Jag skulle gärna ta emot lite feedback från matkunniga/matintresserade här på någon slags recept jag gjorde en gång i tiden och som har varit en riktig succé hos dom som smakat av det. Saken är den att det inte ska vara något fast recept (det är "punken" i det

) men det är fyra saker som jag alltid haft med och det är:
- Toast
- Jordnötssmör
- Majonäs
- Sambal Oelek
Den kombon blir väldigt bra, även om det kanske inte verkar så på pappret. Oftast har jag haft ost också. Som blir lite smält då. Sen brukar jag göra så att jag steker: champinjoner, vitlök, chili och lök som jag lägger på toasten (som också steks i samma panna). Det man steker kan ju vara lite vad som helst som man tror passar. Jag tror inte jag har testat att äta det här kalllt/ostekt men jag det funkar säkert ganska bra också. Jag tror sylt (som Elvis brukade ha) förbjöds att ha i dom här någon gång. Jag har aldrig testat ens.
Totalt tar det väl max 10 minuter att göra sån här toast. Antal kalorier lär vara ganska högt. Man brukar hålla sig mätt ganska länge.
Vad säger ni om det här? Finns det utrymme för förbättringar/förändringar? Någon som vill testa att göra sin version av mackan?