2023-02-12, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Har kvinnan fått möjlighet att berätta sin version innan hon blev uthängd på Dumpen? Nej troligtvis inte. Att publicera denna story utan att avslöja vem kvinnan är, det är en sak, men att bara ge versionen från den ena personen och utan att höra den ande men ändå identifiera och stämpla den andre som sexualförbrytare är inte okej.

Håller med fullständigt.
Och nu är det första gången Dumpen lägger en hängning där de själva inte är part.
Och så visar Dumpen tydligt att de helt blint tar en sidas parti utan ifrågasättande.
De har inte ens skrapat på ytan, än mindre gjort sig besväret att presentera en nyanserad artikel fri från egna moraliska värderingar.
De berättar ingen sanning här.
Citera
2023-02-12, 17:28
Medlem
Citat:
Har kvinnan fått möjlighet att berätta sin version innan hon blev uthängd på Dumpen? Nej troligtvis inte. Att publicera denna story utan att avslöja vem kvinnan är, det är en sak, men att bara ge versionen från den ena personen och utan att höra den ande men ändå identifiera och stämpla den andre som sexualförbrytare är inte okej.

Svaret på din fråga är ja.
Citera
2023-02-12, 17:29
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Håller med fullständigt.
Och nu är det första gången Dumpen lägger en hängning där de själva inte är part.
Och så visar Dumpen tydligt att de helt blint tar en sidas parti utan ifrågasättande.
De har inte ens skrapat på ytan, än mindre gjort sig besväret att presentera en nyanserad artikel fri från egna moraliska värderingar.
De berättar ingen sanning här.
Om detta fortsätter och avanceras så kan Dumpen i framtiden börja outa folk på beställning av tredje part.

Citat:
Ursprungligen postat av Dunderobrak1991
Svaret på din fråga är ja.
Jasså på så vis..
Kan du citera/berätta vart och hur hon har fått uttala sig?
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-02-12 kl. 17:32.
Citera
2023-02-12, 17:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Om du är så intresserad av en exakt siffra får du sätta dig och räkna. Jag vet bara att det är FLERTALET gånger.

Du påstår det, ja, utan att kunna presentera några siffror. Min gissning är väl lika bra som din – när du nu har gjort klart att du biter dig fast vid en ovanlig tolkning av "flertalet", så tippar jag på 3 - 5 ggr.
Citera
2023-02-12, 17:43
Medlem
Citat:
Om detta fortsätter och avanceras så kan Dumpen i framtiden börja outa folk på beställning av tredje part.

Jasså på så vis..
Kan du citera/berätta vart och hur hon har fått uttala sig?

Läs artiklen för fan.
Citera
2023-02-12, 17:45
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Läs artiklen för fan.

Jaha ja. Då så vet jag att du inte kan ge svar på min fråga. Du är på diskussionsforumet flashback nu vettu och här diskuteras Dumpen. Bara länk räknas inte som debattinlägg. Motivera.
Citera
2023-02-12, 17:49
Medlem
Citat:
Läs artiklen för fan.

Artikeln berättar bara hans historia.
Jenny blev bara tillfrågad om sin verksamhet.
Finns ingenting i artikeln där hon fått berätta sin historia.
Telefonsamtalet är bara att bortse ifrån eftersom det första Sara gör är att attackera Jenny och därmed tvinga henne att gå i försvar.
Sara visar inget intresse överhuvudtaget för hennes förklaring.

Det är också orsaken till att alla sitter och spekulerar just nu.
Citera
2023-02-12, 18:07
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Tror inte "problemflickorna" har privilegier, herregud tvärt om antagligen. problempojkar och problemflickor är inte dina att använda sexuellt för att de typ skär sig, hur tänker du människa? Hur tror du de här problembarnen skapas? För inte fan är det enbart en diagnos utan sårbarhet som utnyttjats av såna som dig, det är en gemensam faktor hos många. Dumpen visar väl det ganska tydligt med sina vittnesmål. Jag antar att din nihilistiska inställning är kronisk så jag sparar mer ingående argumentation får de som faktiskt ser problemet med att utnyttja unga.
"När ett barn talar så lyssnar man" säger Dumpen. Det vill säga, när någon (i 99 fall av 100 en problemflicka) anklagar någon annan så köper man allt hon säger helt okritiskt. Om inte det är ett privilegium så vet jag inte vad som är det. Jag tror att de här problemflickorna skapas genom att man från dagis och framåt lär dem att de är små snöflingor som har "rätt till sin egen kropp". Bara tal om rättigheter och aldrig om skyldigheter.

Jag har som sagt aldrig sagt att jag sätter på flickor av den här typen. Jag inte har sagt att jag sätter på någon överhuvudtaget. Faktum är att jag anser att flickor som påstår sig ha varit utsatta för sexuella övergrepp utgör en direkt säkerhetsrisk för män i sin omgivning och därför bör undvikas. Skulle du våga umgås med någon av de dårar som skriver på Dumpen? Om man gör det så vet man aldrig när man blir anmäld för våldtäkt.
Citera
2023-02-12, 18:11
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Artikeln berättar bara hans historia.
Jenny blev bara tillfrågad om sin verksamhet.
Finns ingenting i artikeln där hon fått berätta sin historia.
Telefonsamtalet är bara att bortse ifrån eftersom det första Sara gör är att attackera Jenny och därmed tvinga henne att gå i försvar.
Sara visar inget intresse överhuvudtaget för hennes förklaring.

Det är också orsaken till att alla sitter och spekulerar just nu.

Jag lyssnade också på telefonsamtalet, under all kritik är det. Nu vet vi att Dumpen inte bara är pedofiljägare, de kan även hänga ut vem som helst annan utan bevis.
Senast redigerad av Pinoputchin 2023-02-12 kl. 18:17.
Citera
2023-02-12, 18:16
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag tror att de här problemflickorna skapas genom att man från dagis och framåt lär dem att de är små snöflingor som har "rätt till sin egen kropp". Bara tal om rättigheter och aldrig om skyldigheter.

Är du på riktigt? Du kan inte mena allvar?

Skrev du precis att man skapar problembarn genom att lära dem att man har rätt att bestämma över sin egen kropp? Eller hallucinerar jag?
Citera
2023-02-12, 18:16
Avslutad
Citat:
Jag lyssnade också på telefonsamtalet, under all kritik är det. Nu vet vi att Dumpen inte bara är pedofiljägare, de kan även hänga ut vem som helst annan utan bevis.

Dom har alltid hängt ut folk utan rättssäkerhet, det är själva konceptet med folkdomstolar. Bara och vänja sig.
Citera
2023-02-12, 18:17
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Dom har alltid hängt ut folk utan rättssäkerhet, det är själva konceptet med folkdomstolar. Bara och vänja sig.
Det ser så ut..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in