2023-02-12, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Här bör Dumpen pudla omgående och plocka bort kvinnan från sidan. Vill dom behålla sin status som pedofiljägare och en sida som månar om barn och med en hög moral. Då bör dom göra en pudel fort innan skadan blir större.

Så här står det om "Fredrik":

– Jag mår nog inte så bra.
Med de orden började min kontakt med “Fredrik”.
Det var sommaren 2021 som vi inledningsvis kom i kontakt med varandra.
Han berättade om sin barndom och hur han redan som fyraåring utnyttjades sexuellt.
Hans första förövare var en kvinna.

Från tablettpåverkan och ett totalt mörker har Fredrik lyckats ta sig upp. Med en känslomässig berg-och-dalbana som motvikt har kampen för ett bättre mående inte varit lätt alla dagar.
Inledningsvis växlade självmordstankarna och tomheten plats med varandra.

Att som terapeut använda sig av massagetekniker för att sen ha en sexuell interaktion med en klient under den tid som han betalar för att få hjälp är väl direkt ovärdigt om inte värre.
Citera
2023-02-12, 06:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbreath
Polisen har varit med vid flertalet konfronteringar. Om det dumpen höll på med var olagligt skulle de givetvis ingripa mot dumpen också.

"Flertalet" betyder "mer än hälften". Den senaste siffran på antalet uthängningar var väl 191, vill jag minnas. Betyder det att polisen har varit med vid minst 96 konfrontationer?
Citera
2023-02-12, 07:05
Medlem
Muppetys avatar
Vänta nu ett tag... Har jag förstått det hela rätt?

En terapeut på detta bolag; https://www.jennyshelhet.se/ erbjuder alltså "kramterapi" och massage, och sen övergår kramarna o massagen i alltmer intima handlingar? Är det en seriös terapeut? Hon verkar ju göra det för egen vinning?
Citera
2023-02-12, 08:14
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Så här står det om "Fredrik":

– Jag mår nog inte så bra.
Med de orden började min kontakt med “Fredrik”.
Det var sommaren 2021 som vi inledningsvis kom i kontakt med varandra.
Han berättade om sin barndom och hur han redan som fyraåring utnyttjades sexuellt.
Hans första förövare var en kvinna.

Från tablettpåverkan och ett totalt mörker har Fredrik lyckats ta sig upp. Med en känslomässig berg-och-dalbana som motvikt har kampen för ett bättre mående inte varit lätt alla dagar.
Inledningsvis växlade självmordstankarna och tomheten plats med varandra.

Att som terapeut använda sig av massagetekniker för att sen ha en sexuell interaktion med en klient under den tid som han betalar för att få hjälp är väl direkt ovärdigt om inte värre.
Självklart är det fel ur moralisk synpunkt. Men vi vet inte hela historien. Hon fick möjligen känslor för Fredrik och hon uppfattade det som att dom var besvarade därför blev det som det blev. Det är inte Dumpen som skall blanda sig i detta och ödelägga denna kvinnans liv enbart på vad han säger. Detta är ju en livsfarlig väg om Dumpen helt plötsligt nu börjar hänga ut personer enbart på vad den ena parten säger. Det står jag absolut inte bakom.
Citera
2023-02-12, 08:16
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
"Flertalet" betyder "mer än hälften". Den senaste siffran på antalet uthängningar var väl 191, vill jag minnas. Betyder det att polisen har varit med vid minst 96 konfrontationer?

Det kan även användas för att beteckna ett odefinierat plural, alltså något som är fler än en. Hur som helst tror jag du förstod vad jag menade och bara försöker dryga dig.

https://svenska.se/so/?id=119762&pz=7
Citera
2023-02-12, 09:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Läs mitt andra inlägg. Har ingen lista över källor.
Det har du aldrig.
Citera
2023-02-12, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
Tidsfråga innan dom börjar hänga ut sexköpare också, och publicerar FUPen.

När det börjar bli ont om nytt material (gäddor), eller tillväxten har avstannat, då börjar man hänga ut allt och alla, och inte bara översexuella män (t ex den kvinnliga terapeuten).
Dom har redan hängt ut ett flertal män som aldrig skrev något sexuellt med fantasibarnen, eller som aldrig dök upp.

I just ett sånt fall ledde det till självmord för en man, som hade både fru och barn.
Trots att han gjort klart för Dumpen att han inte var intresserad av ett möte så hängde dom ut honom. Dumpen kunde inte acceptera ett nej, så dom hängde ut honom som hämnd, inför både familj och arbetskamrater, trots att han inte gjort något olagligt.

Som sagt, en swishdonation är viktigare, än människors liv för Dumpen. En normal organisation hade lagt ner redan efter första självmordet, men inte Dumpen.

Hur många fler måste offras innan det blir ett slut på denna freakshowen?
FUP-arna publiceras redan. Sexköparna har egna sajter de hängs ut på. Försöker du uppvigla och få med dig torskarna mot Dumpen? Fattar inte varför Dumpen skrämmer dig så mycket? Man spekulerar i om det är gäddorna själva som skriver inläggen här, de desperata, maniska och svartmålande inläggen eller om ni är Gäddlingar, lika enögda som ni anklagar Dumpens Facebook-grupp för att vara.
Citera
2023-02-12, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Ja, eller så börjar Dumpen ge kvinnor som inte har lyckats få män fällda för våldtäkt "upprättelse".

Först så tog de pedofilerna, men jag sade inget för jag var inte peddo.
Sedan så tog de...
Wow..."men jag sa inget för jag var inte ung tjej.." kanske är mer applicerbart än ett låtsasscenario.

Ni gäddlingar som ylar så om lagen gällande Dumpens fiskande, sexköp är olagligt, det är inte lika viktigt då eller?
Citera
2023-02-12, 09:14
Medlem
Mindbreaths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brooz
Nej, jag vet bara att du blev rabiat vid mitt påpekande, att ditt meddelande var tvetydigt. Kan du inte bara avslöja vid hur många tillfällen Polisen har medverkat vid Dumpens konfrontationer?

Om du är så intresserad av en exakt siffra får du sätta dig och räkna. Jag vet bara att det är FLERTALET gånger.
Citera
2023-02-12, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 60minuter
Ja varför inte göra det, att ta droger är ett brott precis som att man träffar någon under en viss ålder. Det är upp till var och en och bedöma vad som är så pass moraliskt förkastligt att man behöver hängas ut för det.

Om vi ändå ska snacka om manipulation och makt balanser så är det väl ganska stor skillnad på en känd person som Patrik och en ung okänd tjej som ingen har hört talas om.Vem vet,tjejerna som Patrik ligger med kanske inte vågar säga nej för att de är en sådan känd person och vet inte var de ska ta vägen. Och rent fysiskt så finner dem egentligen ingen attraktion. Helt ärligt så är det ju han inte någon Brad Pitt direkt.
Dumpen arbetar mot grooming och utnyttjande av unga, du kan starta din droguthängarsajt, du tror också att Dumpen knnar multum så där är din chans. Lycka till.
Citera
2023-02-12, 09:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Det är där mod-delen kommer in.
Hans preferenser kommer inte ifrågasättas, och eftersom han inte brutit någon lag så har han inget att frukta i det avseendet.
Och ”dödsdomen” har ju dumpen redan levererat.
Dessutom kommer han troligast få skyddade uppgifter och behandlas med sekretess, om han inte redan har det.
Dumpen kommer bara tjäna på en rättegång. Hoppas någon gädda anmäler, det ska bli mycket intressant att se vart det kan leda både massmedialt, juridiskt och politiskt.
Citera
2023-02-12, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mowglino
T
Hur många fler måste offras innan det blir ett slut på denna freakshowen?

Varenda äckel som konfronterats har utan tvekan gjort minst ett, i de flesta fall garanterat flertalet unga till offer, ett antal av äcklen är dömda sen tidigare för vad de gjort med sammametod som Dumpens fiskare fångar dem på, det rör dig inte i ryggen? Livet förstörs för unga, inte för männen för de har själva agerat, själva satt sig och sina anhöriga i sistsen. Jävla svaga losers.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in