2023-02-15, 13:24
Medlem
Att Celine är 20 år och öppet medger att hon redan har hunnit ligga med 40 killar borde vara något som får varningsklockorna att ringa hos Adrian. Jag tror att hon fortfarande är i "ligga runt" fasen och kanske inte för något seriöst ännu.
2023-02-15, 13:37
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zachwaro
Att Celine är 20 år och öppet medger att hon redan har hunnit ligga med 40 killar borde vara något som får varningsklockorna att ringa hos Adrian. Jag tror att hon fortfarande är i "ligga runt" fasen och kanske inte för något seriöst ännu.
Hon är i den fasen och bättre låta hon rasa av sig den där perioden skulle jag säga, För får dem barn så krisar det då hon blir 30 och ska ta tillbaka sina förlorade år liksom...

Skulle hoppas att TV4 behöll Sara i bakgrunden in case off för jag tror hon kommer falla dit för en av killarna som kom.....
2023-02-15, 13:46
Medlem
Qwelias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Jag hoppas de behåller ALLA 4 nya tjejer och ALLA 4 nya killar för att det ska bli riktig Love Island känsla, har varit för lite folk för länge.. plus det bäddar för mer drama om alla är kvar! Tror även det kan bli par mellan de nya. Love Island produktion, om ni läser här-behåll alla oavsett vad originalarna väljer! Det har hänt i andra länders Love Island, ni har ändå haft för lite folk. Tack hej.

Jag hoppas verkligen dom behåller alla, det har vart alldeles för lite folk innan. Men fler ska ju dock komma in.
Däremot tycker jag fasen att killarna som kom in var jävligt tråkiga faktiskt.. hade nog för höga förväntningar där
2023-02-15, 13:50
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Jag hoppas verkligen dom behåller alla, det har vart alldeles för lite folk innan. Men fler ska ju dock komma in.
Däremot tycker jag fasen att killarna som kom in var jävligt tråkiga faktiskt.. hade nog för höga förväntningar där
Två jag tror dem sänder in är Sara & Lisa allt beror på vad som sker hos tjejerna under deras Casa Amore, För någon av tjejerna kommer åka dit på killarna frågan är mer vem än om för de har svårare parera bort saker....
2023-02-15, 15:07
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jag ändrar mig, tror fan Andreas och Nicci tar hem de, starkt av Andreas att tacka nej till en sängkamrat men han ger lite dubbla signaler till Lisa ändå. Men ändå, Grattis Nicci till att hitta en bra partner därinne, utanför vet man ju inte, kan bli stökigt att pendla mellan Göteborg och Stockholm.

Men de där klippet fick man inte se igår om jag minns rätt att Andreas pussade Lisa, under den där leken. Jag är jävligt tudelad till alla killar därinne egentligen. Men som sagt, starkt av Andreas ändå att säga nej till att sova bredvid Lisa, Ikenna saknar Bella enormt och de märks (hoppas hon kommer tillbaka även om de inte känns troligt just nu, men då har han ju sagt att han ska lämna, och skulle han göra de är de verkligen real love).

Hoppas killarna får vara med om samma sak som tjejerna, att de bara ramlar in massa skogshuggare så får killarna sura lite haha

Så intensivt som Andreas flirtade med Lisa är ju bara pinsamt att han försöker förneka! Sen begriper jag inte för Lisa och Nicci är ju varandras raka motsatser och Nicci är ju valet alla killar borde göra. Supergo tjej - och nej jag följer de inte i influenservärlden - men hittills har hon inte gjort något som får mig att tänka illa om henne. Hon känns äkta övriga fillers och botoxstela brudar är bara sorgliga att se. Lisa framför allt, i PH var hon iaf söt, nu ser hon ut som att hon fått stryk.
2023-02-15, 15:11
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Jag tror han är bög.

Eller hur! Han behöver faktiskt kliva ur garderoben nu en gång för alla!
2023-02-15, 15:39
Medlem
På tal om Adrian så handlar det inte om att ngn behöver ha sex i tv för att "bevisa" sin läggning. Det handlar om att han behandlar Celine som en polare i form av den fysiska kontakten han ger. Är man intresserad av någon så pussar man och kramar åtminstone, som de andra paren. Då spelar inte heller tv kamerorna så stor roll. Att skylla på allt annat är bara bull. Vänta bara, han kommer ut om ngt år. 🙂
2023-02-15, 15:54
Medlem
Jag tror ingen kommer hålla med mig nu, men jag har jättesvårt för Lisa. Jag tycker inte hon ser bra ut alls (klart minst attraktiv av alla tjejer, hon är pinsam, tillgjord, falsk (som det verkar) och extremt dryg.
OM Andreas skulle byta ut villan finaste/bästa tjej Nicci mot den fjanten gör han verkligen ett riktigt nerköp!
2023-02-15, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Eller hur! Han behöver faktiskt kliva ur garderoben nu en gång för alla!

Citat:
Ursprungligen postat av Soulmatexx
På tal om Adrian så handlar det inte om att ngn behöver ha sex i tv för att "bevisa" sin läggning. Det handlar om att han behandlar Celine som en polare i form av den fysiska kontakten han ger. Är man intresserad av någon så pussar man och kramar åtminstone, som de andra paren. Då spelar inte heller tv kamerorna så stor roll. Att skylla på allt annat är bara bull. Vänta bara, han kommer ut om ngt år. 🙂

Stöttar! 🤞
2023-02-15, 16:34
Medlem
snooper123s avatar
Snygga deltagare detta året.
2023-02-15, 16:37
Medlem
Cents4s avatar
Citat:

Adrian är typen av kille som föredrar orörda tjejer, i detta fall en kvinna som är oskuld om hon ska vara mamma tills hans framtida barn. Åtminstone det intrycket fick jag av honom från hans tid inne i Big brother huset. Han säger det inte rakt ut men märks att han kommer från en traditionell familj och att det är vad han söker hos en tjej. Övertygad om att han inte är särskilt intresserad av Celine heller utan spelar ett långsiktigt spel för pengarna här.
2023-02-15, 16:44
Avslutad
Citat:

Jag känner många killar som haft 40 tjejer eller mer och också är 20 år, verkar inte helt konstigt. Vill man så vill man

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in