2023-02-12, 19:21
Medlem
gunnarks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Ja, nu fattas det bara att Riks värvar Miras kompis och partikamrat Hilda Frick.

Var det inte Hilda Frick som fick dela ut blommor till Åkesson efter ett vårtal alternativ ifrån Almedalen
detta borde varit 2018
Citera
2023-02-12, 19:26
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Bonniers blir upprörda nu. Jag undrar hur de tänker gasa Riks. Frågan är inte om utan när. De stoppar alla konkurrenter med sitt monopol. Misskrediteringar, lögner som skapar annonsförbud mm. - Varför skulle de sluta med det? - Expos Acta Publica övervakar nog Riks varje steg. Riks borde ta in folket som var på Granskning Sverige och även återpubliucera det materialet.

Riks har sagt att de mest trogna tittarna som ser precis alla deras videos är deras fiender; de analyserar allt som sägs för att ha något att klaga på. Vi får se vad de hittar på. Jag tror de får svårt att påverka Youtube då de gillar kanaler som är populära. Alla videos tillsammans har 91 miljoner visningar.
Citera
2023-02-13, 14:58
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelarn1
Blir du kränkt av jargongen på Flashback kan jag rekommendera familjeliv.se som diskussionsforum istället. Där samlas vänsterblivna, homofiler, wokeaktivister och annat pack och har det mysigt i trygga rum.

Ja ja fine, jag var för pryd där helt klart..
Nä jag gillar flashback.
Citera
2023-02-13, 15:07
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spelarn1
100.000 prenumeranter för Riks nu. Grymt bra jobbat av alla inblandade.

Ja inte illa! Troligtvis är det mer än alla andra partiers youtube kanaler tillsammans )

Jag har ju tittat på riks sen starten. Något som kanske inte stört mig men som kanske saknas är att när personer som är med i programmet slutar så sker det i dom flesta fall helt plötsligt, ingen förklaring och personen lägger inte ens upp ett klipp där dom tackar för sig etc.. Som tex Isabella Ericsson.. Har sett att hon började skriva för bulletin och är även deras riksdagsjournalist.
Citera
2023-02-13, 15:13
Medlem
Mingla101s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Kul att de verkar ha värvat Mira Aksoy. Hon är bra på Twitter/Samnytt och kommer nog att tillföra en viss (humoristisk) spets till Riks.

Så det är Mira Aksoy. Hon såg inte ut som jag mindes henne från tidigare så jag var osäker där.
Ja hon verkar ju helt klart som ett gott tillskott.
Citera
2023-02-13, 16:15
Medlem
Länge sedan man såg Elin, men nu kommer hon med ett glädjebudskap. https://www.youtube.com/watch?v=o5G1o2-AoZA
Citera
2023-02-13, 16:50
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Länge sedan man såg Elin, men nu kommer hon med ett glädjebudskap. https://www.youtube.com/watch?v=o5G1o2-AoZA

Hon pluggar på högskola så hon måste studera och klara sina tentor.
Citera
2023-02-13, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Hon pluggar på högskola så hon måste studera och klara sina tentor.
jo jag förstår det, bara RS som är heltidare på Riks? Kul med Elin, Sveriges snyggaste politiker är en sdare. Bara det kan skapa rabalder i Mongoliet.
Citera
2023-02-13, 17:20
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
jo jag förstår det, bara RS som är heltidare på Riks? Kul med Elin, Sveriges snyggaste politiker är en sdare. Bara det kan skapa rabalder i Mongoliet.

Emmie tror jag, bara mammaledig. Denice också?
Citera
2023-02-13, 17:41
Medlem
Citat:
Emmie tror jag, bara mammaledig. Denice också?
Nja Denice går väl en Timbroutbildning. Kan inte jobba heltid samtidigt som man pluggar? Emmie kanske jobbar fulltid, det är möjligt.
Citera
2023-02-13, 18:24
Medlem
Citat:
Riks har sagt att de mest trogna tittarna som ser precis alla deras videos är deras fiender; de analyserar allt som sägs för att ha något att klaga på. Vi får se vad de hittar på. Jag tror de får svårt att påverka Youtube då de gillar kanaler som är populära. Alla videos tillsammans har 91 miljoner visningar.

Då borde de ju ha reklamintäkter om inte Bonniers stoppat det med som allt annat de lägger krokben för.
Nån miljöpartist har/hade ju direktnummer till Google och kunde ringa för att gasa något. - Annars hotade de Google med "ny lagstiftning" i mottjänst fick Google skattebefriad el till sin serverstationer. Detta efter 2 veckors hetskampanj i DN och Expressen där de stalkade den svenska kvinnliga Googlechefen EXPO-style. Doxxing. - De som inte tror att Sverige är korrupt bör tänka om. DN är regeringskansliets bibel.
Citera
2023-02-13, 18:32
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Då borde de ju ha reklamintäkter om inte Bonniers stoppat det med som allt annat de lägger krokben för.
Nån miljöpartist har/hade ju direktnummer till Google och kunde ringa för att gasa något. - Annars hotade de Google med "ny lagstiftning" i mottjänst fick Google skattebefriad el till sin serverstationer. Detta efter 2 veckors hetskampanj i DN och Expressen där de stalkade den svenska kvinnliga Googlechefen EXPO-style. Doxxing. - De som inte tror att Sverige är korrupt bör tänka om. DN är regeringskansliets bibel.

Jag tror Riks får reklamintäkter, eller inte för jag ser ingen reklam i deras inslag?

Jag tror Riks också har kontakt med Google. De är ett stort parti och har anställda jurister etc. De är inte lika enkla att tysta som de andra EXPO/DN et.al. tystat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in