Citat:
Ursprungligen postat av
Qstar
Jag kan tycka att hon inte hade behövt ta ner den. Det är hennes eget val i så fall. Och är därmed inget offer i den meningen.
Personligen hade jag nog rått henne att chilla lite innan hon tog det beslutet. Låta det hela lugna ner sig lite.
Hon har ju egentligen inte gjort något fel, rent krasst. Och definitivt inget olagligt.
Att hon ska skuldbeläggas för en annan vuxen människas oförmåga att ta egna beslut är bara åt helvete.
Men hon kan säkert bara starta upp sidan igen när hon så önskar. Kanske är det också tanken.
Man blir lite orolig för folks generella intelligens när man läser dylika kommentarer.
För det första så erkände hon rakt av i telefonsamtalet att hela "behandligen gått för långt". Kvinnan i fråga har inte någonting i den här typen av verksamhet att göra.
För det andra så är karln traumatiserad efter sexuella övergrepp vilket av naturliga skäl försätter honom i beroendeställning gentemot den som skulle vårda honom. Hur galet det än kan låta i din lilla värld så kan vuxna män bli offer för sexuella övergrepp också. Även om du tycker det låter helt förträffligt att få en avsugning som terapi.
Men givetvis, hade situationen varit det omvända och en manlig terapeut börjat snaska bäver mitt i behandlingen så hade samma mobb velat se honom hängd.
Att hon stänger ned allting omgående gällande sin så kallade verksamhet är i min mening på sin plats. Vill hon bedriva bordell finns andra vägar att gå.