2023-02-13, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Vem har vi här då?

https://dumpen.se/2023/02/13/monster-batwings-napp-192-goteborg/

Är det inte Dumpen som inleder den chatten?
Ser så ut. Har de inte sagt att de inte söker upp gubbar?
Citera
2023-02-13, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nattskenet
Mysbyxor, foppatofflor, skinnjacka och huvtröja med huvan oppe. Vilken jävla loser. På hans YouTube-kanal så har han bl.a. följande i sin favorit-spellista:
Nightore-Ah Ah Ah Fuck Me [HD]
Onkel kånkel - Jag såg pappa suga tomten
Onkel Kånkel - Bögen överraskar röven

Tror att vi har en kandidat till att begå självmord här, poppar popcorn!

Inte minsta chans han kommer att fortsätta exakt som vanligt. Tycker inte att han visade nån skam öht
Citera
2023-02-13, 18:05
Medlem
Citat:
Mysbyxor, foppatofflor, skinnjacka och huvtröja med huvan oppe. Vilken jävla loser. På hans YouTube-kanal så har han bl.a. följande i sin favorit-spellista:

Precis tvärtom. Det här är en person med noll social fallhöjd. Han har för fan tatuerat in loggan från en energidryck.
Citera
2023-02-13, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Är det inte Dumpen som inleder den chatten?
Ser så ut. Har de inte sagt att de inte söker upp gubbar?

Han hade varit i kontakt med flera av deras konton innan så de visste vem han var.
Citera
2023-02-13, 18:09
Medlem
Haha, den senaste gäddan.

Bara en tidsfråga innan han loggar in på Flashback och fortsätter sin förnekelse här i forumet likt andra gäddor. Han har den auran.
Citera
2023-02-13, 18:11
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klaustrofobin
Han hade varit i kontakt med flera av deras konton innan så de visste vem han var.
Jaså? Var hittar jag det påstådda beviset för det?
Citera
2023-02-13, 18:24
Medlem
Citat:

https://tehburningsoulz.tumblr.com (arkiv)
https://steamcommunity.com/profiles/76561198035546840 (arkiv) Samma profilbild som i kikchatten.
https://steamcommunity.com/profiles/76561198827162331 (arkiv) Ett annat steamkonto "MonsterDarkwings" som har samma profilbild som tumblrbloggen.

Han har två konton på instagram. Det ena heter tehmonster666 och det andra monsterbatwings.
Citera
2023-02-13, 18:33
Medlem
Hej ni alla som är så nogsamma med att skriva samma samma och samma om dumpen.

Ni som är hårt emot dumpen ni har ju haft en del tid att konferera och göra era analyser.
Ni borde ha något at presentera för oss.

Har ni skrivit några motioner eller frågor till riksdagsmännen, eller formulerat enkel fråga till regeringens tjänstemän?

Jag förstår att jag inte kan påskynda erat arbete eller ens ha en förhoppning om att det pågår men något litet vill jag se.

Berätta om när ni ska stänga dumpen och hur? Ni har konfererat i tusentals inlägg så låt oss veta hur erat arbete går.

Ni som utrycker så nogsamt att Dumpen är orättvis som inte tar lika många av varje sort, har ni dragit igång någon egen verksamhet för att ge balans?
Citera
2023-02-13, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag tycker att du skall vara lite försiktig med vilka ord du använder. Du får gärna kalla honom för monster, men problemet för dig blir då att du inte har några ord kvar för personer som vill bajsa 3-åringar i munnen och liknande.
Det hela skulle underlättas av om du faktiskt kollade vad som publiceras på Dumpen. Ja samma Dumpen som du lägger all din vakna tid att kommentera.
Citera
2023-02-13, 18:52
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Funfor2023
Det hela skulle underlättas av om du faktiskt kollade vad som publiceras på Dumpen. Ja samma Dumpen som du lägger all din vakna tid att kommentera.
Det är precis det jag har gjort den här gången. Den aktuelle gubben ville göra lite standardsaker med baaaarnet, och det mest perversa var nog ett halsknull. Tycker du själv att det kvalar in i samma liga som till exempel snuff, bajs, hundar, eller stympning?
Citera
2023-02-13, 18:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tantpryzeluskus
Hej ni alla som är så nogsamma med att skriva samma samma och samma om dumpen.

Ni som är hårt emot dumpen ni har ju haft en del tid att konferera och göra era analyser.
Ni borde ha något at presentera för oss.

Har ni skrivit några motioner eller frågor till riksdagsmännen, eller formulerat enkel fråga till regeringens tjänstemän?

Jag förstår att jag inte kan påskynda erat arbete eller ens ha en förhoppning om att det pågår men något litet vill jag se.

Berätta om när ni ska stänga dumpen och hur? Ni har konfererat i tusentals inlägg så låt oss veta hur erat arbete går.

Ni som utrycker så nogsamt att Dumpen är orättvis som inte tar lika många av varje sort, har ni dragit igång någon egen verksamhet för att ge balans?
Om man samtidigt tycker att det är fel att agera som Dumpen, kan man inte kompensera genom att göra samma. Dessutom om man tror det är olagligt eller i alla fall en gråzon, så gör man inte så. Kör igång själv vetja.
Citera
2023-02-13, 18:57
Medlem
MrPikes avatar
https://dumpen.se/2023/02/13/monster-batwings-napp-192-goteborg/

En rebus. . .
förnamn samma som en man född 1762 som var en Svensk ämbetsman och son till en kyrkoherde
med efternamn samma som en man som vann SM-guld i tresteg år 1904.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in