Nu är content-kreatören igång här. Sent igår kväll gjorde han en lång Insta-story där han pratade om hela situationen, för att uppdatera för alla som stöttat honom. Som jag var inne på "Klart jag uppdaterar, ni vill ju det". Han säger flera gånger om att "han inte kan tänka", och kommer av sig själv. Det enda jag kunde tänka på var att ja, men du behöver inte heller dela med dig av allting till din följarskara. Visst, du har gått ut med det, och jag kan köpa att du postar ett inlägg där du säger att läget är stabilt. Men att berätta ingående om hela situationen för en massa folk som egentligen inte har ett skvatt med det här att göra, det är över mitt förstånd.
Nu har Bajshögen content för en tid framöver, det här kommer han tjata om i förbannelse nu. Om hur det kändes att nästan förlora ett barn. Det lär väl komma videor kontinuerligt om situationen och hur han kände titt som tätt i 10 år framöver, om gången Astrid nästan dog. Liksom han gjort videor om när hans farmor dog och hur han kände, upprepade gånger på sin kanal.
I alla fall säger han att det lär komma en till uppdatering när han sovit och kan tänka mer klart. Jag ber dig, Rask. Sluta göra så här. Som någon sa, det handlar inte om dig. Men du ska göra en show av hela skiten för du är såld på sympati och uppmuntrande ord. Ta en stund och fundera över varför du känner ett sånt behov av att posta videor, kan det vara för att du är beroende av positiva kommentarer och likes? Lägg ned bara, du verkar tro att allt är content, men det är verkligen inte så.
Citat:
Ursprungligen postat av
Fisosgrisos
Den förpestande oduglige skitstöveln har gjort sig förtjänt av ännu en örfil då det ska göras content av när hans barn ligger under intensivvård kritiskt sjuk! Man slutar aldrig häpna över idiotens tilltag!
Tacka gudarna för att vi har allmän sjukvård i Sverige som finansieras av oss som fakriskt är skattebetalare! Carl Fredrik har skrikit det i kameran ett antal gånger att ”jag är en skattebetalare”
Hans deklaration som laddats upp här talar dock ett helt annat språk! Drygt 50tkr på ett helt år något av slashasens år det trodde jag inte ens var möjligt….
Inte ens en arbetslös narkoman med minsta möjliga ersättning mot noll i prestation landar på så låga belopp om året! Hoppas det åtminstone går bra för flickan och att åren går fort så att hon så fort hon blir gammal nog att ha ett eget jobb kan bryta sig ur fattigdomen i skolådan hennes sinneslöa far erbjudit som levnadstandard 👍🏼🤦🏼
Just precis. Det är nästan så han förtjänar mer därtill. Skulle säga att han förtjänar att bli slagen gul och blå, och så att blod forsar, pga den saken.
Ja, det är bra att folk går och arbetar i det här landet, och bidrar till det gemensamma. Hade så inte varit fallet hade Skithögen fått betala själv för vården av hans dotter, vilket han inte hade haft råd med. Man inser snabbt att det var de vanliga knegarna som sitter i kassan på ICA, som Bajsmannen föraktar så mycket, som bidrog till att hans dotter idag lever och har hälsan.