Citat:
Ursprungligen postat av
Gynekologstol
Jag tror inte att det är särskilt många som stödjer Dumpen ekonomiskt ärligt talat. Det ska bli intressant att se vilken inkomst Sara deklarerar för förra året.
Det vore intressant om någon etablerad (med jobb och eventuellt familj) sätter sig till motvärn genom att säga fuck you till alla anklagelser. Det duger inte att någon kåkfarare eller dagcenterbesökare gör det. Säg till exempel att någon som advokaten eller gubbarna inom skolan bara hade sagt åt Sara och Patrik att de skall skita i vad han håller på med, och därefter fortsatt sitt liv som vanligt. Det enda som en sådan behöver göra är att ignorera Dumpens svans, vilket nog endast är tjatigt. Om någon skulle kunna genomföra något sådant så tror jag att luften hade gått ur Dumpen. Synd bara att alla sådana hittills har varit fegisar som inte vågat stå för sitt beteende.
Ett annat alternativ är att Dumpen fortsätter, men att effekten blir mindre och mindre med tiden. När man nummer tusen hängs ut så kommer han nog att drunkna i mängden, för att inte tala om när nummer tiotusen hängs ut. Nu tror jag inte att det kommer att gå så långt, men ändå.
Visst, det är så innerligt fegt och slappt att alla hittills låtit sig hunsas av en liten kriminell och delvis anonymsponsrad hatgrupp som Dumpen.
Skolledningar, ETC, rektorer, poliser, myndigheter och politiker som anser att Dumpen inte tillför något av värde varken för barn eller rättssäkerheten borde sätta sig ner med både juridiska medel och ekonomiska "sabotage" och påtryckningar tillintetgöra mobbarna.
Och säga att pedofiljakt sköter polisväsendet mycket mer effektivt i undercoverläge än en pöbel som bevisligen inte ens klarar av att följa landets lagar.
Därefter visa att lagen ska ha sin gång och att all uppkommen skada som dumpen förorsakat ska avbetalas med solidariskt betalningsskyldighet. Bevisad medverkan.