Misstänker att det inte är rätt person - det var därför jag ställde frågan - om förekomsten i Lexbase avviker från vad Expressen skriver så är det ett bra sätt att avskriva henne
Det lustiga är att uppgifterna om kvinnan kom först här, redan i torsdags. Det mesta har dock blivit raderat av mod. Det är inte enbart Expressens text vi går på här utan tack vare ett gediget jobb av en handfull användare.
Fick ett tips om att hon tillhör den kriminella kosovoalbanska ökända släkten, hittade sen henne på lexbase , hon sticker ut lite där utan ort och i rätt ålder 34 år. Fick det sen bekräftat i PM att det var hon.
Kul att de är med som en mysig familj i ett Hemtrevligt-reportage. Jag skulle kunna säga "vad i helvete händer med detta land" men fan mordet begicks 2005 och reportaget var 2009. Allt har ju redan hänt.
Tror att det finns olika grad av skydd. Kan vara så att hon har skyddat boende bara och så vitt jag vet så finns ingen adress kopplad till henne i dokumenten från tingsrätten, så därför de kanske kan dela med sig.
Hon har det lägsta skyddet, vad jag förstår. Är det skydd på mellannivån så hanteras namnet på annat sätt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!