2023-02-12, 17:42
Medlem
Ja, jag erkänner att var rubbad som gjorde det. Men jag trodde att det skulle bli han och jag ändå. Misstänker att det är fler som trott det. Jag var helt övertygad att han var kär i mig på riktigt, jag skäms för att jag gick på det.
Citera
2023-02-12, 18:23
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sFBs
Skriver du med honom när du vet att han blev pappa för 4 veckor sedan? Stackars dig!
Offerkofta på!
Citera
2023-02-12, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsmumsmums
Ja, jag erkänner att var rubbad som gjorde det. Men jag trodde att det skulle bli han och jag ändå. Misstänker att det är fler som trott det. Jag var helt övertygad att han var kär i mig på riktigt, jag skäms för att jag gick på det.

Jag tror inte dig! Langa fram bevis isf.
Citera
2023-02-12, 18:59
Medlem
Freshhprinces avatar
Pinsam snubbe, pinsamt beteende.
Citera
2023-02-12, 19:10
Medlem
Såklart att han är det.. Bara titt på han
Citera
2023-02-12, 19:17
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundraenkronor
Jag tror inte dig! Langa fram bevis isf.
Är inte heller övertygad.
Citera
2023-02-12, 19:41
Medlem
hjaelploskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Var propagerar han för kärnfamiljen, eller för strikt monogami? Säger inte att han inte gjort det, har ingen aning, så vill gärna veta mer om detta påstådda hyckleri.

Vet du något mer om deras förhållande, vad de har för deals rörande sånt här?

Är det okej att hänga ut privatpersoners intima chattar offentligt om de är hycklare?

Det ingår ju i de konservativa värderingar han pushar. Eller menar du att han inte är konservativ? Förstår inte riktigt din poäng här.

Nej, det är inte OK att hänga ut privatpersoners intima chattar offentligt. Förstår inte heller varför du tar upp detta. Ingen har sagt att detta är OK.
Citera
2023-02-12, 19:53
Medlem
Fattar inte varför man utsätter sig för sånt här som offentlig person. Klart som fan att sånt kommer ut i dagens samhälle. En ensam runk är den bästa självbevarelsedriften som finns.
Citera
2023-02-12, 19:54
Medlem
Svenskodlats avatar
Mumsmumsmums konto som startades idag för att spy galla på en icke folkvald kommunpolitiker känns inte trovärdigt. Att PP sexchattar får väl stå för honom vem bryr sig, inte den förste politikern som ägnar sig åt sånt.
Citera
2023-02-12, 20:07
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hjaelploskille
Det ingår ju i de konservativa värderingar han pushar. Eller menar du att han inte är konservativ? Förstår inte riktigt din poäng här.

Nej, det är inte OK att hänga ut privatpersoners intima chattar offentligt. Förstår inte heller varför du tar upp detta. Ingen har sagt att detta är OK.
Det finns väl en mängd olika sätt och områden att vara mer eller mindre konservativ eller liberal inom. Att vara konservativ är ingen heltäckande ideologi, snarare ett sätt att se på förändringar i samhället genom att göra konsekvensanalyser och inte göra radikala irreversibla förändringar. Du kan mycket väl ha en konservativ syn inom vissa frågor och vara mer liberal inom andra.

Just därför frågade jag var PP propagerat för kärnfamiljen eller för strikt monogama relationer. Han kanske har det, vad vet jag, men det går inte måla på honom andras uppfattningar om konservatism och döma honom som hycklare utifrån detta.
Citera
2023-02-12, 20:08
Medlem
Jag vet hur bra han kan lura. Han lurar säkert sin sambo att detta bara var ett misstag en gång. Bara det jag säger - nej det här har pågått länge. Ni behöver inte tro, men P vet att jag har rätt.
Citera
2023-02-12, 20:18
Medlem
Kan det vara Dana som han har skrivit till?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in