2023-02-09, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ManAvOrdning
Jag tror inte på det. Jag tror att du är ännu en ful gädda och att det är anledningen till att du ogillar dumpen.

Sedan sitter du här och försöker misskreditera dem med olika personliga påhopp som ingen bryr sig om förutom du själv och de andra desperata gäddorna här.

Frågor på det?

Du får tro exakt vad du vill. Vi lever i ett fritt land.
Och jag har inte ont av att du saknar argument
Citera
2023-02-09, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Du får tro exakt vad du vill. Vi lever i ett fritt land.
Och jag har inte ont av att du saknar argument

Så är det. Dumpen kommer finnas kvar och skulle de mot förmodan läggas ner så är vi många som är redo att ta upp stafettpinnen.

Det får gäddorna lära sig att leva med, och de som är dumma nog att inte avskräckas av detta förtjänar att bli uthängda.
Citera
2023-02-09, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
Du verkar inte må så bra. Smörj in dig med en burk klarinettfett och boka tid hos en samtalsterapeut. Lycka till.
Lunga ner dig din nolla. Ingen mer trams från din trut tack.

Jag mår inte perfekt pga att det råder en hegemoni som ingen vågar ifrågasätta eller motarbeta, trots att de som tycker annorlunda eller har en annan syn på saken rimligtvis är rejält många. Man borde vilja spy av fegheten man "tvingas" bevittna.

På det sättet kan gäddorna ha det. Advokatbyrån i Kristianstad och dess två återstående advokater ska jag personligen attackera så länge dom finns. Fy fan sicket fegt jävla avskum.

Och sen... Hur jävla blåst kan man vara som ens tror på om det så skulle vara en rakt igenom vuxen dejt. 14 år med våt fitta till gubbkuk... Alltså hallå!!
Hur in i helvetes patetiskt blåögd får man vara. Sådan extrem dumhet är fan inte att leka med. Av den anledningen borde gäddorna ha stryk.
Citera
2023-02-09, 16:00
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qstar
Svårt att komma med annat än epitet när man är korkad
Faktum är att de flesta friska människor skiter fullständigt i dumpen.
Det var någon som sa att han skulle stänga Dumpen på nolltid.
Det verkar lättare sagt än gjort.
Dumpen är här för att stanna och störa.
Citera
2023-02-09, 16:04
Medlem
Gynekologstols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ronu
Vit smuts är exakt vad som ligger bakom Dumpen. Miserabla hatiska människor som älskar att stampa på svaga och rättslösa, och när de gör det så upplyfter de sig själva som förträffligt rena och känner sig starka och goda för barnens bästa.
Även en långvarig frustation som går att spåra ändå tillbaka till böghatet, men allt är en liten hatisk kärna och en stor rädd kreti och pleti klack.
I den del dumpen spanar och underrättar polisen professionellt så att barnvåldtäktsmän lagförs så är den god men när detta görs offentligt inför allmänheten så blir nettoresultatet det omvända.

Dumpen som i sig är kriminell skapar död, mobbning, kaos, förtvivlan och förstörelse i sin framfart och med tiden dessutom fler övergrepp på barn.
Dumpen öppnar en allt större och bredare gräddfil för andra pedofiler eller bara perversa sadister att härja fritt och osedda, förutom kanske en viss del av de 190 gäddor som åkt fast.
Vissa kommer att sluta eller söka barn på annat sätt men några kommer att bli nya Anders Eklund.

Hatet måste stoppas, rättsordningen återanställas och rättvisa skipas. Detta är rättsväsendets och samhällets uppgift. Eller vem som än skaffar ett utgivningsbevis och börjar attackera dem systematiskt.
De som menar allvar med att Dumpen är dålig bör åderlåta den. Fiskare, privatpersoner, företag mm som stöttar, sponsrar, reklamatiserar eller har samröre med sajten bör först röjas och därefter angripas både juridiskt och ekonomiskt.
Alla företag och privatpersoner med egna ekonomiska intressen som stöttar Dumpen bör veta att de per automatik blir angripna om de på något sätt främjar Dumpen.
Jag tror inte att det är särskilt många som stödjer Dumpen ekonomiskt ärligt talat. Det ska bli intressant att se vilken inkomst Sara deklarerar för förra året.

Det vore intressant om någon etablerad (med jobb och eventuellt familj) sätter sig till motvärn genom att säga fuck you till alla anklagelser. Det duger inte att någon kåkfarare eller dagcenterbesökare gör det. Säg till exempel att någon som advokaten eller gubbarna inom skolan bara hade sagt åt Sara och Patrik att de skall skita i vad han håller på med, och därefter fortsatt sitt liv som vanligt. Det enda som en sådan behöver göra är att ignorera Dumpens svans, vilket nog endast är tjatigt. Om någon skulle kunna genomföra något sådant så tror jag att luften hade gått ur Dumpen. Synd bara att alla sådana hittills har varit fegisar som inte vågat stå för sitt beteende.

Ett annat alternativ är att Dumpen fortsätter, men att effekten blir mindre och mindre med tiden. När man nummer tusen hängs ut så kommer han nog att drunkna i mängden, för att inte tala om när nummer tiotusen hängs ut. Nu tror jag inte att det kommer att gå så långt, men ändå.
Citera
2023-02-09, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Det var någon som sa att han skulle stänga Dumpen på nolltid.
Det verkar lättare sagt än gjort.
Dumpen är här för att stanna och störa.

Man kan ju alltid hoppas på att det kommer en lag som förbjuder uthängning av folk utan tillstånd.
Enda anledningen till att dumpen fixade utgivningstillstånd var för att försvåra förtalsanmälningar.
Det har definitivt ingenting med journalistik att göra.
Och de har t.o.m. erkänt själva att de inte bryr sig om pressetik.
Citera
2023-02-09, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol
Jag tror inte att det är särskilt många som stödjer Dumpen ekonomiskt ärligt talat. Det ska bli intressant att se vilken inkomst Sara deklarerar för förra året.

Det vore intressant om någon etablerad (med jobb och eventuellt familj) sätter sig till motvärn genom att säga fuck you till alla anklagelser. Det duger inte att någon kåkfarare eller dagcenterbesökare gör det. Säg till exempel att någon som advokaten eller gubbarna inom skolan bara hade sagt åt Sara och Patrik att de skall skita i vad han håller på med, och därefter fortsatt sitt liv som vanligt. Det enda som en sådan behöver göra är att ignorera Dumpens svans, vilket nog endast är tjatigt. Om någon skulle kunna genomföra något sådant så tror jag att luften hade gått ur Dumpen. Synd bara att alla sådana hittills har varit fegisar som inte vågat stå för sitt beteende.

Ett annat alternativ är att Dumpen fortsätter, men att effekten blir mindre och mindre med tiden. När man nummer tusen hängs ut så kommer han nog att drunkna i mängden, för att inte tala om när nummer tiotusen hängs ut. Nu tror jag inte att det kommer att gå så långt, men ändå.

Dumpen är en fluga som folk kommer tröttna på. Ingen orkar hålla på och engagera sig i gäddor i längden. Det är tröttsamt att hata. Man mår dåligt av det.
Man kan se redan nu att antalet kommentarer till gäddorna på sidan är betydligt färre än i början.
Citera
2023-02-09, 16:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gynekologstol

Visst, det är så innerligt fegt och slappt att alla hittills låtit sig hunsas av en liten kriminell och delvis anonymsponsrad hatgrupp som Dumpen.

Skolledningar, ETC, rektorer, poliser, myndigheter och politiker som anser att Dumpen inte tillför något av värde varken för barn eller rättssäkerheten borde sätta sig ner med både juridiska medel och ekonomiska "sabotage" och påtryckningar tillintetgöra mobbarna.
Och säga att pedofiljakt sköter polisväsendet mycket mer effektivt i undercoverläge än en pöbel som bevisligen inte ens klarar av att följa landets lagar.

Därefter visa att lagen ska ha sin gång och att all uppkommen skada som dumpen förorsakat ska avbetalas med solidariskt betalningsskyldighet. Bevisad medverkan.
Citera
2023-02-09, 16:48
Avslutad
Polisen (polismyndigheten) borde dessutom ge Sara en muntlig "varning" att om du försätter din kriminalitet så drar vi bort din skyddade identitet.
Hon har tydligen hybris eftersom det hittills gått vägen. Så är det alltid tills det tar slut. JK men även många andra stora aktörer har ett moraliskt ansvar i att avlusa landet på löss.
Citera
2023-02-09, 17:12
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Polisen (polismyndigheten) borde dessutom ge Sara en muntlig "varning" att om du försätter din kriminalitet så drar vi bort din skyddade identitet.
Hon har tydligen hybris eftersom det hittills gått vägen. Så är det alltid tills det tar slut. JK men även många andra stora aktörer har ett moraliskt ansvar i att avlusa landet på löss.

Vilken kriminalitet åsyftar du?
Citera
2023-02-09, 17:34
Medlem
Citat:
Hybris är väl att tro man kan "säga till polisen" vad de ska göra
Citera
2023-02-09, 17:44
Medlem
Citat:
Visst, det är så innerligt fegt och slappt att alla hittills låtit sig hunsas av en liten kriminell och delvis anonymsponsrad hatgrupp som Dumpen.

Skolledningar, ETC, rektorer, poliser, myndigheter och politiker som anser att Dumpen inte tillför något av värde varken för barn eller rättssäkerheten borde sätta sig ner med både juridiska medel och ekonomiska "sabotage" och påtryckningar tillintetgöra mobbarna.
Och säga att pedofiljakt sköter polisväsendet mycket mer effektivt i undercoverläge än en pöbel som bevisligen inte ens klarar av att följa landets lagar.

Därefter visa att lagen ska ha sin gång och att all uppkommen skada som dumpen förorsakat ska avbetalas med solidariskt betalningsskyldighet. Bevisad medverkan.
Det är bara en tidsfråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in