2023-02-13, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag tycker att det fungerade bättre innan incestpaniken på 1980-talet, så jag föreslår att man gör som man gjorde då. Jag har aldrig förstått vad problemet med snuskgubbar som sitter och skriver skit till fjortisar är.

Ja men hur gjorde man förr då?
Snackade med barnen, varnade dem.

Men de riktiga slemmona då, vad gjorde man med dem?
Citera
2023-02-13, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
Hur kan du vara så säker på detta påstående för de säger det? de kan ljuga om vad fan som helst därför de kan påstå" när vi får in tips betyder det att du sökt efter väldigt många barn" det är troligen skenmanöver för att lura gäddan att säga nått som de kan fortsätta hetsa mot
Tycker du agerar paranoit framför att ta in fakta.
Citera
2023-02-13, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrPike
https://dumpen.se/2022/07/20/micke-hade-inte-forstatt-att-halla-tungan-i-mun-napp-122/

42 sekunder in i klippet har de klippt bort en väldigt intressant sekvens, vad fan hände lixom
Varför frågar du inte Sara om du undrar?
Citera
2023-02-13, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Tycker du agerar paranoit framför att ta in fakta.

Skulle vara intressant att höra vad du har för fakta.
Senast redigerad av Qstar 2023-02-13 kl. 23:39.
Citera
2023-02-13, 23:46
Medlem
Citat:
Nämn en här på Flashback som har blivit uthängd av Dumpen. Du kan ju även nämna någon som har skrivit att de brukar ragga fjortisar.
Är du ute efter att få sunda medlemmar avstängda? Det vet både du och vi andra att det inte får outas enligt reglerna.
Det är inte ovanligt att uthängda har behov av att vädra sitt missnöje någonstans så varför inte på Flashback?
Citera
2023-02-13, 23:46
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Ja men hur gjorde man förr då?
Snackade med barnen, varnade dem.

Men de riktiga slemmona då, vad gjorde man med dem?
Lagen var mycket tydigare, men framför allt så var människor inte så lättkränkta.
Citera
2023-02-13, 23:48
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Är du ute efter att få sunda medlemmar avstängda? Det vet både du och vi andra att det inte får outas enligt reglerna.
Det är inte ovanligt att uthängda har behov av att vädra sitt missnöje någonstans så varför inte på Flashback?
Det var verkligen inte min avsikt att få någon avstängd, det fixar ni dumplingar så bra själva.

Jag får tydliggöra mig: Nämn någon här på Flashback som har sagt att han/hon har blivit uthängd. Nämn även någon som har sagt att han/hon raggar fjortisar.
Citera
2023-02-13, 23:49
Medlem
Citat:
Det var verkligen inte min avsikt att få någon avstängd, det fixar ni dumplingar så bra själva.

Jag får tydliggöra mig: Nämn någon här på Flashback som har sagt att han/hon har blivit uthängd. Nämn även någon som har sagt att han/hon raggar fjortisar.
Varför ska jag göra det?
Citera
2023-02-13, 23:50
Medlem
Citat:

Men visa då att det finns en uthängd gädda här.
Eller sluta påstå skit du inte har belägg för.
Citera
2023-02-13, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Men visa då att det finns en uthängd gädda här.
Eller sluta påstå skit du inte har belägg för.
Uppenbart att du vill få mig avstängd, jag vet att man inte får outa medlemmar, kan du inte reglerna?
Jag har inte påstått nån skit, det får stå för dig själv.
Citera
2023-02-14, 00:06
Medlem
Citat:
Uppenbart att du vill få mig avstängd, jag vet att man inte får outa medlemmar, kan du inte reglerna?
Jag har inte påstått nån skit, det får stå för dig själv.

Du påstår, med så många ord, att vi som ifrågasätter dumpen är uthängda gäddor.
När du får mothugg på det så försöker du generalisera och påstår istället att de vill vädra sitt missnöje.

Du har ingenting som kan backa dina påståenden. Och skyller på att du blir avstängd om du outar någon.

Alltså påstår du skit. Saker som du önskar var sann. Och det räcker tydligen inte heller med att vi faktiskt säger att vi inte är gäddor.

Så..du snackar t.o.m. dubbelt skit.
Citera
2023-02-14, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Alltså, det är faktiska gäddor du pratar med. De har knappast intresse av det. De hänger här för att skapa irrelevanta diskussioner och måla upp en illusion av att det skulle finnas gråzoner. Se det som en slags undanmanöver. En smokescreen.

Skulle snarare säga att det är personer som finner njutning i att provocera som gör dessa inlägg. Det är dessutom inte bara de som skapar irrelevanta diskussioner, båda sidor är lika bra på det. Att framföra gissningar och spekulationer som absolut fakta har dessutom blivit en nationalsport i tråden..

Det är ytterst få i tråden som vi faktiskt vet är gäddor (är ett fåtal som "kommit ut") och det blir bara ytterligare ett argument utan substans. Jag menar, jag skulle kunna påstå att du är en gädda och du kommer förneka det till dödens dagar vilket i slutändan förmodligen leder till 4 sidor av en helt irrelevant diskussion där vi bara säger emot varandra 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in