara vad som hände love at firts sight eller...
Andreas han vågade inte lägga sig med Lisa så var det bara för han visst lägger dem sig i samma säng blir det åka av direkt, Man ser han vill så jäkla ha Lisa som där på "festen" så det var bara henne han höll om och då dem gick in då par daten skulle höll han om henne så den herren kommer åka dit!
Adrians mur är inte ens Berlinmuren den är lika hög som Mount everest, och jag har svårt att se att han nån gång kommer skaffa sig en flickvän. I Big brother ville han inte ens lämna Lund utan kan komma på besök till Stockholm nån gång och sova hos hans syster. Nu har han förvisso dumpat mössan, men framsteg som person har de inte hänt mkt. Han kommer hänga kvar tack vare att så många brudar tycker han är snygg.
Andreas, han har något och är betydligt mognare. Visst, han ger dubbla signaler just nu. Men tror allt ändras när Nicci kommer tillbaka då är han där igen, frågan är hur förlåtande Nicci är, hon är extra känslig när de kommer till otrohet och tillit. Men som jag skrev, håller han i de att inte låta någon sova bredvid honom så tror jag han grejar de