Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-11-28, 13:46
  #1501
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NoTruce
Jag tycker i alla fall att åtminstone Denice kan vara ganska sansad.
Alla är sansade och på gränsen till mesiga. Den utomstående Allard kan förstås diskuteras, men det kan vara bra att någon person visar att de är förbannade på all den galenskap som förekommer i Sverige. Gillar Sörman mycket, en sympatisk man som med pedagogik försöker förklara hur universitetsvärlden fungerar för de som aldrig haft tillfälle att sätta sina fötter där. Han är skarp och jäkligt vettig.
Citera
2022-11-28, 19:25
  #1502
Medlem
Allard: Vidrig dekadent politisk elit slösar skattemedel på konst https://www.youtube.com/watch?v=_P777JMXJes
Citera
2022-12-01, 16:19
  #1503
Medlem
Grus-Olles avatar
Stör mig så inihelvete på ett jävla troll som brukar hänga bland YouTube-kommentarerna på RIKS och som hela tiden skriver på spanska. Har uppmanat honom att skriva på svenska eller åtminstone engelska, samt kontaktat RIKS 
och uppmanat dessa att blocka idioten. Men icke.
Citera
2022-12-01, 16:58
  #1504
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Stör mig så inihelvete på ett jävla troll som brukar hänga bland YouTube-kommentarerna på RIKS och som hela tiden skriver på spanska. Har uppmanat honom att skriva på svenska eller åtminstone engelska, samt kontaktat RIKS 
och uppmanat dessa att blocka idioten. Men icke.

Ja, den där jäveln retar jag mig också på. Va fan - Spanska! 🤬
Citera
2022-12-01, 20:34
  #1505
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grus-Olle
Stör mig så inihelvete på ett jävla troll som brukar hänga bland YouTube-kommentarerna på RIKS och som hela tiden skriver på spanska. Har uppmanat honom att skriva på svenska eller åtminstone engelska, samt kontaktat RIKS 
och uppmanat dessa att blocka idioten. Men icke.

Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
Ja, den där jäveln retar jag mig också på. Va fan - Spanska! 🤬

Äh, kommentarer pushar bara upp videorna i sökresultaten, de fungerar lite som "likes". Så länge det inte är spam och skit så är det inget att bry sig om.
Citera
2022-12-04, 12:51
  #1506
Medlem
Sonnenwendes avatar
Ta tillbaka Rebecka Fallenkvist
Citera
2022-12-04, 13:04
  #1507
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Ta tillbaka Rebecka Fallenkvist
Nej fy fan. Människan höll ju på att sabotera hela regeringsbildningen. En del tycker nog hon skulle ligga på psyket tvångsbältad. Men nu är hon på en bättre plats där hon får utnyttja sin utbildning. Rebecka har alltid Hollywood som ett alternativ.
Citera
2022-12-04, 23:42
  #1508
Medlem
Rebali179s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Ta tillbaka Rebecka Fallenkvist

Inte troligt att det kommer att bli så men tanken är god.
Så Rebecka Fallenkvist är nog ute ur Riks för gott om de inte kuppar in henne
Citera
2022-12-05, 11:57
  #1509
Medlem
Kackotopis avatar
Den där nya polskan Monika är riktigt bra, trevlig personlighet och allt, hon kom in snabbt som en naturlig del av Riks. Elin däremot, passar i alla fall inte in i Morgongänget eller när de utför intervjuer så ställer hon knappt några frågor, hon sitter mest tyst och verkar obekväm (lite blyg?) trots att hon har varit med ett tag nu, eller så har jag missförstått hennes roll helt och hållet. Däremot så är Elin bra på nyhetsinslag.
Citera
2022-12-05, 12:55
  #1510
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Nej fy fan. Människan höll ju på att sabotera hela regeringsbildningen. En del tycker nog hon skulle ligga på psyket tvångsbältad. Men nu är hon på en bättre plats där hon får utnyttja sin utbildning. Rebecka har alltid Hollywood som ett alternativ.

Citat:
Ursprungligen postat av Rebali179
Inte troligt att det kommer att bli så men tanken är god.
Så Rebecka Fallenkvist är nog ute ur Riks för gott om de inte kuppar in henne

Annars kan Fallenkvist söka sig till Alternativ för Sverige (AfS) kanske? Jag tror hon skulle passa in mer där då de INTE är ängsliga, oroliga och rädda för etablissemanget som SD-ledningen är. SD har gjort sig av med så mycket BRA folk som på riktigt ville få till en förändring, riktiga idealister, allt bara för att få stanna kvar i värmen hos etablissemanget och för att fortsätta krypa för dom, nej usch vilken feghet.

Finns det en lista någonstans på hur många SD har uteslutet? Och har de någonsin ställt sig bakom och backat upp en partikamrat (som kanske gjort ett snedsteg) som är/varit under attack av systemmedia? Jag tror inte det. Andra partier däremot ställer sig bakom sina egna.
__________________
Senast redigerad av Kackotopi 2022-12-05 kl. 13:06. Anledning: Lade till en länk.
Citera
2022-12-05, 13:45
  #1511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kackotopi
Annars kan Fallenkvist söka sig till Alternativ för Sverige (AfS) kanske? Jag tror hon skulle passa in mer där då de INTE är ängsliga, oroliga och rädda för etablissemanget som SD-ledningen är. SD har gjort sig av med så mycket BRA folk som på riktigt ville få till en förändring, riktiga idealister, allt bara för att få stanna kvar i värmen hos etablissemanget och för att fortsätta krypa för dom, nej usch vilken feghet.

Finns det en lista någonstans på hur många SD har uteslutet? Och har de någonsin ställt sig bakom och backat upp en partikamrat (som kanske gjort ett snedsteg) som är/varit under attack av systemmedia? Jag tror inte det. Andra partier däremot ställer sig bakom sina egna.
Rebecka är inte utesluten. Sist jag kollade var hon på SDs ekonomiavdelning, samt festfixare. Hon är ekonomutbildad så hon är på rätt plats. Hon skall hålla sig så långt ifrån media som möjligt, då hon inte verkar ha något konsekvenstänk överhuvudtaget. Kvinnan lär ha adhd så det ryker om det. AFS kommer det aldrig bli något av. Är väl medborgerlig samling och Nyans som har chans att att bli nya riksdagspartier. AFS är politiska analfabeter.
Citera
2022-12-05, 14:40
  #1512
Medlem
Kackotopis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afrikanos
Rebecka är inte utesluten. Sist jag kollade var hon på SDs ekonomiavdelning, samt festfixare. Hon är ekonomutbildad så hon är på rätt plats. Hon skall hålla sig så långt ifrån media som möjligt, då hon inte verkar ha något konsekvenstänk överhuvudtaget. Kvinnan lär ha adhd så det ryker om det. AFS kommer det aldrig bli något av. Är väl medborgerlig samling och Nyans som har chans att att bli nya riksdagspartier. AFS är politiska analfabeter.

Med andra ord undangömd, jag vet inte vad som är värre, det eller att bli utesluten. Det var hennes jobb att pusha gränsen. MED är ett skämt och bara en distraktion, så länge ett parti inte pratar om RIKTIG återvandring så skall man inte ta dom på allvar, detta gäller även SD med sin FRIVILLIGA återvandring & den nya linjen öppen svenskhet. Ja, det skulle definitivt bli ett problem för Sverige och svenska folket om Nyans kom in för de skulle köra över SD då, för dom håller nog med sannolikhet fast vid sina kärnfrågor och viker inte ner sig, som SD.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback