2023-01-05, 21:08
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Jag håller med om att det vi fick se på bryggan är lite löjligt.

Kris Kelly får faktiskt fler och fler av mina sympatier eftersom jag mer och mer får intrycket av att han faktiskt försöker jobba på allvar till skillnad från hans pikeyskräp till familj som snor guld från varann. Se tidigare säsonger.

Jag håller oxå med Gigantbläckfiskens inlägg ovan om att det hade sett helt annorlunda ut för hundra år sedan. Man ska aldrig hota,man ska likvidera problemet i lönndom istället. Svårt att göra idag när man har kameror mitt i ansiktet.

Nästa avsnitt ser jag fram mot men misstänker att det säkert kommer fokusera på nåt annat,kanske Emily och hennes nya tjejkompis. Den här serien har ju nästan fler cliffhangers än The Curse of Oak Island.

Citera
2023-01-05, 22:35
Medlem
jah_man2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Du har en poäng där.

En annan karaktär som jag stör mig på nu är personen som,om jag inte minns fel,tidigare ägde den pråm som Kris och hans nya finansiär nu driver. Tattooface,som Shawn kallar honom,är en speciell typ av människa jag råkat ut för många gånger under min livstid.

Typer som inte kan bygga ett jävla skit själv utan behöver hjälp av andra och sedan sitter på tronen och spelar salt till den dagen korthuset rasar.
Samma typ som spelar salt på avstånd när man har nån att gömma sig bakom men gråter och skakar av rädsla utan skydd.
Tattooface såg vi sitta och vara tuff och salt i komradion på pråmen när han pratade med Kris men sa inte ett enda pip när Shawns lakej Cody konfronterade dom. Kris kunde iaf stå upp för sig själv.

Nåväl,det är sex dagar kvar till nästa avsnitt och innan dess hinner vi stå ut med Gold Rush och njuta lite av White Water.
Citera
2023-01-08, 03:26
Medlem
jah_man2s avatar
Min världsbild rubbas totalt nu när varannan dag verkar vara röd helgdag.
Jag har ju vant mig med att vanliga Gold Rush blir tillgänglig natten till Fredag och White Water natten till Lördag,men nu är allt tydligen försenat med ett dygn.
Ja,jag funderar på att genomföra en bokstavskombinationsutredning (sug på det långa ordet) innan jag fyller 60 och jag är glad att jag har nåt år på mig att bestämma mig..

Nåväl, idag kom ett nytt avsnitt av Gold Rush och även ett s.k 00-avsnitt som heter "The Biggest Gold Weights".

Efter att sett nämnda avsnitt blev jag påmind om att jag saknar Rick Ness.
Det slog mig oxå att Monica Beets,som enligt mig har ett vackert ansikte blir tjockare och tjockare trots att hon klämde ut ungen för längesedan och att Kevin blir bara flintskalligare och flintskalligare genom åren.

Nu tänker jag titta på det nya avsnittet av vanliga Gold Rush och hoppas White Water dyker upp under tiden.
Citera
2023-01-09, 22:11
Gold Rush har tappat sig. Blir lite tråkigt i längden själv om man tittar på. Bering sea Gold är jo så extremt drama hela tiden. Finns det en kapten som inte borde gå på anger management kurs?
Citera
2023-01-10, 00:20
Medlem
jah_man2s avatar
Det är Måndag kväll nu och jag har fortfarande inte hittat nåt nytt avsnitt av White Water. Senaste avsnittet dök upp på mina trackers på nyårsnatten så jag hoppas att de bara har nån liten paus mellan sändningsdagarna. Jag har för mig att det var nåt liknande förra säsongen och nån användare här på forumet mailade aktuell tv kanal och frågade.

Jag såg vanliga Gold Rush häromdagen och det var inget speciellt som hände i det avsnittet heller mer än att man fick se en cliffhanger där något speciellt och annorlunda kommer att hända i nästa avsnitt.

Medan jag väntar på ett nytt avsnitt av White Water så tänker jag titta på det första avsnittet i Aussie Gold Hunters nya säsong som hade premiär idag.
Citera
2023-01-10, 12:17
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jah_man2
Det är Måndag kväll nu och jag har fortfarande inte hittat nåt nytt avsnitt av White Water. Senaste avsnittet dök upp på mina trackers på nyårsnatten så jag hoppas att de bara har nån liten paus mellan sändningsdagarna. Jag har för mig att det var nåt liknande förra säsongen och nån användare här på forumet mailade aktuell tv kanal och frågade.

Jag såg vanliga Gold Rush häromdagen och det var inget speciellt som hände i det avsnittet heller mer än att man fick se en cliffhanger där något speciellt och annorlunda kommer att hända i nästa avsnitt.

Medan jag väntar på ett nytt avsnitt av White Water så tänker jag titta på det första avsnittet i Aussie Gold Hunters nya säsong som hade premiär idag.

Hela veckan är förstörd pga bristen på White water
Citera
2023-01-10, 13:21
Medlem
ponykalles avatar
Citat:
Hela veckan är förstörd pga bristen på White water

Jävligt irriterande.
Citera
2023-01-11, 17:53
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponykalle
Jävligt irriterande.

Inget nytt white water hos dig heller antar jag?
Citera
2023-01-11, 18:16
Medlem
ponykalles avatar
Citat:
Inget nytt white water hos dig heller antar jag?

Jag vet inte om alla här tittar på Discovery+,men jag fick ett avsnitt med gamla klipp från när Dakota Boys började sin grävning i Porcupine Creek.Kunde kvitta!

Tack och lov att Aussie Gold Hunters säsong 7 har startat.
Citera
2023-01-11, 18:20
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ponykalle
Jag vet inte om alla här tittar på Discovery+,men jag fick ett avsnitt med gamla klipp från när Dakota Boys började sin grävning i Porcupine Creek.Kunde kvitta!

Tack och lov att Aussie Gold Hunters säsong 7 har startat.

Streamar från Usa så ligger ett avsnitt före discovery+. Senaste släppet var avsnitt 8.
Citera
2023-01-12, 16:51
Medlem
XtraXs avatar
Nyaste BSG kom iallafall..

https://bflix.gg/watch-tv/watch-beri...-37498.9268141
Citera
2023-01-12, 21:02
Medlem
Giant Squids avatar
En person som har mognat nu och växt upp lite är ju Steve Rydell. Han förtjänar sina 10%.
Verns freeloader var ju veckans sopa....vilket drägg.
Kris styrde upp beefen väl. Om han ska flytta till Nome så är det nog bäst att hålla sig väl med Mr Gold.
Senast redigerad av Giant Squid 2023-01-12 kl. 21:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in