Citat:
Samma här, lite drygt. Jag har valt att försöka tona ner för att kunna behålla familjen men håller distansen till mina forna vänner.
Citat:
Oj så provocerande. Det handlar inte om flådighet… det handlar om att bo kollektivt i lägenheter som inte underhålls till skyhöga hyror. Själv har jag tur och lyckades för många många år sen knipa en lägenhet som inte renoverats. Det gör att jag betalar 4000 mindre än mina nyinflyttade grannar vars lägenheter renoverats av hyersvärden. Jag har heller ingen bil. Det går helt enkelt inte. När det gäller mat är det mycket vegetariskt och rabatter. Då går vi runt där hemma.
Jag har jobbat i rätt många år.
För en ungdom som försöker men inte får komma in på arbetsmarknaden handlar det inte om flåd, utan om att överhuvudtaget ha någonstans att bo under ett tak. Trenden att bo i sin bil har inte kommit bara för att ungar tycker det är så förbannat roligt att vara hemlösa.
Jag har jobbat i rätt många år.
För en ungdom som försöker men inte får komma in på arbetsmarknaden handlar det inte om flåd, utan om att överhuvudtaget ha någonstans att bo under ett tak. Trenden att bo i sin bil har inte kommit bara för att ungar tycker det är så förbannat roligt att vara hemlösa.
Det finns nog lediga lägenheter i alla städer men några av dem ligger i getton och är sannolikt rätt nedgångna. Alternativet är ju att bo 30-45 minuter utanför stan, då lär det finnas billiga rum att hyra. Många har orealistiska krav. Det kan man tacka alla veka föräldrar som curlat sina barn genom hela uppväxten. Aldrig ställt krav och utebliven uppfostran men massor av fina bilder på fejjan där allt ser så lyckligt och roligt ut. Lycka till.