2023-02-12, 09:35
Medlem
Visst behöver invandringen regleras för att lösa många av de problem som uppstått i Sverige senaste åren, men denna snubbe verkar ha total avsaknad av andra intressen än att gå runt sur och och provocera

I mean han lägger tysk marschmusik på sina tiktokvideor bara för att provocera då de flesta ej kan skilja på detta och nazist-musik. Det är ju uppenbart att han vill provocera. Vem fan lyssnar på sånt frivilligt? Sen hade det väl varit bättre att spela nån svensk folkmusik istället då han är så insnöad på hur vi ska förhålla oss till svenska språket etc

Har inte sett honom glad en enda gång på hans sociala medier. Men med tanke på hur hans sambo såg ut har jag väl viss förståelse för det samt för det denna tråd handlar om. Wt deluxe med näsring och fula tattoos
Citera
2023-02-12, 10:05
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Det är en sak att vara otrogen men en helt annan att vara otrogen och en porrskadad, omogen pervo på samma gång. Fortfarande helt tyst från honom på sociala medier vilket bevisar ännu mer att det är sant. Ändå försvarar SD-trogna Pontus med järnhand.
Du verkar också vara helt tyst i den här tråden när det gäller att svara på frågor om dina påståenden eller bemöta relevanta argument. Vilken politisk karriär menar du att PP gjort, som han tjänat feta pengar på?

Han är inte folkvald ens i kommunen, på vilket sätt har hans påstådda otrohet ett allmänintresse?
Citera
2023-02-12, 10:10
Medlem
JustZlatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Du verkar också vara helt tyst i den här tråden när det gäller att svara på frågor om dina påståenden eller bemöta relevanta argument. Vilken politisk karriär menar du att PP gjort, som han tjänat feta pengar på?

Han är inte folkvald ens i kommunen, på vilket sätt har hans påstådda otrohet ett allmänintresse?

Pontus Persson får återgå till att vara ställningsbyggare efter denna otrohets/porrskandal. För jag utgår från att SD inte vill ha kvar honom.
Citera
2023-02-12, 10:24
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Pontus Persson får återgå till att vara ställningsbyggare efter denna otrohets/porrskandal. För jag utgår från att SD inte vill ha kvar honom.
Just den typen av substanslösa trollsvar man förväntar sig från avskrädesvänstern. Jag tolkar det som att du är väl medveten om att PP inte är folkvald, aldrig varit det, och inte tjänat några ”feta pengar” på sin politiska ”karriär”. Hela grunden för ditt deltagande i tråden bygger alltså på medvetet lögnaktiga premisser. Märkligt hur vänstermuppar inte kan argumentera utan att ljuga.
Citera
2023-02-12, 10:28
Medlem
Själv tycker jag inte om Pontus Persson. Han har för mycket överlägsen attityd när han bemöter saker. Ska man opinionsbilda måste det finnas ödmjukhet. Man ska kunna sätta sig in i hur ens meningsmotståndare tänker, och sedan bryta ned deras argument. Men med Pontus är det bara "Du är dum i huvudet, jag har rätt", i hans retorik, vilket jag tycker är osmakligt, för jag tror det är helt fel sätt att få folk på sin sida. Om man är en person som opinionsbildar, då vill man väl omvända människor, och få dem att tycka som en själv? Inte preacha för kören så att säga. Då är det dumt att ha den där attityden mot meningsmotståndare, det är ju de man behöver påverka, och inte de som redan är anhängare.

Sedan är han en sån där typ som har problem med det samhälle som Moderaterna varit högst delaktiga i att skapa, men han har med Moderaterna i ekvationen som en lösning på problemet. "Bara vi får en högerregering så löser sig allt". Det har jag svårt för. Det är så ohederligt att som invandringskritiker uppmana folk att rösta på Ulf Kristersson.
Citera
2023-02-12, 10:29
Medlem
santos_devilles avatar
Hatar bedragare och personer som är otrogna. Men vem fan bryr sig, han blir säkert lyckligare som singel och hon slipper en sliskig jävla hora till man.

Men hur är det här vårat problem? Dom gör slut, jorden snurrar vidare. Dom går vidare och han är otrogen igen, jorden snurrar vidare.

Men det är lite roligt att män för en gångs skull gillar otrohet här på Flashback. Otrohet är aldrig bara svart eller vitt.
Citera
2023-02-12, 12:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Känns som att kvinnan bara lagts dit som lockbete för att sätta dit honom

Vad har det med saken att göra? Ska man hålla på och sexchatta med andra kvinnor än sin hustru samtidigt som man predikar traditionella värderingar, och familjeliv? Nä ännu en gång visar det sig att en moralens väktare med hög svansföring bara är munväder. Jag har stött på mängder av sådana.
Citera
2023-02-12, 12:35
Medlem
Kan inte svara för andra men jag var ingen honeytrap. Jag började ju följa honom för att jag själv röstar SD och uppskattade hans talang. Jag kommer inte publicera något för jag är osäker var gränsen går för vad som är olagligt, blir skitskraj att göra något kriminellt.

Men det är inte bara hans sambo han lurat totalt, utan vi verkar var fler. Har svårt att se att det inte finns fler.. Han skrev på samma sätt till mig med att vi skulle ses på hotell, han skulle spruta i mig och att han bara var min. Så mycket vi hördes kunde jag inte fantisera om att han hade tid att hantera flera samtidigt, men det verkar ju så..

Varför skulle jag lägga ner massa energi på att ljuga om detta, för vad? Han är ju inte ens politiker. Kommer detta verkligen svärta SDs rykte? Snarare bara att hans sambo och alla vi lurade ska få rätt bild.

Om någon annan lurad ser detta kan ni väl skriva ett privat meddelande.
Citera
2023-02-12, 12:39
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsmumsmums
Kan inte svara för andra men jag var ingen honeytrap. Jag började ju följa honom för att jag själv röstar SD och uppskattade hans talang. Jag kommer inte publicera något för jag är osäker var gränsen går för vad som är olagligt, blir skitskraj att göra något kriminellt.

Men det är inte bara hans sambo han lurat totalt, utan vi verkar var fler. Har svårt att se att det inte finns fler.. Han skrev på samma sätt till mig med att vi skulle ses på hotell, han skulle spruta i mig och att han bara var min. Så mycket vi hördes kunde jag inte fantisera om att han hade tid att hantera flera samtidigt, men det verkar ju så..

Varför skulle jag lägga ner massa energi på att ljuga om detta, för vad? Han är ju inte ens politiker. Kommer detta verkligen svärta SDs rykte? Snarare bara att hans sambo och alla vi lurade ska få rätt bild.

Varför älskar ni kvinnor otrogna badboys som snackar snusk istället för att träffa en vettig man?
Citera
2023-02-12, 13:30
Medlem
Citat:

Men vad har du själv skrivit då? Om du inte vill, så är det väl bara att säga till honom? Eller så säget du att du kontaktar hans sambo? Det är ju bara ynkligt av dig att sitta här och vara bitter, när du kunnat fixa det innan.
Då är jag ändå inget jättestort fan av PP.
Citera
2023-02-12, 13:32
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:

Men du visste att han hade sambo och barn? Jag ska inte vara svartvit, förstår att du känner dig försmådd och bedragen. Det är mänskligt, speciellt om du fått uppfattningen att du var den utvalda.

Samtidigt; vad vinner du på att hämnas idag? Det framstår mest som bittert ärligt talat. Du lekte med elden i form av en upptagen halvkändis, och brände dig. Han verkar också rätt bränd just nu, och då ska vi inte ens tala om hans stackars sambo som ni gick bakom ryggen på. Kanske bättre att låta dem försöka lösa detta, och gå vidare i livet både för din och deras skull.
Citera
2023-02-12, 15:43
Medlem
Citat:
Jag har också skrivit med honom nyligen. Känner mig jättesviken av honom när det här avslöjades, trodde vår grej var något speciellt. Spelar ingen roll om ni tror mig, behövde bara få ur mig det.
Skriver du med honom när du vet att han blev pappa för 4 veckor sedan? Stackars dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in