2023-02-11, 20:02
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alex14
Inte uttalat men det är tydligt att killen säg ner på henne.
Hur skulle du tolka det om en kille jagat dig i flera månader för att när du sedan legat med honom få höra att han aldrig tänkt sig ha nåt seriöst med dig?

Ja du, den upplevelsen är det nog många som har haft i sina dagar. Det är din tjej knappast ensam om. Hon låg med nån som sen inte var intresserad av henne. Såna killar går det tretton på dussinet. På vilket sätt är det din tjejs fel?

Gissar dock att ni två är unga, under 25 år. Har jag rätt? För det är bara ungdomar som tycker det är relevant att prata om antal sexpartners eller i detalj om hur sexet var.

Nu har du lärt dig läxan - det du inte vet har du inte ont av.
Citera
2023-02-11, 20:05
Medlem
HemligaBrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obisvenkanobi
Hon var/är starkt fysiskt attraherad till sinatidigare killar trots att hon blev behandlad som skit. Tjejer kommer till en punkt då de vill slå sig till ro med någon av sina reservalternativ d.v.s. dig.

Majoriteten av män i en relation är inte förstahandsvalet för sin kvinna, jävligt tragiskt men sant.

Det är bara att gilla läget och fatta att det är så här. Se det du har och utgå från det.

Genom att älta detta, vara svartsjuk och indirekt klängig sänker du dig som man. Antingen tar du detta och fokuserar framåt, eller så lämnar du. Att tjura i en relation och vara i beroendeställning gör dig direkt oattraktiv för din flickvän.

med det sagt...
Det är framförallt mängden tidigare partners som är en varningssignal. Om hon ligger uppåt 100+ kommer hon ha svårt att forma ett starkt band till en partner i en monogam relation. Det är kört hon är förstörd, det är KK som gäller då.

Många tjejer ligger på de här nivåerna, det är ingen ide att försöka bilda familj med en sådan. det är kört.

Mja, skulle vilja nyansera det du skriver med att även tjejer kan vara unga, naiva och ha dålig koll. Efter ett tag lär man sig kanske vad man behöver i ett förhållande och vad man absolut inte behöver…
Citera
2023-02-11, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av halvapahalva
Påverkas mycket av det. Det är helt naturligt att som kille undra vad hon har haft för erfarenhet, för vi vill veta om barnet i hennes mage tillhär oss. Om kvinnan har en dålig karaktär så blir man tveksam på henne.

Visst men å andra sidan så är det bästa som finns om det föds en halvneger. Åtminstone jag hade skrattat henne så hårt i ansiktet (genuint skratt) och sedan gått därifrån. Med vetskapen i bakhuvudet att hennes liv kommer att bli fördjävligt. Det är sämre chanser att hitta någon med ett bagage som ett barn är och dessutom ett negerbarn.

Det är som att åka in i fängelset på livstid men i den bakre delen av cellen så fattas väggen så det är bara att kliva ut igen. Snacka om att ha tur i oturen.
Citera
2023-02-11, 20:15
Medlem
Citat:
Ska försöka formulera det enkelt, tydligt och kortfattat.
Jag lider av vad som kallas för retroaktiv svartsjuka inom psykologin. Dvs att jag mår extremt dåligt pga tjejens tidigare relationer. Ibland lyckas jag glömma bort det men ibland blir jag uppäten av alla tankar och känslor. Så pass mycket att jag blir deppig och vill göra slut med henne trots att hon är en riktigt bra flickvän.

Det är framför allt en tanke som får mig att vilja spy och det handlar om hur hon en gång i tiden låg med en kille som hade öppet uttalat att han kunde aldrig tänka sig ha nåt seriöst med henne. Detta efter att ha visat "genuint" intresse enligt henne.

Vad jag känner när jag tänker på det är obeskrivligt. Kan vakna upp mitt i natten med tankar som tex: hur lågt kunde hon sjunka för honom? Hade hon ingen självrespekt? Hur dum var hon? Hur kunde hon sära sina ben för en idiot som visade tydligt att hon inte betydde nåt för honom? Han fick det jag får trots att han spottade på henne osv osv.

Ska även tillägga att jag väljer inte dessa tankar, de dyker bar a upp och tar över mig.

Och här kommer frågan: hur tänker ni killar i förhållande kring liknande situationer? Hur klarar ni av tanken att er tjej har sjunkit lågt för en annan man som inte ens uppskattat henne?

Det du känner är helt naturligt och en del av vår manliga biologi. Detta är 100% normalt och förståeligt.

Det är snarare killar som gör allt i sin makt för att blunda för detta och förtrycka det som är rena cucks utan självrespsekt.

Lösning: Hitta en kvinna utan något förflutet.

I väst finns dessa inte.

Dom finns i många andra kulturer.

I asiatiska länder tar män sällan i tång i kvinnor som redan haft en pojkvän, hon är då redan "förbrukad", sägs det, vilket återigen är fullt naturligt.

Mitt tips är att dra iväg från väst, väst är förgiftat och kommer att rasera totalt till slut.
Citera
2023-02-11, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trakesson
Problemet är inte hos henne utan hos dig. Det finns knappt någon svensk tjej över 15 år som aldrig knullat någon gök under konstiga omständigheter. Vad i helvete har vad hon gjort innan hon träffade dig med ert förhållande att göra och vad ger dig rätten att döma?
Kan du inte sluta grubbla över hennes tidigare sexpartners är det lika bra att du gör slut och lever ensam, eller skaffar en tjej som levereras med oskuldsgaranti. Det bästa är nog om du väljer celibat för du verkar inte vuxen nog för en sexuell relation.

Han har givetvis rätt att döma personen han spenderar sitt liv med baserat på vad partnern tidigare sysslat med.

Du låter som ännu en menlös svensk cuck utan standards.
Citera
2023-02-11, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Sånt känner jag inte av för fem öre.

Om hon visar att det är jag som gäller för henne nu och hon mår bra och är frisk på alla sätt och vis så tycker jag bara att det är härligt om hon fått smaka på sex med olika snubbar. Ju mer positiva minnen det givit henne desto bättre.

Kan du inte bara vara glad för hennes skull att hon fått smaka kuk på andra håll tidigare i livet?

Bara svenska män alltså, de största cucksen i världshistorien.
Citera
2023-02-11, 20:24
Medlem
Citat:
Jo, så är det tyvärr. Svårt för en tjej art veta killens avsikter. Men i min tjejs fall så visste hon att han inte var intresserad av nåt seriöst med henne.

Så är det men det är dags för dig att börja inse vilka slynor kvinnor är innerst inne och att det krävs patriarkal kultur för att få någon ordning och reda (sådan som vi hade i väst förut, som fortfarande existerar i majoriteten av andra kulturer).

Tjejer älskar, ÄLSKAR att bli riktigt hört sönderknullade av alfa-snubbar med stor kuk som sätter på dom för egen njutnings skull, det finns inget mer upphetsande för en brud än att en stor muskulös kille med stor kuk trycker på henne i alla hål och sprutar henne i munnen efter en hel natt av himlastormande orgasmer, det är liksom nature 101.

Detta är vad din flickvän varit med om och 99.99% av svenska tjejer när dom nått en ålder av 20.

Hur män i dagens Sverige ens kan röra svenska tjejer med tång är för mig ett mysterium, snacka om total avsaknad av självrespekt.
Citera
2023-02-11, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Du kan påstå vad fan du vill. Du kan övertyga dig själv hur mycket du än vill, men älskar henne det gör du inte !!

Om man älskar en person uppriktigt av hela hjärta då finns det ingen plats i hjärtat att döma en.

Det går bara inte ihop med kärlek.

Du ser ner på henne och döma henne, och sedan påstår du att älskar henne ?

Sluta snacka goja nu, givetvis dömmer vi varandra dagarna ända även fast vi "älskar varandra". Du snackar så mycket strunt att man bara skakar på huvudet.

Du tror inte kvinnor dömer män de "älskar" ? Kvinnor dömer män DAGARNA ÄNDA, herre jösses så packad i skallen många svenska män är, patetiska.
Citera
2023-02-11, 20:31
Avslutad
Citat:
Jo, så är det tyvärr. Svårt för en tjej art veta killens avsikter. Men i min tjejs fall så visste hon att han inte var intresserad av nåt seriöst med henne.

Det säger jo hur låg självkänsla hon måste har haft!

En tjej som värdera sig själv och har kärlek för sig själv hade ALDRIG gått med på såna villkor . Det finns inge chans
Citera
2023-02-11, 20:40
Avslutad
Spelar ingen roll om det är en kvinna eller en man.

Äkta kärlek har ingen plats till förakt!

Du får skaka på huvudet hur mycket du vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Sluta snacka goja nu, givetvis dömmer vi varandra dagarna ända även fast vi "älskar varandra". Du snackar så mycket strunt att man bara skakar på huvudet.

Du tror inte kvinnor dömer män de "älskar" ? Kvinnor dömer män DAGARNA ÄNDA, herre jösses så packad i skallen många svenska män är, patetiska.
Citera
2023-02-11, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stalkerdelux
Spelar ingen roll om det är en kvinna eller en man.

Äkta kärlek har ingen plats till förakt!

Du får skaka på huvudet hur mycket du vill.

Sluta rök på nu gosse lille. Människor dömer varandra hela tiden, du dömer din mamma, hon dömer dig, du dömer din flickvän och fru, dom dömer dig också. Det är så livet ser ut, kärlek eller ej.

Flum hippie, lägg ner gåsen.
Citera
2023-02-11, 20:46
Avslutad
Röker på ? 😂😂

Hursomhelst, hoppas TS är ärlig med sin tjej. Åtminstone har hon en möjlighet att välja om hon vill ha en som ser ner och döma henne ?

Jag hade gjort slut på plats !

Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Sluta rök på nu gosse lille. Människor dömer varandra hela tiden, du dömer din mamma, hon dömer dig, du dömer din flickvän och fru, dom dömer dig också. Det är så livet ser ut, kärlek eller ej.

Flum hippie, lägg ner gåsen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in