Citat:
Jag håller med om att det vi fick se på bryggan är lite löjligt.
Kris Kelly får faktiskt fler och fler av mina sympatier eftersom jag mer och mer får intrycket av att han faktiskt försöker jobba på allvar till skillnad från hans pikeyskräp till familj som snor guld från varann. Se tidigare säsonger.
Jag håller oxå med Gigantbläckfiskens inlägg ovan om att det hade sett helt annorlunda ut för hundra år sedan. Man ska aldrig hota,man ska likvidera problemet i lönndom istället. Svårt att göra idag när man har kameror mitt i ansiktet.
Nästa avsnitt ser jag fram mot men misstänker att det säkert kommer fokusera på nåt annat,kanske Emily och hennes nya tjejkompis. Den här serien har ju nästan fler cliffhangers än The Curse of Oak Island.
Jag tycker att det är otroligt puckat av Shawn att tro att problemet med Kelly's försvinner bara för att man försöker slå nån på käften,även om jag tyckte det var rätt kul att se lite blodvite. Som svar på XtraX fråga så tror jag faktiskt att Shawn var korkad nog att tro att Kris skulle komma dit ensam. Förövrigt tror jag att en stor del av det som hände på bryggan är rejält scriptat.
Kris Kelly får faktiskt fler och fler av mina sympatier eftersom jag mer och mer får intrycket av att han faktiskt försöker jobba på allvar till skillnad från hans pikeyskräp till familj som snor guld från varann. Se tidigare säsonger.
Jag håller oxå med Gigantbläckfiskens inlägg ovan om att det hade sett helt annorlunda ut för hundra år sedan. Man ska aldrig hota,man ska likvidera problemet i lönndom istället. Svårt att göra idag när man har kameror mitt i ansiktet.
Nästa avsnitt ser jag fram mot men misstänker att det säkert kommer fokusera på nåt annat,kanske Emily och hennes nya tjejkompis. Den här serien har ju nästan fler cliffhangers än The Curse of Oak Island.
Tror kanske inte själva slagsmålet var scriptat men kanske att produktionen hetsade på båda lägren för att de visste att de blir "bra" tv. Synd att Andy höll tillbaka hade lätt kunnat slita huvudet av Shawn. Blir nog ett intressant möte mellan Shawn och Kris nästa avsnitt, ser ut som det kan smälla mellan Vernon och pappa Kelly också.