Citat:
Ursprungligen postat av
1FF
Skannar den fortfarande?
I grevens tid men vad är det vill du jag ska komma fram till efter en ren ominstallation ?
En ren ominstallation kan eller borde ge en ren ominstallation
Men det är inte säkert alla ggr .. kan säkert finnas drivrutinsfel iaf eller virus i bakgrunden
Dvs det kan vara bra att köra antimalware, rootkit, antivirusprogram före och efter ev som ex kaspersky, ,hitmanpro, norton osv mm.. Jag vet att jag hittade nåt TRON programmet nånstans som flaggades som virus.. Sen stod det nånstans vid fabriksåterställningen att en ren ominstallation inte var helt komplett utan vissa saker bestod av (alla program, och appar, filer försvann dock helt rubbet) men de kanske menar på att vissa lösenord och konton, microsoftkontot raderades inte inkl verifieringsmetoder
Jag har inte använt datorn efter den rena ominstallationen men vad är det du vill jag ska göra nu efter det ? Eller efterkontrollera ? Har Norton security obligatoriskt installerat .. jag tog bort det förr och hade bara windows egna defender
Tex Kontrollera registernycklar, drivrutiner, kolla fysiskt om hhd etc komponenter är fungerande - analys verktyg eller annat ? Ändra inställningar i windows mm