Citat:
Ursprungligen postat av
BeachBob
Visst du har säkert rätt och jag är inte speciellt kunnig inom området. Så mina ord är enbart som lekman och har ingen vetenskaplig grund alls utan det är bara vad jag personligen tycker.
Jag har inte heller någon "vetenskaplig grund" jag har bara mina egna erfarenheter och alla jag träffat på gatan, i smutsiga förortslägenheter, på parkbänkar och i fängelset... Om man faktiskt väljer att lyssna på folk med erfarenheter istället för att raljera som ett rövhål så kan man faktiskt berika sin syn på världen.
Många skribenter här inne vet inte vad de pratar om. De ser dumpen som ett hinder för deras sexualitet eller ideologi. De kan inte sätta sig in i hur offren känner sig och de vill inte lyssna för det skulle skära sig mot deras förutfattade meningar.
De skulle behöva ändra uppfattning. Och det är ju otrevligt och jobbigt. Jag tror inte det går att omvända såna människor som Qstar och Gynekologstolen, men genom att berätta om mina erfarenheter och ta debatten kanske man kan så ett frö hos NÅGON i alla fall.