Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-03, 20:49
Medlem
The-9s avatar
Var finns FUP?
Citera
2023-01-04, 14:52
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The-9
Var finns FUP?

I trådstarten. Byt bara minfil.org till anonfiles.com så fungerar länkarna.
Citera
2023-01-05, 01:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
I trådstarten. Byt bara minfil.org till anonfiles.com så fungerar länkarna.

Jaha ! Köpte min på krimfup.se 99spänn
Citera
2023-01-05, 20:04
Medlem
johkv637s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kriminologisch
Om du , som många här läst FUP så ljög de initiellt, men redan i andra förhör/dvs med polisman/hen i person - erkändes det att det var lögn.Rigtigt snabbt, därtill. Inte alls snyggt att ljuga ens en endaste gång, men i puckoförvirring kan det ske. " Vara snäll mot kompis " samt oerhört bakis och utan att få ha haft möjlighet att sova. Efter typ fem minuter så var de oerhört behjälpliga, på gården. EN lögn och sedan " Nej, nu ljög jag" sedan även oerhört behjälpliga i rättegång. De släpptes oerhört snabbt. SÅ Åklagaen hade samma åsikt och de vittnade som åklagarfens vittnen. hehe, vi kan förvisso uinet räkna The OG Luddde, för han är ett fullkomligt spektakel - men habn hade iaf ett alibi - fast han nästan sjabblade bort det i tramset som vittne. Jag förlåter de var puckon just just då, men skärpte sig rätt snabbt. Alltså, förmodade puckon generellt - men inga mördare eller konspiritatorer till mord. Bara loja grabbar. Billy står helt och ensamt för sin galenkap, åld och sitt mord. Typiskt en sådan fegis till person. Bara i det privata, hemligaste släppte han ut sitt sanna jag. Bara Tova . ja och hennes närmaste vänner och sedan Mrs mor och far, visst hur livsfarlig han var. Kompisarna?Mkt Enkla, skruvande groggälskare hade inte riktigt den greppande förmågan.
Du vill verkligen sopa allt under mattan och skylla på Billy va? HAn förtjänar livstid ska jag säga men det finns många fler som borde se sig i spegeln efter detta.
Citera
2023-01-16, 10:58
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marre1976
Okay, känns inte som om hon ljuger men de som säger att de brevväxlar med idioten kanske överdriver.
Vilken frisk människa vill brevväxla med detta vidriga fetto som mördat sin tjej?

Lyssnade på någon podd om där någon expert skriver att det är rätt vanligt att "helt normala" kvinnor brevväxlar med mördare. Det sker även att män brevväxlar med kvinnor som mördar också men i mycket mindre skala. Det säger en hel del om hur kvinnor fungerar
Citera
2023-01-16, 23:17
Medlem
Petermadsens avatar
Klurar lite på hur länge svinet kommer vara bakom lås och bom? Han syddes väl in runt 2018 va? Livstids fängelse. Är han ute 2038 typ?
Citera
2023-02-10, 00:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Petermadsen
Klurar lite på hur länge svinet kommer vara bakom lås och bom? Han syddes väl in runt 2018 va? Livstids fängelse. Är han ute 2038 typ?

I hovrätten var det snack om sänkt straff t.o.m, till 18 år. Han hade isåfall varit ute om 6 år. Jävla idiot som ens föreslår en sådan sak. Gick garanterat på sina känslor där, en riktig blattehatare, tänk dig en sån typ från AFS. Därför ville han ge honom 18 år.

Har han någonsin klargjort exakt hur det gick till? Det framgick inte i rättegången iallafall, med tanke på att han inte erkände. Så jag antar att det är sig likt än idag?

Började det hela inomhus? Med tanke på blodfläcken som fanns från Tova inne på en stol i köket.

1. Hon hinner låsa upp ytterdörren och springa ut, medan Billy får tag på hammaren. Han hinner ifatt henne ute på gårdsplanen?

2. Likt alternativ ett, men via verandan?

3. Valde han att genskjuta henne? Hon sprang ut på verandan och han tog ytterdörren och sprang ihop med henne?

4. Han har full kontroll på henne inomhus, men han vill inte bloda ner inomhus. Han drar ut henne, håller för hennes mun, så hennes skrik inte ska höras. Tänker på grannen som hörde ett kvinnoskrik, måste ha skett runt dödsögonblicket. (Att hålla för hennes mun med ena handen och samtidigt slå ihjäl henne med hammaren med andra handen känns inte så troligt.)
Senast redigerad av kronhorkuken 2023-02-10 kl. 00:35.
Citera
2023-02-10, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
I hovrätten var det snack om sänkt straff t.o.m, till 18 år. Han hade isåfall varit ute om 6 år. Jävla idiot som ens föreslår en sådan sak. Gick garanterat på sina känslor där, en riktig blattehatare, tänk dig en sån typ från AFS. Därför ville han ge honom 18 år.

Har han någonsin klargjort exakt hur det gick till? Det framgick inte i rättegången iallafall, med tanke på att han inte erkände. Så jag antar att det är sig likt än idag?

Började det hela inomhus? Med tanke på blodfläcken som fanns från Tova inne på en stol i köket.

1. Hon hinner låsa upp ytterdörren och springa ut, medan Billy får tag på hammaren. Han hinner ifatt henne ute på gårdsplanen?

2. Likt alternativ ett, men via verandan?

3. Valde han att genskjuta henne? Hon sprang ut på verandan och han tog ytterdörren och sprang ihop med henne?

4. Han har full kontroll på henne inomhus, men han vill inte bloda ner inomhus. Han drar ut henne, håller för hennes mun, så hennes skrik inte ska höras. Tänker på grannen som hörde ett kvinnoskrik, måste ha skett runt dödsögonblicket. (Att hålla för hennes mun med ena handen och samtidigt slå ihjäl henne med hammaren med andra handen känns inte så troligt.)

Billy erkände själva mordet för några år sedan. Men han lämnade inte någon förklaring till hur mordet gick till. När han erkände mordet då tog han tillbaka hans tidigare erkännanden om misshandlar olaga hot osv som skett tidigare under deras relation.

Jag tror det gick till såhär, Billy hade bestämt sig under kvällen att döda Tova. Men han vill inte göra det inomhus så därför går Billy och Tova ut och röker när de två stod ute på gården såg han sin chans att strypa henne så hon blir medvetslös. Därefter hämtar han en hammare och tilldelar minst 20 hammarslag.

Blodfläcken på stolen som tillhör Tova tror ja kommer ifrån när billy är inne i köket och rotar fram ståltråden som han binder fast henne med i skottkärran.
Citera
2023-02-11, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dellenbygden
Billy erkände själva mordet för några år sedan. Men han lämnade inte någon förklaring till hur mordet gick till. När han erkände mordet då tog han tillbaka hans tidigare erkännanden om misshandlar olaga hot osv som skett tidigare under deras relation.

Jag tror det gick till såhär, Billy hade bestämt sig under kvällen att döda Tova. Men han vill inte göra det inomhus så därför går Billy och Tova ut och röker när de två stod ute på gården såg han sin chans att strypa henne så hon blir medvetslös. Därefter hämtar han en hammare och tilldelar minst 20 hammarslag.

Blodfläcken på stolen som tillhör Tova tror ja kommer ifrån när billy är inne i köket och rotar fram ståltråden som han binder fast henne med i skottkärran.

Det låter troligast. Blodfläcken var till och med på ryggstödet ser jag nu. Sen att Billy kommenterar blodfläckens storlek i rättegången säger ju en hel del om vilket IQ han sitter på iallafall.

Något jag inte önskar min värsta fiende att vara med om. Dödsångesten alltså. Familjen hennes som får se detta äckel rycka bort deras fina dotter & syster ifrån dem. Den här världen är verkligen hemsk, minst sagt. Gjort är alltid gjort, inget kan suddas bort, hur mycket man än vill.
Senast redigerad av kronhorkuken 2023-02-11 kl. 23:52.
Citera
2023-02-12, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Lyssnade på någon podd om där någon expert skriver att det är rätt vanligt att "helt normala" kvinnor brevväxlar med mördare. Det sker även att män brevväxlar med kvinnor som mördar också men i mycket mindre skala. Det säger en hel del om hur kvinnor fungerar

Andelen kvinnor som kan tänka sig brevväxla med as som Billy är i procent (eller snarare promille) garanterat lägre än andelen män som fysiskt eller psykiskt misshandlar oskyldiga kvinnor och tjejer som Tova. Så nej. Det säger inget om hur kvinnor fungerar, annat än i din begränsade tankevärld.
Citera
2023-02-12, 08:15
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firesnake
Andelen kvinnor som kan tänka sig brevväxla med as som Billy är i procent (eller snarare promille) garanterat lägre än andelen män som fysiskt eller psykiskt misshandlar oskyldiga kvinnor och tjejer som Tova. Så nej. Det säger inget om hur kvinnor fungerar, annat än i din begränsade tankevärld.

Jag säger bara hur det är. Du får blir ledsen eller arg om verkligheten inte passar din verklighet. Du kanske ska kolla hur många som brevväxlar med Billy för att motbevisa mig ❤
Citera
2023-02-13, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tdlefnierregus
Jag säger bara hur det är. Du får blir ledsen eller arg om verkligheten inte passar din verklighet. Du kanske ska kolla hur många som brevväxlar med Billy för att motbevisa mig ❤

Absolut. Jag kollar upp hur många som brevväxlar med Billy så kollar du upp hur många kvinnor över 15 år som utsatts för våld och/ eller sexuellt ofredande av män/ killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in