2023-01-17, 12:16
Medlem
XtraXs avatar
Fan trodde Turin var tillbaka men blev kortvarigt.
Citera
2023-01-17, 14:23
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponykalle
Jag vet inte om alla här tittar på Discovery+,men jag fick ett avsnitt med gamla klipp från när Dakota Boys började sin grävning i Porcupine Creek.Kunde kvitta!

Tack och lov att Aussie Gold Hunters säsong 7 har startat.

Vi kan iallafall sluta vänta på nya avsnitt av White water. Discovery har pausat utgivningen mitt i säsongen

https://tvshowsace.com/2023/01/03/go...ill-it-return/
Citera
2023-01-17, 15:46
Medlem
ponykalles avatar
Fan,,,vilka jävla idioter.
Citera
2023-01-18, 15:01
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vi kan iallafall sluta vänta på nya avsnitt av White water. Discovery har pausat utgivningen mitt i säsongen

https://tvshowsace.com/2023/01/03/go...ill-it-return/
Det är snudd på skandal. Kroknäsorna på Warners ekonomiavdelning som skattetrixar.
Citera
2023-01-26, 00:19
Medlem
jah_man2s avatar
Jag har varit borta ett par veckor och missat ett par avsnitt av Gold Rush,BSG och Aussie Gold Hunters men kommit ikapp nu.

Det var kul att se Dave Turin igen.

Och när det gäller militärmongoloiderna så fick vi ju oxå möta en gammal bekant.

I Aussie Gold Hunters verkar det vara fler team än vanligt och jag är glad att se mina favoriter i ytterligare en säsong även om jag saknar Marcus,Linden och Dale.Jag hoppas att dom dyker upp senare i serien och det vore kul ifall jag fick se Guldzigenarna igen.
En annan av mina favoriter är Brent. Han har ju vilda drömmar om att hitta världens största guldklimp och sålde hela sin tidigare guldverksamhet för chansen att gräva på drömstället.
Jag har däremot jävligt svårt för Ethan som är hans svåger och sedan länge anställd med procent av fynden.
Ethan är enda stor gnällspik som gråter över att han inte har en fast inkomst längre sedan Brent satsat allt på ett kort men väljer ändå att skaffa två barn till att försörja.
En gammal vän till mig är från Australien och följer serien precis som jag och hans kommentar om Ethan efter att sett förra säsongen och de hittills sända avsnitten av den nya lyder kort och gott;
"The crying bastard should find himself a new job in WA on one of the wine farms instead."

I BSG har det hänt lite saker medan jag varit borta.

Utan att spoila för mycket om vad som hände i gårdagens avsnitt kan jag bara säga att det blev lite turbulent på slutet.

Till sist vill jag bara tacka XtraX för informationen ang. White Water.
Citera
2023-02-01, 14:10
Moderator
Arne.Ankas avatar
Såg precis avsnittet när shawn
Citera
2023-02-09, 02:13
Medlem
jah_man2s avatar
Jag såg vanliga Gold Rush i Lördags men minns inget från det avsnittet och tar för givet att inget extraordinärt hände.

Igår såg jag det femte avsnittet av Aussie Gold Hunters och tråkigt nog,säsongens sista avsnitt av BSG.

Aussie är ganska fascinerande att titta på eftersom de använder så många olika sätt att hitta guld. En del letar uteslutande i bushen med metalldetektorer. Andra använder Caterpillars och grävmaskiner tillsammans med detektorer. Några använder vaskverk med eller utan vatten. Ett annat lag använder en stor bassäng med syra för att utvinna guldet.
En annan sak som slår mig ang. Aussie är hur farligt det kan vara när man detekterar i bushen.

BSG slutade ungefär som förväntat och Emily fäller säsongens bästa kommentar efter hennes sista guldvägning när hon håller upp sin burk med guld och säger

Nu är det bara att vänta till Discovery beslutar sig för att visa resten av White Water och till BSGs vintersäsong startar.
Sista avsnittet av BSG visar en liten trailer för kommande vintersäsong.
Citera
2023-02-09, 16:32
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Jag såg vanliga Gold Rush i Lördags men minns inget från det avsnittet och tar för givet att inget extraordinärt hände.

Igår såg jag det femte avsnittet av Aussie Gold Hunters och tråkigt nog,säsongens sista avsnitt av BSG.

Aussie är ganska fascinerande att titta på eftersom de använder så många olika sätt att hitta guld. En del letar uteslutande i bushen med metalldetektorer. Andra använder Caterpillars och grävmaskiner tillsammans med detektorer. Några använder vaskverk med eller utan vatten. Ett annat lag använder en stor bassäng med syra för att utvinna guldet.
En annan sak som slår mig ang. Aussie är hur farligt det kan vara när man detekterar i bushen.

BSG slutade ungefär som förväntat och Emily fäller säsongens bästa kommentar efter hennes sista guldvägning när hon håller upp sin burk med guld och säger

Nu är det bara att vänta till Discovery beslutar sig för att visa resten av White Water och till BSGs vintersäsong startar.
Sista avsnittet av BSG visar en liten trailer för kommande vintersäsong.
Vintersäsongen verkar bli häftig. Såg ut som att alla steppat upp med ny utrustning. Den kallaste vintern i Nome på 100 år tydligen. Ser fram imot den. Undrar när den ska sändas?
Och vad skulle serien varit utan Kellys. Det är som Kalle Anka får Guldfeber
Citera
2023-02-09, 16:57
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Och vad skulle serien varit utan Kellys. Det är som Kalle Anka får Guldfeber
Verne är inte så tokig heller han kan vara rätt go när han sitter och läser kommentarer på mobilen och sen pratar om det

dom andra är rätt tråkiga, zeke verkar mest punda bort sitt liv, emily är lite för seriös, shawn gnäller mest som en barnunge
Citera
2023-02-09, 18:26
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Verne är inte så tokig heller han kan vara rätt go när han sitter och läser kommentarer på mobilen och sen pratar om det

dom andra är rätt tråkiga, zeke verkar mest punda bort sitt liv, emily är lite för seriös, shawn gnäller mest som en barnunge
Vernes sidekick, den här eskimåpojken som inte dyker är skön. Han är så stenad så klockorna står still.
Emilys tjat om familj och att hon är gravid börjar bli tjatigt. Det är som hon tror att hon är den första kvinnan på smällen. Men det är väl en gravidgrej. Men hennes kompis verkar vara en skön tjej med snabba oneliners för tv. Hoppas hon återkommer.
Citera
2023-02-16, 23:37
Medlem
Har aussie startat med en ny säsong?
Citera
2023-02-17, 13:14
Medlem
jah_man2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaschbackas
Har aussie startat med en ny säsong?
Ja. Det femte avsnittet av säsong 7 såg jag i Måndags.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in