Citat:
Ursprungligen postat av
LaCucaracha
Om du tänker ett varv till då? Tillhör du själv bottennappen eftersom du finns på dejtingsajt?
Finns väl mängder med anledning att man kanske hamnat på Tinder osv.
Om du ändå redan hade träffat henne 3 ggr (eller mer) varför så jävla nervös då?
Sjukt osmart…men också lite roligt 😂
Läste precis en medelklasskärring skriva att "tantslem" är likvärdigt gubbslem ur djupet av sin priviligierade sömn där hon öppnar truten om en värld där hon själv aldrig sätter foten, nämligen i den alla singel och sökande kvinnor måste vada i.
Jag är definitivt ett bottennapp för bottennappen då jag
vägrar tolerera sexismen som dagens Sverige kräver att det kvinnliga könet ska acceptera. Jag vägrar män med barn och män som rasat en massa i utseendet på vis jag själv inte ha gjort. Att vara attraktiv, behaglig, barnlös etc är inte bara kvinnans lott i livet.
Jag dejtar inte eftersom var och varannan som skriver, svenska incelsutseenden, importer och annat har fräckheten att öppet påstå att det är något fel på oss kvinnor som vägrat ta vem som helst av dem och nöja oss. Så betydelsefull är inte en snopp.
Jag finns på dejtingsajter för att jag var för kräsen som ung och blivit mer kräsen med åldern då männens värde sjunkit mer än mitt eget. Sedan är jag rätt nöjd som singel när jag staplar upp mina ex i minnet och ser vad jag lämnat.
Jag tror att allt färre kvinnor i Sverige kommer stå ut med männen.