2023-02-12, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastareborg
Komma undan med mord för att man är 17 år och gravid, bli god man trots att man är kriminell, få skyddad identitet pga sitt ex trots att man är en barnmisshandlare och fortsatt kriminell när man lever med den skyddade identiteten.

Denna kvinna har utnyttjat det naiva svenska systemet till 140%

God man var det den andra kvinnan vi spekulerade kring som var. Ville bara räta ut det
Citera
2023-02-12, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Var får du 1 månad ifrån?

Jag får det ifrån att jag vet att när hennes första dotter föddes?
Citera
2023-02-12, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jahre30
God man var det den andra kvinnan vi spekulerade kring som var. Ville bara räta ut det

Nej, den personen som är med i fia-artikeln är samma person som pekats ut av expressen som mördare
Citera
2023-02-12, 14:15
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Jag får det ifrån att jag vet att när hennes första dotter föddes?
Hur hittade du det? Du får gärna PM:a mig namn. Lär väl finnas på ratsit då hon är över 16 och kanske inte har skyddade personuppgifter?
Citera
2023-02-12, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobenhavnlufthavn
Hur hittade du det? Du får gärna PM:a mig namn. Lär väl finnas på ratsit då hon är över 16 och kanske inte har skyddade personuppgifter?

Mitt nya konto är för nytt för att kunna PMa tyvärr, men titta på stayfriends
Citera
2023-02-12, 14:17
Medlem
Citat:
Nej, den personen som är med i fia-artikeln är samma person som pekats ut av expressen som mördare
Jag såg nämligen att ss också hade en grej gällande god man... ursäkta förvirringen
Citera
2023-02-12, 14:22
Medlem
kobenhavnlufthavns avatar
Citat:
Den andra kvinnan SS hade en god man

Den här kvinnan, alltså GM, var god man åt en.
Citera
2023-02-12, 14:22
Medlem
Citat:
Jag såg nämligen att ss också hade en grej gällande god man... ursäkta förvirringen

Ingen fara, denna tråd är jävligt förvirrande. Det hjälper inte att GM har lyckats utnyttja systemet för att gå under minst 4 olika namnkombinationer. Hon har bytt tilltalsnamn mellan de 2 förnamnen och till det använt både sitt flicknamn och sin senaste dåvarande mans efternamn.

Om vi skulle hitta efternamnen på hennes andra ex(plural) skulle vi nog kunna hitta mer om henne
Citera
2023-02-12, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Släppte henne direkt? Hon har inte blivit ens blivit kontaktad av polisen i ärendet

Enligt uppgift i media så togs hon in av polisen då de hade fått dna-träffen, men de släppte henne genom beslut av åklagare.
Citera
2023-02-12, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Enligt uppgift i media så togs hon in av polisen då de hade fått dna-träffen, men de släppte henne genom beslut av åklagare.

Hon har inte blivit förhörd i ärendet, de tog fingeravtryck på henne och förberedde sig för att de skulle behöva förhöra henne. Istället fick åklagaren lov att släppa henne.
Citera
2023-02-12, 14:30
Medlem
Googlade hennes namn precis. Nu dyker det upp en bild på henne (tror jag) med en bebis i famnen från en sajt som heter Radaris. Ett manligt namn anges också. Är det hon, vad tror ni?

Citat:
Ingen fara, denna tråd är jävligt förvirrande. Det hjälper inte att GM har lyckats utnyttja systemet för att gå under minst 4 olika namnkombinationer. Hon har bytt tilltalsnamn mellan de 2 förnamnen och till det använt både sitt flicknamn och sin senaste dåvarande mans efternamn.

Om vi skulle hitta efternamnen på hennes andra ex(plural) skulle vi nog kunna hitta mer om henne
Citera
2023-02-12, 14:39
Medlem
Citat:
Komma undan med mord för att man är 17 år och gravid, bli god man trots att man är kriminell, få skyddad identitet pga sitt ex trots att man är en barnmisshandlare och fortsatt kriminell när man lever med den skyddade identiteten.

Denna kvinna har utnyttjat det naiva svenska systemet till 140%

Denna kvinna tillhör samhällets bottenskrap.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in