2023-02-12, 12:16
Medlem
BeachBobs avatar
Killen kanske lider av borderline och dom som har träffat eller råkat på den personligheten vet hur farliga och oberäkneliga dom är just när det gäller sex. Han gav kanske kvinnan signaler om att han var sugen men efteråt kom borderline personligheten fram och han fick ågren och ångrade sig. Bestämde sig då för att kvinnan måste straffas.
Citera
2023-02-12, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Killen kanske lider av borderline och dom som har träffat eller råkat på den personligheten vet hur farliga och oberäkneliga dom är just när det gäller sex. Han gav kanske kvinnan signaler om att han var sugen men efteråt kom borderline personligheten fram och han fick ågren och ångrade sig. Bestämde sig då för att kvinnan måste straffas.

Men vad menar kvinnan med att det var fel gjort från hennes sida?
Citera
2023-02-12, 12:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Så hon skulle då sälja sex genom att dra till sig personer med svåra psykologiska problem. Och få dem att köpa sex fast de tror att de få hjälp med sina problem.

Asså. Hon bedriver en psuedovetenskaplig massageverksamhet.
Tror inte majoriteten av hennes kunder går dit för att lösa psykologiska problem.
Sen vet vi inte hur killen fick kontakt med henne.
Kanske blev han tipsad av en kompis som varit där själv. Kompisen kanske tyckte att grabben behövde en avsugning.
Det finns så många möjliga ingångar i den där storyn att det är fullständigt förbluffande att man lägger ut den utan att undersöka närmare.
Fast, vi pratar ju Dumpen här, så det är kanske mycket begärt.
Citera
2023-02-12, 12:23
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Men vad menar kvinnan med att det var fel gjort från hennes sida?
Menar du i telefonsamtalet med Sara? Givetvis är det fel att suga av en kund oavsett vilken bransch du arbetar i. Utom då inom sexhandel.
Citera
2023-02-12, 12:24
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Asså. Hon bedriver en psuedovetenskaplig massageverksamhet.
Tror inte majoriteten av hennes kunder går dit för att lösa psykologiska problem.
Sen vet vi inte hur killen fick kontakt med henne.
Kanske blev han tipsad av en kompis som varit där själv. Kompisen kanske tyckte att grabben behövde en avsugning.
Det finns så många möjliga ingångar i den där storyn att det är fullständigt förbluffande att man lägger ut den utan att undersöka närmare.
Fast, vi pratar ju Dumpen här, så det är kanske mycket begärt.
Jag håller med om att det var riktigt pruttdåligt av Dumpen att publicera det här. Så uselt att klockorna stannar. Jag visste inte om denna sexberättelse innan jag läste vad andra medlemmar här på flashback skrev om det. Jag har nämligen sedan några månader slutat helt med att läsa Dumpens shitstorys.
Citera
2023-02-12, 12:26
Medlem
Citat:
Menar du i telefonsamtalet med Sara? Givetvis är det fel att suga av en kund oavsett vilken bransch du arbetar i. Utom då inom sexhandel.

Det där är nog högst subjektivt.
Whatever tickles your fancy, tänker jag.
Citera
2023-02-12, 12:28
Medlem
Citat:

Ja, det förstås. Jag blir lite förvirrad av detta. Det är så utan mening för Dumpens mål och mening. Helsnurrigt att ta med detta.
Citera
2023-02-12, 12:38
Medlem
BeachBobs avatar
Nu har hennes hemsida plockats ner. Nu är hennes verksamhet helt död för att en kund var missnöjd och tog hjälp av Sara och Dumpen. Det här känns inte bra alls. Stackars kvinna som nu står utan försörjning och allt hon kämpat för har varit helt förgäves.
Citera
2023-02-12, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Men du fattar väl att Dumpen hänger ut män som vill träffa underåriga för att barn inte anses ha den mentala förmågan att ge sitt samtycke? Varken åldern i sig eller att barnen ser små ut har öht med saken att göra. När denna man söker hjälp för sitt våldtäktstrauma och blottar sig så är det ju att jämställas med när en vuxen groomar 10 åriga barn.

Om Dumpen nu menar allvar med sitt arbete borde dom också börja med sexköp, för prostituerade har ofta inte valt att "jobba" med detta själva. Även thailandsresenärer borde dom utreda.

Därför blir det fel när dom hänger ut förståndshandikappade som själva ligger på en 12-årings mentala och känslomässiga nivå. Det är inga groomare då dom själva är barn, och jag har sett en handfull på Dumpen som just faller under denna kategori.

Och som svar till många fd Dumpenfantaster; ja, inom kort kommer era sexköp också att exponeras. Varesig det handlar om dyra drinkar och fina restauranger eller om det sker i en sjaskig bakgata. Om det är Dumpen som gör det vet jag inte, men det är dit det är påväg.
Ett mycket tydligt och redigt inlägg. +1
Citera
2023-02-12, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Inte heller första gången du ägnar dig åt personliga påhopp.
Ganska vanligt t.o.m. i ditt fall.
Kanska ska tagga ner med stenarna i ditt glashus.

Din uppfattning om Dumpens verksamhet tycks utgå helt från någon nackdel sen ger dig, det är knappast en totalitär samhällssyn att vilja begränsa förövares möjlighet att skada unga på nätet, utom för dig och andra gäddlingar då uppenbarligen.
Citera
2023-02-12, 12:49
Medlem
Lysturkens avatar
Helt fantastiskt att en gränslös och självcentrerad individ som Jenny (Janne?) också kan hängas ut på Dumpen. Dessutom är relevanskriteriet uppfyllt. En person som varit utsatt för sexuella övergrepp som barn blir förledd av en professionell behandlare, som utger sig för att vara kvinna men som egentligen är transa, vilket är en gravt försvårande omständighet. Sara blir upprörd för att hon själv varit drabbad som barn och uthängningen av Jenny (Janne?) följer av denna koppling. Inga konstigheter alls. Utmärkt att verksamheten stoppas då Jenny (Janne?) uppger att hon tagit emot ett flertal som varit utsatta för sexuella övergrepp som barn.

Dumpen kunde ha förvarnat om att den journalistiska gärningen kan komma att breddas men alla vet att Dumpen inte agerar skolat. Har man stöttat deras känslomässigt motiverade uthängningar tidigare, med allt vad det innebär av potentiella brister på rättssäkerhet, är det dubbelmoral att nu ta avstånd från en lika känslomässigt motiverad uthängning.
Citera
2023-02-12, 12:51
Medlem
Citat:
Nu har hennes hemsida plockats ner. Nu är hennes verksamhet helt död för att en kund var missnöjd och tog hjälp av Sara och Dumpen. Det här känns inte bra alls. Stackars kvinna som nu står utan försörjning och allt hon kämpat för har varit helt förgäves.

Jag kan tycka att hon inte hade behövt ta ner den. Det är hennes eget val i så fall. Och är därmed inget offer i den meningen.
Personligen hade jag nog rått henne att chilla lite innan hon tog det beslutet. Låta det hela lugna ner sig lite.
Hon har ju egentligen inte gjort något fel, rent krasst. Och definitivt inget olagligt.

Att hon ska skuldbeläggas för en annan vuxen människas oförmåga att ta egna beslut är bara åt helvete.

Men hon kan säkert bara starta upp sidan igen när hon så önskar. Kanske är det också tanken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in