Hej
Har säkert hänt er kanske att "den här inställningen hanteras av din administratör" på windows säkerhetsmenyn tillvalen. Dt kan bockas för för flera inställningar som låses tex smartscreen, leveransoptimering
Tjikat runt lite på lösningar som anvisas till register- editorn och kommando prompten inkl ev att man ska redigera i användarkonton. Men att problemen kan återkomma
Jag skulle vilja redigera där men vilken lösning är bäst som har funkat för er..dvs att jag vill ju själv styra mina funktioner och inte microsoft liksom
Ang windows update som lyser alltid rött att man ska tanka ner senaste säkerheten och kvaliterna och när man trycker för att uppdatera så händer inget och inget tillägg eller program dyker upp och hittas som man kan välja att uppdatera, kanske kan kopplas till admin problemen?
Jo har provat att felsöka win.update, inkl försöka ta bort radera de senaste uppdateringarna men knappen för det existerar inte ens att avinstallera radera hehe. Vad mer.. nåt mer var det .. Vad som sker att du trycker på sök efter updates och sen söker den men inget händer fast röda texten är kvar att det behövs viktiga uppdateringar
Sen håller jag i skrivande stund nog på att uppgradera datorn till windows 11 tror jag hehe, via uppdaterings -assistenten för det tar en massa tid för det på 96% nu.. Går segt (dålig internetuppkoppling där jag är just nu) men det är ingen speciell dator detta utan ganska lågpresterande processor som man kör tof